AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 Jeg har to barn i barnehagealder. Etter siste fødsel har jeg fått vondt i underlivet hver gang etter samleie. Det gjør ikke vondt under selve akten. Å ha samleie to dager på rad går for eksempel ikke, da det er vondt og hovent. Er dette normalt? Kan ikke huske at det var slik før barn.. Anonymkode: 9fd44...0b0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Skrevet 27. juli 2024 Ikke normalt, ville bestilt time til gynekolog. Får nok bedre svar der enn her. 😊 Anonymkode: f6af3...38b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Skrevet 27. juli 2024 mommyaka skrev (28 minutter siden): Er du våt nok? Bruker du glidemiddel Hehe, jada. Ikke det som er problemet. Anonymkode: 9fd44...0b0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #5 Skrevet 30. juli 2024 Jeg har det litt sånn (8 mnd siden fødsel), men her merker jeg også at det er stramt og vondt under samleie. Men det blir ofte mer sårt og ømt i tiden etterpå. Jeg har trolig blærefremfall (ikke oppdaget før fordi det ikke er plagsomt når jeg ligger, men når jeg står kan jeg kjenne noe bule ut foran i skjeden hvis jeg kjenner etter, og spesielt etter samleie føles det nesten som hele bekkenbunnen "sprenges" og buler utover. Så tror mine smerter henger sammen med det, skal få det undersøkt. Anonymkode: 37e03...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå