Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir en eggløsningstest svaret på om du virkelig har EL eller ikke.

Tenker litt i forhold til tette eggledere eller andre rare sykdommer.

Har tydelig lavere temperatur rett før antatt EL, så det ser jo ut til at kroppen gir riktige signaler hvertfall.

Har derfor ikke forsøkt meg på eggløsningstester ennå. kan jeg få noe informasjon ut av det som jeg ikke har fra før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den gir bare en indikasjon på at LH-nivået stiger fordi kroppen forbereder seg på eggløsning. Om egget faktisk løsner, er i stand til å bli befruktet eller havner der det skal, sier den ingenting om.

Nytteverdien ligger i at man kan få vite om eggløsningen før den skjer og på den måten tilføre sædceller på det mest gunstige tidspunktet.

Skrevet

Takk for svar. Det er ikke noe for meg altså, som vet nøyaktig når min snille og pålitelige kropp tenker å ha eggløsning.

Nøyaktig samme dag hver syklus, så det er lett nok å planlegge ut ifra.

Så er det bare å satse på at man er frisk nok til å prøve i riktig periode. Vi har vært plaget av influensa i det siste, og ikke akkurat orket for mye.

Skrevet
Takk for svar. Det er ikke noe for meg altså, som vet nøyaktig når min snille og pålitelige kropp tenker å ha eggløsning.

Nøyaktig samme dag hver syklus, så det er lett nok å planlegge ut ifra.

Så er det bare å satse på at man er frisk nok til å prøve i riktig periode. Vi har vært plaget av influensa i det siste, og ikke akkurat orket for mye.

Nei, for deg kan det virke som bortkastede penger!

Jeg har også forkjølelse/influensa, så jeg orker ikke å lage annet enn te og rett-i-koppen :ler: God bedring!

Skrevet
Jeg har også forkjølelse/influensa, så jeg orker ikke å lage annet enn te og rett-i-koppen :ler: God bedring!

God bedring til deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...