AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 Når jeg har slitt med angst får jeg ofte en brennende følelse i huden. På armene og på føttene. Skuldre bl a. Dette er mest når angsten vedvarer. Har slitt en del med angst. Men siste ukene har jeg vært helt fin. Ikke hatt angst. Men den brennende følelsen slipper ikke taket. Kan angst symptomer henge igjen selv om angsten er over? Anonymkode: 00342...fd8
Kassettspiller Skrevet 27. juli 2024 #3 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg har slitt med angst får jeg ofte en brennende følelse i huden. På armene og på føttene. Skuldre bl a. Dette er mest når angsten vedvarer. Har slitt en del med angst. Men siste ukene har jeg vært helt fin. Ikke hatt angst. Men den brennende følelsen slipper ikke taket. Kan angst symptomer henge igjen selv om angsten er over? Anonymkode: 00342...fd8 Det kan hende at angsten ikke har gitt fullstendig slipp. Det er ikke uvanlig at kroppen legger merke til ting man ikke selv fanger opp. Håper at du får det bedre💛
Stoltskeiv Skrevet 27. juli 2024 #4 Skrevet 27. juli 2024 Kan det være at du ikke kjenner angsten slik du er vandt med den? Men at den heller viser seg fysisk? Altså følelser som setter seg i kroppen. Slik som hos meg så kan jeg føle meg angstfri, men så kjenner jeg på fysiske symptomer istede, slik som verking i kropp, vondt i hode, grubling, osv. Altså ubevisst undertrykking 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Skrevet 27. juli 2024 Angsten min blosmtrer i nye former og farger til stadighet. Det er også normalt for meg st selv om angstfølelseme mine er borte så sitter det som normalt er symptomer "fast" i kroppen. Som anspent feks. Anonymkode: aa12c...e9e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #6 Skrevet 27. juli 2024 Mitt nye angstsymptom er å bli utrolig varm og svett. Det er ikke engang kaldsvette. Og så føler jeg meg klaustrofobisk pga varmen og drar spesielt i halslinninga fordi jeg føler jeg er så varm at jeg ikke får puste. Det begynte i vinter. Har ellers hatt mye angst med følelsen av lavt blodtrykk, hjernetåke og skjelvinger, samt ekstrem magevondt. Nå har jeg hovedsakelig kun overdrevet svettetokter. Vet sikkert at det er angst, da det skjer i situasjoner hvor angsten vanligvis oppstår. Anonymkode: 58bae...3ac
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når jeg har slitt med angst får jeg ofte en brennende følelse i huden. På armene og på føttene. Skuldre bl a. Dette er mest når angsten vedvarer. Har slitt en del med angst. Men siste ukene har jeg vært helt fin. Ikke hatt angst. Men den brennende følelsen slipper ikke taket. Kan angst symptomer henge igjen selv om angsten er over? Anonymkode: 00342...fd8 Ett overaktivt nervesystem kan gi opplevelse av brennende hud. Om du har vært angstete lenge så kan det ta lang tid før nervesystemet kommer mer i vater og alle sympt slipper. Om det ikke gir seg så kan man jo ta det opp med lege -kan jo være andre årsaker. Anonymkode: 321f4...296
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #8 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når jeg har slitt med angst får jeg ofte en brennende følelse i huden. På armene og på føttene. Skuldre bl a. Dette er mest når angsten vedvarer. Har slitt en del med angst. Men siste ukene har jeg vært helt fin. Ikke hatt angst. Men den brennende følelsen slipper ikke taket. Kan angst symptomer henge igjen selv om angsten er over? Anonymkode: 00342...fd8 Ja, det er fullt mulig. Opplever det selv, men har andre symptomer enn deg. Anonymkode: eb67c...c5f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #9 Skrevet 28. juli 2024 Jeg var ferdig med en stressende periode for 4 uker siden og først nå den siste uken har symptomene begynt å gi slipp. Det økte faktisk i intensitet 1-2 uker etter at det virkelige stresset var over. Tror ikke det er så uvanlig. Anonymkode: a654f...004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå