Gå til innhold

Et dilemma, gå fra stor vagina til trang vagina

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg har vært sammen med samboer i snart 15 år. Vi ble sammen på videregående og hatt et godt samliv som har resultert i 3 herlige barn. Men de siste tre eller fire årene har det ikke skjedd stort på soverommet. Vi har kanskje sex en gang i måneden, og de gangene har det vært på mitt initiativ. Jeg har alltid trodd at jeg var ganske utholdende da jeg kunne styre min egen orgasme til hun nådde klimaks slik at vi kunne komme sammen.

For et par måneder siden så fikk jeg en ny kollega som jeg har jobbet tett sammen med på kontoret. Det ene har ført til det andre og plutselig så endte vi opp med å ha sex etter en fredagspils før sommerferien. Først tenkte jeg at det var med denne ene gangen men i sommer har jeg blitt helt hektet på henne, vi har hatt sex hjemme hos henne, vi har hatt sex i bilen og vi har hatt sex i skogen. Og etter en måned med intens og lidenskapelig sex så er det bare for meg å innse at jeg ikke er så god til å holde igjen med kollegaen som jeg er med samboer. 

Har dere noen råd til hvordan man kan holde ut lengre når kvinnen er trang? 

Anonymkode: 4d3d9...97b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med størrelsen på vagina å gjøre?

Skjeden blir ikke større av bruk eller fødsler. 

Du kommer raskt fordi det er noe nytt, spennende og opphissende. Du er en bedre elsker med henne du kjenner, fordi du kjenner henne og kan kontrollere samleiet.

Jeg kommer alltid raskt med ny partner eller når det skjer noe nytt/opphissende.

Sånn er det.

Anonymkode: ad7aa...b62

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hei,

jeg har vært sammen med samboer i snart 15 år. Vi ble sammen på videregående og hatt et godt samliv som har resultert i 3 herlige barn. Men de siste tre eller fire årene har det ikke skjedd stort på soverommet. Vi har kanskje sex en gang i måneden, og de gangene har det vært på mitt initiativ. Jeg har alltid trodd at jeg var ganske utholdende da jeg kunne styre min egen orgasme til hun nådde klimaks slik at vi kunne komme sammen.

For et par måneder siden så fikk jeg en ny kollega som jeg har jobbet tett sammen med på kontoret. Det ene har ført til det andre og plutselig så endte vi opp med å ha sex etter en fredagspils før sommerferien. Først tenkte jeg at det var med denne ene gangen men i sommer har jeg blitt helt hektet på henne, vi har hatt sex hjemme hos henne, vi har hatt sex i bilen og vi har hatt sex i skogen. Og etter en måned med intens og lidenskapelig sex så er det bare for meg å innse at jeg ikke er så god til å holde igjen med kollegaen som jeg er med samboer. 

Har dere noen råd til hvordan man kan holde ut lengre når kvinnen er trang? 

Anonymkode: 4d3d9...97b

Dette kommer ikke til å ende bra. Ved å innlede dette forholdet risikerer du både jobben din og forholdet til kvinnen du har tre barn med. Jeg håper sexen er verdt det. 

Anonymkode: 0c5ec...864

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja.. tenk mere på kona di som sitter hjemme, når du har sex.. det vil bremse orgasmen hvis du har dårlig samvittighet. Hvis ikke, er det bare å å la det stå til, og sende sæden til skogs. Ikke treff blåbær og tyttebærtuer da, tenk på oss som virkelig er på bærtur😅

Endret av Bamseklemmer
Småfeil..
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dilemmaet her? Du skal jo ikke velge mellom de to, bare ha henne på si, eller?

Jeg tror som en annen her at det ofte er mer spennende med noe nytt eller en elskerinne uansett vagina, så det blir mer opphissende. 

Du har ikke helt lært deg å kjenne i senga med henne enda heller, dere er nye sexpartnere og det tar litt tid. 

Ellers så må du jo gjøre som alle andre menn gjør når de skal holde seg - trekk deg ut og gjør noe annet, ta ned tempo, bytt stilling eller tenk på din døde bestemor.

Men altså - menn er litt for opptatt av å holde lenge av og til. Så lenge du ikke kjører i 10 sekunder og hun også kommer, så trenger det ikke vare i en evighet. 

Anonymkode: 1b1a9...03a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars uvitende kone... 

Anonymkode: fc290...b17

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. 

Matas, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo hun som har bestemt seg for å avslutte sexlivet for de begge. Da burde hun jo innse at han kanskje vil lete etter noen andre å fortsette det med.

Anonymkode: 3b273...b1e

Det er ikke det som er spørsmålet til TS. Han lurer på hvordan han kan tilfredstille sin kollega. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo hun som har bestemt seg for å avslutte sexlivet for de begge. Da burde hun jo innse at han kanskje vil lete etter noen andre å fortsette det med.

Anonymkode: 3b273...b1e

Vi vet ingenting om hvorfor hun ikke har lyst på sex og om han er totalt uskyldig i den sammenhengen. Hva gjør han for at hun skal få lyst på han? For at hun skal gå overskudd til sex?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og avsporinger. 

Matas, mod.

Skrevet

Du er et flott forbilde for dine 3 barn! Bra jobbet med å være utro mot deres mor som har fødet dine tre barn! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...