AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg har studert både markedsføring og IT, men får ikke jobb med sistnevnte. Jeg har E og D i programmeringsfag fordi jeg ikke hadde så mye tid til å fokusere på programmering mens jeg studerte. I løpet av året som har gått har jeg tatt flere sertifiseringer og laget en github, men jeg får fremdeles ikke jobb. Hvordan er mulighetene i CRM? Bør jeg skifte fokus til det? Anonymkode: de22c...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Har du sertifiseringer der? Kjenner du til Salesforce og Dynamics og kan ta sertifiseringer der? Har inntrykk av at det er behov for utviklere med den type kunnskap. Anonymkode: b515b...cce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 Lurer på det samme. Jeg fikk A, men det virker ikke å ha noe særlig å si i disse tider. Nå søker jeg på alt egentlig, men får ikke napp hos de som ikke krever utdanning heller, som for eksempel butikk, nettopp fordi jeg har studert. Anonymkode: c4284...56d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå