AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Dere som har erfaring med dating apper; Hvordan skriver jeg en god profil tekst?? Alle tips mottas med takk! Supert om dere vil dele profil teksten deres her, så jeg ser hvordan dere har løst oppgaven? Hilsen godt voksen mann som vurderer å prøve seg på Tinder eller Facebook Dating. Anonymkode: d9a7c...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Det styrer jeg også med for tiden 😅 Jeg trykker bort alle uten tekst, noe innsats må gjøres mer enn å legge ut bilder. Men jeg får ikke selv bestemt meg for hva jeg skal ha i egen tekst. Anonymkode: 6ab71...d8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barleymill Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 Skal jeg feie pipa de? neida. Noe om hobbyer og interesser. Trenger ikke å være super langt da. Burde stå hva man er interessert i, feks langvarig forhold eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 27. juli 2024 #4 Del Skrevet 27. juli 2024 Er nok litt forskjell på om du klarer å få matcher eller ikke. Damer leser jo faktisk profilteksten i motsetning til menn, som sveiper høyre på "alt". Jeg har god erfaring med å spisse teksten min; istedet for å si at jeg er glad i å reise, så kan jeg si at jeg leter etter noen å gå fra alm til alm i alpene, eller alternativ til glad i mat vog drikke; elsker ferske sjøkreps med estragonsmør og en litt feit burgunder. Da får du de som kjenner seg igjen i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå