AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Like før korona så kjøpte jeg denne buksen i pysjamas avdelingen på H&M, så det er en pysjamas bukse men ser ut som joggebukse, men veldig lett og tynn og så utrolig behagelig å ha på. Har aldri før hatt så god og behagelig bukse og jeg elsker den så mye at jeg bruker den hjemme hele tiden. Saken er den at den er så slitt at den ikke er så fin lenger. Jeg har letet over alt etter slik bukse men finner ikke, H&M, Lindex, Kappahl etc.. Dette er jo en pysjbukse da den lå på nattøy avdelingen på H&M. Jeg vet ikke hva den heter, lappen som hang på har jeg jo klippet av for lengst. Så håper noen av dere kan hjelpe? Legger ved bilde, så kanskje noen kan tipse meg? Den har strikk både nede og oppe, men de strammer ikke, det er veldig viktig, at den ikke strammer. Anonymkode: 55d6f...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg forstår ikke helt spørsmålet... om buksen er HM, så vet du jo den er HM selv om lappen er klippet av? Dette er alle buksene jeg får opp der nå, under undertøy: https://www2.hm.com/no_no/dame/nyheter/underwear-nightwear.html?productTypes=Bukser,Pyjamasbukse Ser dessverre ikke ut som de har den. Skjønner verdien av en god pysj/slækkebukse da - min favoritt er fra Cubus, den er ikke utgått heldigvis så kjøper den om igjen og om igjen (elendig kvalitet da så blir stygg fort). Anonymkode: b68ed...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 Sjekk Calida, de har en del i denne fasongen i det minste. F.eks. denne: https://www.ajosefsen.no/favorites-energy-pysjamas-bukse?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwtZK1BhDuARIsAAy2VzvF1hs0G39crg9HNywAE9CBuyeLs97X1oki-QfAny6s_x4LK4uZz94aAmFrEALw_wcB Anonymkode: fb307...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Del Skrevet 29. juli 2024 Til høsten bruker både Vic, Match, Nuvaa og flere andre å få inn gode koseklær, så du vil nok finne noe som passer deg der. Anonymkode: 600c9...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 29. juli 2024 #5 Del Skrevet 29. juli 2024 Jeg har en som ligner. Den er mørk grå, med snor i linningen. Stoffet er mykt, tynt og i en bomull/polyester-blanding. Den hang på avdelingen for nattøy. De hadde dem sist jeg var innom også, og det er kun kort tid siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #6 Del Skrevet 29. juli 2024 Hvis du er H&M medlem og har registrert kjøpet ditt, kan kvitteringen dukke opp i H&M appen - og da kan du se hva buksen heter. Anonymkode: 15dbe...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå