AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 Vi har skaffet oss to kattunger som kommer fra samme kull, de er renraset skogkatter. Nå som vi har hatt de et par uker merker jeg at den ene er veldig sosial mens den andre er sky men veldig leken. Leken ser ut som den går hardt for seg- og det er stort sett den sosiale søsteren som blir jaget av den lekne. Kan dette på sikt bli et problem? Det er vel ikke gitt at de går overens selv om de er søsken. Frem til de når 12 mnd skal de være innekatter også, mens når de nærmer seg et år steriliserer vi dem og introduserer dem for hagen. Vi har diger have innerst i en blindvei med mye andre katter rundt i nabolaget, så tanken var at de som søsken ville kunne backe hverandre på tomten. Anonymkode: 2617b...7d7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Skrevet 27. juli 2024 Mine to er også kullsøsken, som lekte mye sammen som kattunger. Det som ser ut som voldsomt for oss, er ofte bare lek for dem. Idag er mine katter voksne, og selv om de tilsynelatende ikke er så veldig godt knyttet sammen, han ene kan være ganske idiot mot han andre, så er det likevel de mot de andre kattene når de er ute - der passer de veldig på hverandre. Anonymkode: e3063...f33
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mine to er også kullsøsken, som lekte mye sammen som kattunger. Det som ser ut som voldsomt for oss, er ofte bare lek for dem. Idag er mine katter voksne, og selv om de tilsynelatende ikke er så veldig godt knyttet sammen, han ene kan være ganske idiot mot han andre, så er det likevel de mot de andre kattene når de er ute - der passer de veldig på hverandre. Anonymkode: e3063...f33 Ja det er dette jeg håper for våre. Vi hadde tidligere (kastrerte)hannkatter fra samme kull og de sto sammen. Da de ble gamle og den ene døde fikk broren grisebank av nabokattene. 😓 Anonymkode: 2617b...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå