AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Hei, Var på 7-ukerskontroll denne uken og fikk beskjed om at fosteret hadde sluttet å vokse/utvikle seg, var 6-7mm for lite, men det var antydning til hjerteslag. Fikk beskjed om å slutte på cyclogest og progynova, og da håpte de at jeg skulle få en naturlig blødning. Foreløpig har jeg ikke fått det, så jeg lurer på om andre i lignende situasjon kan fortelle litt om hvor lang tid det tok for dere før kroppen ryddet opp av seg selv eller om du måtte få tabletter/utskrapning? Når fikk du mensen igjen etter blødningen (mtp nytt fryseforsøk)? Skal på kontroll i neste uke dersom blødningen ikke har kommet av seg selv til da. Anonymkode: 529a9...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #2 Del Skrevet 28. juli 2024 Gang nr 1 fikk jeg spontanabort blødning før jeg sluttet på progesteron i uke 7, Gang nr 2 fikk jeg abortblødning ca 1 uke etter avsluttet progesteron. Gang 3 fikk jeg ikke noe blødning og måtte ha medikamentell abort. Min klinikk praktiserer minst 2 sykluser etter abort før nytt innsett. Anonymkode: 42a19...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #3 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Gang nr 1 fikk jeg spontanabort blødning før jeg sluttet på progesteron i uke 7, Gang nr 2 fikk jeg abortblødning ca 1 uke etter avsluttet progesteron. Gang 3 fikk jeg ikke noe blødning og måtte ha medikamentell abort. Min klinikk praktiserer minst 2 sykluser etter abort før nytt innsett. Anonymkode: 42a19...287 Takk for svar! Kjedelig å måtte gå gjennom så mange mislykkede forsøk. Har du lykkes til slutt? Begynt å få en liten blødning nå idag, 4 dager etter siste cyclogest, så da håper jeg kroppen ordner opp alt selv nå. TS Anonymkode: 529a9...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #4 Del Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar! Kjedelig å måtte gå gjennom så mange mislykkede forsøk. Har du lykkes til slutt? Begynt å få en liten blødning nå idag, 4 dager etter siste cyclogest, så da håper jeg kroppen ordner opp alt selv nå. TS Anonymkode: 529a9...3bb Er i uke 30 nå Hatt 3 sa, 3 Ma, 1 exu. Det tar gjerne kroppen 3-5 dager etter avsluttet progesteron, så håper det ordner seg naturlig for deg. Bare vær forberedt på at det kan gå alt mellom 4-9 uker før kroppen er i "normal" syklus igjen etter selve aborten er gjennomført ❤️ det er helt individuelt hvor lang tid kroppen bruker Anonymkode: 42a19...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå