AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 Feks jobbmøte, på kontoret, i matbutikken... når du lager mat. Jeg har ei venninne som forteller at hun blir det. Hun har mann og ofte sex med han. Jeg blir sjelden kåt.. men kan bli det når det er lenge siden sex..begynner å lure på om jeg er unormal.. Anonymkode: bef74...712
treningsgal Skrevet 27. juli 2024 #2 Skrevet 27. juli 2024 Ja, jeg kan plutselig bli kåt, på jobb, trening, når jeg lager mat osv osv. jeg har ikke alltid vært slik, ble vel det etter jeg fylte 30😅
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Skrevet 27. juli 2024 Ja, spesielt når jeg er fra mannen min eller hører fra ham. Men også spontant overalt, og gjerne når jeg har det bra; er uthvilt, glad, passelig mett etc. Kan også bli kåt på/etter trening, for da er jo kroppen stimulert. Og hvis jeg kjeder meg, da er det lett å sneie innom tanken på sex. Anonymkode: c5a6a...294
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Feks jobbmøte, på kontoret, i matbutikken... når du lager mat. Jeg har ei venninne som forteller at hun blir det. Hun har mann og ofte sex med han. Jeg blir sjelden kåt.. men kan bli det når det er lenge siden sex..begynner å lure på om jeg er unormal.. Anonymkode: bef74...712 Tror ikke jeg har blitt kåt «ut av det blå» siden jeg var typ tenåring. Da kunne jeg bli kåt av å bla i en Ellos-katalog liksom. Nå skal det betraktelig mer til. Mann Anonymkode: cc593...1ed
Irak Skrevet 27. juli 2024 #6 Skrevet 27. juli 2024 Når jeg ser en mann jeg har lyst på så kan jeg bli det 😂.... Men da er det gjerne for at det er noe spesielt med den mannen som vekker noe i meg...Mulig det er et slags urinstinkt eller noe 🫣🫣🫣🫣. Da kan det være litt vanskelig å holde fingrene av fatet 🫣🫣🫣🫣. Skjer ikke med hvem som helst...
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #7 Skrevet 28. juli 2024 Ja er kåt hele tiden, er som en en 15 år gammel gutt. Men er en kvinne på 40….går rundt i butikken og smiler og nikker til folk som aner ingenting, mens jeg er sprengkåt….plangsomt er det! Anonymkode: 1c110...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå