Gå til innhold

Å kjøpe Apple Watch 9 nå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det dumt, siden det snart skal annonseres en ny? Hvor mye dumpes pris på forrige modell når den nye kommer på markedet? Har lest at det ikke er sikkert den nye klokka kommer før i 2025, men jeg vil helst kjøpe før den tid. Erfaringer?

Anonymkode: 8947b...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Før var det ei side hvor man kunne sjekke om det er lurt å kjøpe eller vente på epleprodukter, men den finner jeg dessverre ikke igjen. :( 

Men etter litt googling antas det at aw10 kommer i september.

Hvor mye prisen eventuelt synker, hvilke nye funksjoner etc aner ingen noe om. Eller det finnes jo rykter, men ikke alltid de stemmer.

Selv har jeg aw9 og er superfornøyd med den.

Anonymkode: 675af...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med mindre du vil ha ny klokke NÅ, ville jeg ventet. Jeg har en 5, og skal kjøpe den nye som kommer til høsten. 👍🏻

Anonymkode: 2c3dd...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar! Har fryktelig lyst på det nå med det samme 😅 Er ikke så opptatt av å ha det aller nyeste, og 9 kommer jo helt sikkert til å oppfylle mine behov helt fint. Litt ergelig om 10 plutselig er mye finere, men 9 er jo fin nok... Det jeg bryr meg mest om er egentlig hva jeg evt. kan spare på å kjøpe 9 når 10 har kommet ut, men om det er snakk om småsummer er ikke det heller så viktig.

Anonymkode: 8947b...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...