AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Skal bo fire uker i Trondheim. Er det noen utesteder det er lett å få seg dame på? Noe spesielt jeg bør vite om jeg vil ligge litt rundt i Trondheim? (Lokale skikker, kultur eller sjekketriks)? Anonymkode: 6f616...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Trondheim er ikke akkurat utlandet. Det som er å merke seg, er at en av landets få sexklubber finnes der. Anonymkode: 74816...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Noe spesielt jeg bør vite om jeg vil ligge litt rundt i Trondheim? (Lokale skikker, kultur eller sjekketriks)? Anonymkode: 6f616...68a Skinnvest, mokkasiner, bart og petrø 3 i lomma på skinnvesten så fungerer du som et fluepapir på damene i trønderlag Anonymkode: 6b2e8...f32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå