AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 Vi fikk vår 5 barn i Februar, de andre er 19 mnd,5 ,7 og snart 13. Jeg gjør aboslutt alt i huset, tar meg av barna, tar av meg de 2 yngste på nattan som våkner omtrent 2-4 ganger i løpet av nattan, 7 åring har bestemt seg for og tisse ut senga hver eneste natt i det siste, jeg er rett og slett utslitt, når far kommer hjem fra jobb er han så sliten så han ikke orker noe, må tvinge han og passe de 2 yngste for det jeg skal lage middag, noen ganger klarer jeg det før han kommer hjem,men får dårlig samvittighet for største mann som ofte må være barnevakt, hn vil jo helst ut med venner. hver eneste kveld de siste 3 mnd har han maset om sex, han har alltid mase om det ,men nå er det ekstremt, vi hadde ganske mye sex før de 2 yngste kom, kanskje 2-3 i uka, nå har vi sex kanskje 2-3 ganger i mnd. Jeg har prøvd og snakke med han flere ganger hvis jeg skal orke sex må han hjelpe til mer, det hjelper kanskje et par uker så er vi tilbake til det gamle, Jeg elsker han og vil være sammens med han så skille seg er ikke aktuelt,men jeg begynner og bli så lei det mase her, så føler meg rådløs. hva hadde dere kloke damer gjort her ? Anonymkode: e3a92...86e 12
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Skrevet 27. juli 2024 Han jobber og du ordner hjemme, dere gjør begge hvert sitt, men klart en fulltidsjobb er mer krevende enn å brette klær. Sex annenhver uke høres mer ut som romkamerater enn kjærester, det er ikke rart han er oppgitt. Kanskje dere skal ta grep for å ikke få flere barn, det høres ut som dere har mer enn nok med disse fem. Anonymkode: f8362...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Skrevet 27. juli 2024 Bedt han holde kjeft til han tok 50% av ansvaret med hjem og barn. Anonymkode: 842f2...6b0 24 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 Populært innlegg #4 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han jobber og du ordner hjemme, dere gjør begge hvert sitt, men klart en fulltidsjobb er mer krevende enn å brette klær. Sex annenhver uke høres mer ut som romkamerater enn kjærester, det er ikke rart han er oppgitt. Kanskje dere skal ta grep for å ikke få flere barn, det høres ut som dere har mer enn nok med disse fem. Anonymkode: f8362...c4f Klapp igjen. Å brette klær med fem barn i hus hvor to er små er ti ganger mer krevende enn å være på jobb. Anonymkode: 842f2...6b0 61 33
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Skrevet 27. juli 2024 Høres ut som om du lever i et mareritt 🥵 Jeg hadde blitt illsint på mannen og sagt at han var velkommen til å dra hvis han ønsket det. Og aldri fått flere barn!! Du kan jo runke han litt utenom de 2-3 gangene du har sex med ham, hvis du vil prøve å holde ham fornøyd. Anonymkode: 51b53...4f9 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #6 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi fikk vår 5 barn i Februar, de andre er 19 mnd,5 ,7 og snart 13. Jeg gjør aboslutt alt i huset, tar meg av barna, tar av meg de 2 yngste på nattan som våkner omtrent 2-4 ganger i løpet av nattan, 7 åring har bestemt seg for og tisse ut senga hver eneste natt i det siste, jeg er rett og slett utslitt, når far kommer hjem fra jobb er han så sliten så han ikke orker noe, må tvinge han og passe de 2 yngste for det jeg skal lage middag, noen ganger klarer jeg det før han kommer hjem,men får dårlig samvittighet for største mann som ofte må være barnevakt, hn vil jo helst ut med venner. hver eneste kveld de siste 3 mnd har han maset om sex, han har alltid mase om det ,men nå er det ekstremt, vi hadde ganske mye sex før de 2 yngste kom, kanskje 2-3 i uka, nå har vi sex kanskje 2-3 ganger i mnd. Jeg har prøvd og snakke med han flere ganger hvis jeg skal orke sex må han hjelpe til mer, det hjelper kanskje et par uker så er vi tilbake til det gamle, Jeg elsker han og vil være sammens med han så skille seg er ikke aktuelt,men jeg begynner og bli så lei det mase her, så føler meg rådløs. hva hadde dere kloke damer gjort her ? Anonymkode: e3a92...86e Bare et spørsmål, hvorfor har dere fått så mye barn når han virker så tafatt😅 Anonymkode: ddf2f...369 16 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Skrevet 27. juli 2024 Så bra du fikk 5 !!!! barn med en så hjelpsom fyr. Anonymkode: 48316...9ba 10 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #8 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han jobber og du ordner hjemme, dere gjør begge hvert sitt, men klart en fulltidsjobb er mer krevende enn å brette klær. Sex annenhver uke høres mer ut som romkamerater enn kjærester, det er ikke rart han er oppgitt. Kanskje dere skal ta grep for å ikke få flere barn, det høres ut som dere har mer enn nok med disse fem. Anonymkode: f8362...c4f Tror du at ts bare bretter klær? 😂 i så fall lurer jeg på hvordan det ser ut hjemme hos deg om det er eneste husarbeidet som gjøres. Anonymkode: 8f55c...fd6 19 1 18
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #9 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han jobber og du ordner hjemme, dere gjør begge hvert sitt, men klart en fulltidsjobb er mer krevende enn å brette klær. Sex annenhver uke høres mer ut som romkamerater enn kjærester, det er ikke rart han er oppgitt. Kanskje dere skal ta grep for å ikke få flere barn, det høres ut som dere har mer enn nok med disse fem. Anonymkode: f8362...c4f La meg gjette, du er mann? Hun forteller at hun fikk sitt siste barn i februar, altså hun har en baby på 5 mnd. I tillegg har hun et barn på under 2 år. Og du tror hun bare bretter klær? Du vet ikke hva mannen jobber med engang. Hvis han bare jobber en 7,5 timers dag for så å komme hjem og ikke gidde å gjøre en dritt, ikke engang se etter barna mens hun lager middag, så er det jammen mer krevende å være hjemme og ha 24 timers arbeidsdag. Det går an å hjelpe til hjemme og, så hadde hun kanskje hatt mer overskudd til sex! Anonymkode: aca08...5f5 24 1 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #10 Skrevet 27. juli 2024 Det er vel bare å la han gå videre til noen som ønsker å ha sex med han? For dette funker tydeligvis ikke for noen av dere Anonymkode: e5243...2e0 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #11 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klapp igjen. Å brette klær med fem barn i hus hvor to er små er ti ganger mer krevende enn å være på jobb. Anonymkode: 842f2...6b0 Så hvordan klarer uføre å være hjemmeværende med barn men ikke være i jobb? Noen må nesten forklare meg den logiske bristen.. For jeg forstår ingenting av det. Anonymkode: a29b7...9ab
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #12 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så hvordan klarer uføre å være hjemmeværende med barn men ikke være i jobb? Noen må nesten forklare meg den logiske bristen.. For jeg forstår ingenting av det. Anonymkode: a29b7...9ab For man kan ikke sykemelde seg fra barna. De har ikke noe valg Anonymkode: a6a9d...939 15 3
Kompetent Skrevet 27. juli 2024 #13 Skrevet 27. juli 2024 Det er jo oftest ikke noe problem med sexlysten til kvinner som ikke ønsker sex med mannen sin, de har jo ofte et sterkt libido og har sex med seg selv ganske ofte, noe som re mere anstrengende enn å bli tilfredsstilt av en partner. 1
Loff77 Skrevet 27. juli 2024 #14 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Så hvordan klarer uføre å være hjemmeværende med barn men ikke være i jobb? Noen må nesten forklare meg den logiske bristen.. For jeg forstår ingenting av det. Anonymkode: a29b7...9ab Seriøst? Terskelen for å bli ufør i Norge er: at man ikke orker å ha noe sosialt på fritiden når man står i jobb😅 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #15 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han jobber og du ordner hjemme, dere gjør begge hvert sitt, men klart en fulltidsjobb er mer krevende enn å brette klær. Sex annenhver uke høres mer ut som romkamerater enn kjærester, det er ikke rart han er oppgitt. Kanskje dere skal ta grep for å ikke få flere barn, det høres ut som dere har mer enn nok med disse fem. Anonymkode: f8362...c4f Sa en mann,.. Anonymkode: f668d...0d1 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #16 Skrevet 27. juli 2024 Kompetent skrev (9 minutter siden): Det er jo oftest ikke noe problem med sexlysten til kvinner som ikke ønsker sex med mannen sin, de har jo ofte et sterkt libido og har sex med seg selv ganske ofte, noe som re mere anstrengende enn å bli tilfredsstilt av en partner. *mindre anstrengende * Sånn, rettet 😊 Anonymkode: 1b7fa...d66 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #17 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Så hvordan klarer uføre å være hjemmeværende med barn men ikke være i jobb? Noen må nesten forklare meg den logiske bristen.. For jeg forstår ingenting av det. Anonymkode: a29b7...9ab Du tenker man kan sykemelde seg fra barn? Forstår ikke helt logikken din heller her. Hva som er tyngst av jobb og barnepass er en idiotisk diskusjon. Det er også forskjell både på jobber og barn. Men si du har valgt selv å få fem barn da - da må du jo være forberedt på å ta i et tak på fritiden. Hadde jeg hatt så blytung jobb at jeg måtte ligge i koma i sofaen etterpå, så hadde jeg ikke pult fem unger på kjerringa 😛 Anonymkode: 3e924...fdf 14
Nonstop1 Skrevet 27. juli 2024 #18 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han jobber og du ordner hjemme, dere gjør begge hvert sitt, men klart en fulltidsjobb er mer krevende enn å brette klær. Sex annenhver uke høres mer ut som romkamerater enn kjærester, det er ikke rart han er oppgitt. Kanskje dere skal ta grep for å ikke få flere barn, det høres ut som dere har mer enn nok med disse fem. Anonymkode: f8362...c4f En fulltidsjobb er ikke mer krevende enn å være hjemme med en liten baby, særlig ikke når man tar med en 1åring og 3 andre barn på lasset. Hvis du mener det har du aldri prøvd det. Jeg er hovedforsørger i vårt hjem. Har en ganske krevende jobb. Den første tiden med baby er krevende på en måte jobb aldri kan bli for meg (ihvertfall i Norge). Og minst frem til de er halvåret er den ene babyen alene mer krevende enn en jobb. Etter det opplever jeg at de blir gradvis enklere. En mann som ikke hjelper familien sin i småbarnsfasen er en mann som ikke er noe å samle på og som ikke bør få barn. Eventuelt så takler han ikke jobben sin og han må skifte jobb/trappe ned i stillingsprosent sånn at han får litt overskudd, fordi barn og familien bør alltid komme først. Trist at du har havnet i denne situasjonen ts. Kan du be han bytte jobb? Har du spurt han hvorfor han ikke makter over å bidra i hjemmet? Hvis han ikke er villig til å jobbe for varig endring skjønner jeg godt om du drar ifra han. Parterapi/familievernkontoret kan muligens være en idé før det blir for sent å reparere noe. 11
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #19 Skrevet 27. juli 2024 Kompetent skrev (15 minutter siden): Det er jo oftest ikke noe problem med sexlysten til kvinner som ikke ønsker sex med mannen sin, de har jo ofte et sterkt libido og har sex med seg selv ganske ofte, noe som re mere anstrengende enn å bli tilfredsstilt av en partner. Å ha sex med en partner er mer anstrengende enn å bruke noen minutter på å tilfredsstille seg selv. Jeg tilfredsstiller meg selv hver dag, opptil flere ganger. Det betyr ikke at jeg orker/har lyst til å ha sex like ofte. Anonymkode: 6ec2e...64e 4 1
Tradegy Skrevet 27. juli 2024 #20 Skrevet 27. juli 2024 Du er i prinsippet 6-barns mor... Det høres hèlt hinsides slitsomt ut. Men jeg ville tatt noen aktive valg. Om han truer med å gå, som får alt servert når han kommer hjem. Hvorfor i alle dager, finner du deg i slik oppførsel? Ville tatt han på alvor. Pakket sakene hans og hjulpet han å gjennomføre egen trussel. Det er ingen vits i å vente til han er utro. For dèt er ofte slik det blir. Kvinner blir i årevis, enda de mistrives. Menn går først når de har en annen å overlappe med. Så her ville jeg vært føre var og satt hardt mot hardt. Rettigheter finner du ut av... 🤞❤️ 10 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå