AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 Hei, Er dette bare normale ligamentsmerter fordi livmoren vokser eller kan det være tegn på for tidlig fødsel? Er 25+3 og har hatt svake mensensmerter innimellom som har kommet og gått litt, spesielt hvis jeg går mye - men som gir seg ved ro. Har nå svake mensensmerter som har holdt på i nesten 1 time uten å gi seg, heller ikke når jeg ligger i sengen. Leser at det mange som mener det er kynnere og at det er helt normalt fordi livmoren strekker seg. Føler jeg overreagerer hvis jeg ringer føden, med tanke på at det ikke har økt i styrke heller ikke hatt noen andre symptomer på for tidlig fødsel? Anonymkode: 6650c...421
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Skrevet 27. juli 2024 Høres ut som kynnere. Folk opplever de på ulik måte. Noen kjenner murring, hos andre bmir magen kjempehard og det kjennes ut som at man strammer et belte rundt magen. Men skulle du være bekymret så er det ALLTID greit å ringe føden, de er der for en grunn. Heller en gang for mye altså Anonymkode: 864d7...78c
Melus Skrevet 28. juli 2024 #3 Skrevet 28. juli 2024 Jeg synes ikke du overreagerer ved å ringe føden, det er uansett de som tar avgjørelse på om du skal komme inn for sjekk eller om det er trygt å se det an. Håper det går bra med deg. ❤️
PurpleTuliip Skrevet 28. juli 2024 #4 Skrevet 28. juli 2024 Dette er kynnere. Kjenner igjen beskrivelsen på en prikk etter egen erfaring. har du kjent bevegelse enda? ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå