AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 Kjæresten min har hatt lyst på trekant helt fra vi ble sammen for åtte år siden. Jeg har sagt nei og tenkt at det er helt uaktuelt. Etter han nå kom med forslag til hva han kunne gjøre om jeg ble med (som å slutte å snuse), sa jeg at vi kanskje kunne det. Jeg har blitt mye mer selvsikker på de årene vi har vært sammen, så jeg tenkte det kanskje kunne vært spennende å prøvd. I går sendte han melding på Instagram til en jente vi begge vet hvem er (han kjenner hun litt), men han spurte ikke meg på forhånd om det var greit. Ble skikkelig irritert, hun er venninne med en av mine venninner. Ble derfor sur på han og usikker på om hun kommer til å fortelle dette videre til min venninne (hun sa hun skulle holde det hemmelig at han hadde spurt). Går han ikke litt over streken her? Anonymkode: 02809...d87 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 27. juli 2024 Hadde lurt på hele forholdet Anonymkode: a2970...936 43 13
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Skrevet 27. juli 2024 Om dere skal ha trekant, er det DU som skal stå for utvelgelse OG kommunikasjon. Anonymkode: 35254...b9c 10 18
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Skrevet 27. juli 2024 Er han helt idiot? Anonymkode: bcd12...cd6 16 13
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #6 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjæresten min har hatt lyst på trekant helt fra vi ble sammen for åtte år siden. Jeg har sagt nei og tenkt at det er helt uaktuelt. Etter han nå kom med forslag til hva han kunne gjøre om jeg ble med (som å slutte å snuse), sa jeg at vi kanskje kunne det. Jeg har blitt mye mer selvsikker på de årene vi har vært sammen, så jeg tenkte det kanskje kunne vært spennende å prøvd. I går sendte han melding på Instagram til en jente vi begge vet hvem er (han kjenner hun litt), men han spurte ikke meg på forhånd om det var greit. Ble skikkelig irritert, hun er venninne med en av mine venninner. Ble derfor sur på han og usikker på om hun kommer til å fortelle dette videre til min venninne (hun sa hun skulle holde det hemmelig at han hadde spurt). Går han ikke litt over streken her? Anonymkode: 02809...d87 Du skal bli med på trekant for å få han til å slutte å snuse? 😂😂 Anonymkode: 2fd28...cf1 29 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Skrevet 27. juli 2024 Synes du kan velge. Gå og ring en kamerat av en av hans venner, en mann, altså. Anonymkode: 0b29f...717 12 13
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #8 Skrevet 27. juli 2024 Og hvis dere inne har barn hadde jeg nok funnet en mann jeg var mer på nett med. Som ikke snuser. Anonymkode: 0b29f...717 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #9 Skrevet 27. juli 2024 Dette er langt over grensen, hadde avsluttet det forholdet! Anonymkode: f60f3...0b3 7 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #10 Skrevet 27. juli 2024 Han får viljen sin og bedre helse med å slutte å snuse? Hva vinner du på dette egentlig? Hadde aldri sagt ja. Anonymkode: 3fe93...8e2 14 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #11 Skrevet 27. juli 2024 Er han litt «enkel» den karen der? Anonymkode: 63568...129 13 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #12 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han får viljen sin og bedre helse med å slutte å snuse? Hva vinner du på dette egentlig? Hadde aldri sagt ja. Anonymkode: 3fe93...8e2 Ikke sant? HAN får fantasien sin og HAN får bedre helse. Hva er i dette for TS? Som om hun var et lite barn - "hvis du drar på fotballtrening, så får du en is etterpå". Anonymkode: c82a3...e6a 7 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #13 Skrevet 27. juli 2024 TS her. Det er ikke bare å slutte å snuse som var avtalen, det var andre ting også. Har ikke lyst å skrive alt her pga. jeg er redd for å bli gjenkjent. Dette var ting som jeg har ønsket (ikke noe seksuelt). Anonymkode: 02809...d87 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #14 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Går han ikke litt over streken her? Anonymkode: 02809...d87 Litt? Han hopper jo langt over streken og befinner seg på en helt annen bane enn deg. Anonymkode: 01473...2c2 6 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #15 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Om dere skal ha trekant, er det DU som skal stå for utvelgelse OG kommunikasjon. Anonymkode: 35254...b9c Hvorfor ikke de sammen? Hvorfor skal HUN styre kommunikasjkonen med prospekte? AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du skal bli med på trekant for å få han til å slutte å snuse? 😂😂 Anonymkode: 2fd28...cf1 🤪 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes du kan velge. Gå og ring en kamerat av en av hans venner, en mann, altså. Anonymkode: 0b29f...717 Kanskje vil hun slikke mus? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er langt over grensen, hadde avsluttet det forholdet! Anonymkode: f60f3...0b3 Hårsår du? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han får viljen sin og bedre helse med å slutte å snuse? Hva vinner du på dette egentlig? Hadde aldri sagt ja. Anonymkode: 3fe93...8e2 Wow, du høres ut som drømmekvinne, unner mannen din ingenting godt 🤔 Anonymkode: 915f4...ca3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #16 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS her. Det er ikke bare å slutte å snuse som var avtalen, det var andre ting også. Har ikke lyst å skrive alt her pga. jeg er redd for å bli gjenkjent. Dette var ting som jeg har ønsket (ikke noe seksuelt). Anonymkode: 02809...d87 Om du skulle endre mening om trekant, så får han jo da gjøre endringen FØR denne trekanten. (Jeg tviler sterkt på at endringene skjer, for om han hadde ønsket det selv, hadde han gjort det allerede) Anonymkode: 01473...2c2 2 2 4
Callisto83 Skrevet 27. juli 2024 #17 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten min har hatt lyst på trekant helt fra vi ble sammen for åtte år siden. Jeg har sagt nei og tenkt at det er helt uaktuelt. Etter han nå kom med forslag til hva han kunne gjøre om jeg ble med (som å slutte å snuse), sa jeg at vi kanskje kunne det. Jeg har blitt mye mer selvsikker på de årene vi har vært sammen, så jeg tenkte det kanskje kunne vært spennende å prøvd. Anonymkode: 02809...d87 Har han fått deg til å tro at du er usikker på deg selv fordi du ikke vil ha trekant? Jeg vil nå heller si at det høres ut som du har blitt mindre selvsikker, siden du nå gir etter, og lurer på om det er greit at han går bak ryggen din. 11 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #18 Skrevet 27. juli 2024 Callisto83 skrev (1 minutt siden): Har han fått deg til å tro at du er usikker på deg selv fordi du ikke vil ha trekant? Jeg vil nå heller si at det høres ut som du har blitt mindre selvsikker, siden du nå gir etter, og lurer på om det er greit at han går bak ryggen din. Usikkerheten går på at jeg før tenkte negativt om meg selv og mitt utseende. Anonymkode: 02809...d87
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #19 Skrevet 27. juli 2024 Langt over en strek. Anonymkode: 8f7c1...64d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #20 Skrevet 27. juli 2024 Ugh! Jeg er åpen for å ha trekant, og vi har hatt flere, men jeg har da for pokker meg ikke sex med hvem som helst som min mann kunne tenke seg. Slikt er en felles beslutning. Det hadde blitt månelyst her om han spurte noen før det var avtalt greit med meg. Det hadde så definitivt IKKE blitt trekant på det viset, men kjerring som var forbanna så det holdt. En venninne har opplevd verre, at hun kom hjem til at mannen "hadde en overraskelse til henne". Hadde hentet en hjem, ukjent for min venninne, og overhodet ikke avtalt. For min del er det et mysterium at de fremdeles er gift, men jeg vet at det ble stor krise i ekteskapet, og at hun faktisk var utro i kjølvannet av dette. Når han hadde så lite respekt for henne mistet hun sin respekt for ham. Virker som de har ordnet opp nå, men slikt gjør man bare ikke. Verken å spørre før det er avtalt, eller å bare dra noen hjem. Anonymkode: 73d15...9c2 5 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå