AnonymBruker Skrevet 28. juli #21 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Mange av damen på treningssenteret kommer i lyse eller rosa helt gjennomsiktig tights med en minimal gstreng eller en sexy g med blonder. Eller i en rompetights eller hva det heter. Mange av disse går også i topp uten BH eller kun i sportsBH, Det er et stor senter, men mange av apperatene som en bruker, står bare 2-3 meter ifra trappemaskinen eller møllene. Med full utsikt/rett høyde mot rompa. Av og til når jeg sitter på en maskinen for å trene bryst eller andre muskler. Så kommer det en av disse damene med den sprettrompa som de har trent i flere år og aboslutt skal bruke mølla eller trappemaskinen rett foran deg. Ikke den på siden?? Og når jeg gjør settet mitt, har jeg valget mellom å se rett på denne rompa eller blunde øynene. Mellom settene, tar jeg alltid fram mobilen eller reiser meg for å stå med ryggen til de. Og er det noen bruker mølla eller trappemaskinen rett foran apperat jeg hadde tenkt å bruk. Og de har tøy som en ser litt for mye. Har jeg utsatt, endret eller droppet denne maskinen den dagen. Har overhode ikke noe imot å se på disse rompene i gjennomsiktig tight, for noen av de, spesielt i trappemaskinen med noen har en skikkelig sexy G, eller en en altfor liten , at det er et syn jeg aldri kommer til å glemme. Hva gjør en egentlig? Føler ikke at jeg kan avbryte midt i settet fordi ho skal bruke maskinen foran meg istedenfor den ved siden av. Og føler meg dum å droppe eller utsette dette apperatet fordi noen bruker mølla/trappemaskinen rett foran. Vist de ikke vil bli sett, kan de jo bare knytte en genser rundt seg slik mange gjør. Anonymkode: d99f2...17b Jeg tenker at når kvinner kler seg slik ønsker de at menn skal glo, så det er fritt frem. Anonymkode: eafc9...37e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 28. juli #22 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at når kvinner kler seg slik ønsker de at menn skal glo, så det er fritt frem. Anonymkode: eafc9...37e Trolololo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #23 Del Skrevet 28. juli Uføre Unni skrev (Akkurat nå): Trolololo Ikke i det hele tatt, det er jo 100% sant. Anonymkode: eafc9...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføre Unni Skrevet 28. juli #24 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke i det hele tatt, det er jo 100% sant. Anonymkode: eafc9...37e Herrefred. Stakkars lille mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 28. juli #25 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at når kvinner kler seg slik ønsker de at menn skal glo, så det er fritt frem. Anonymkode: eafc9...37e Nei, faktisk ikke. Jeg bruker shorts og magetopp fordi jeg blir veldig varm. Jeg liker at jeg ser fin ut på trening, men ønsker absolutt ikke at menn skal glo på meg på trening. Men hvis de synes jeg har en fin rumpe, kan de jo gjerne se på den i forbifarten liksom, jeg ser jo også på folk rundt meg. Poenget er, vi kler oss ikke nødvendigvis for andre, vi kler oss for oss selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #26 Del Skrevet 28. juli Jeg synes det er vanskelig å ikke glo selv og jeg er 100% heterofil kvinne. Men samtidig gjør det meg litt flau og ubekvem, så hadde nok gått et annet sted. Anonymkode: 96e7a...b2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 28. juli #27 Del Skrevet 28. juli Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer i en tråd og svar til slettede innlegg. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #28 Del Skrevet 28. juli Jeg skjønner litt problemet. Senteret jeg trener på (og jeg er kvinne, bare sånn for å ha sagt det) er satt opp sånn at man på mange av apparatene må se rett inn i rumpa de de som er på mølle, ellipse eller trapp. Alternativet er å se i taket eller i bakken eller lukke øynene og det er ikke akkurat det beste når man skal trene. Om jeg sitter på romaskinen ser jeg rett inn i rumpa på de som bruker ryggapparatet. Det er rett og slett ikke så lett å finne et annet sted å feste blikket når det er trangt om plassen. Jeg glor ikke. Jeg prøver å se "gjennom" personen foran meg, for jeg er ikke spesielt begeistret for å glane på andres bakdeler, men det er ikke lett. På stedet jeg trener går de aller fleste i t-skjorte, shorts eller vanlige tights. De få som går i rumpetights og magetopp er de få som også stiller med full sminke og som bruker mer tid på å ta bilder enn faktisk trene. De er ikke der primært for å trene. De er der for å bli sett. Anonymkode: c409f...106 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #29 Del Skrevet 28. juli Apparat. Det heter apparat. Anonymkode: 349bd...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #30 Del Skrevet 28. juli Og selv om man trener i vanlig ugjennomsiktig tights uten scrunch så betyr det ikke at man ønsker å bli beglodd eller få oppmerksomhet, men fordi det er det beste å trene i.. jeg har løse shortser jeg trener i innimellom, i str s mann, men de er faktisk mindre bevegelige enn tights, og jeg får sår på bena ved markløft uten hel tights. Så det må være lov uten at mann eller kvinne skal fordømme det Anonymkode: 6ef46...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 28. juli #31 Del Skrevet 28. juli Lizard skrev (9 timer siden): Nei, faktisk ikke. Jeg bruker shorts og magetopp fordi jeg blir veldig varm. Jeg liker at jeg ser fin ut på trening, men ønsker absolutt ikke at menn skal glo på meg på trening. Men hvis de synes jeg har en fin rumpe, kan de jo gjerne se på den i forbifarten liksom, jeg ser jo også på folk rundt meg. Poenget er, vi kler oss ikke nødvendigvis for andre, vi kler oss for oss selv. Du vil se fin ut men vil ikke at folk skal se på deg? Hvor er logikken? Nå var forresten temaet gjennomsiktigtøy her og jeg nekter å tro at de som gjør det ikke er veldig bevisst på akkurat det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 29. juli #32 Del Skrevet 29. juli Hensatt skrev (8 timer siden): Du vil se fin ut men vil ikke at folk skal se på deg? Hvor er logikken? Nå var forresten temaet gjennomsiktigtøy her og jeg nekter å tro at de som gjør det ikke er veldig bevisst på akkurat det... Forskjell på å se på og å glo. Men ja man kan faktisk kle seg fint for egen del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 29. juli #33 Del Skrevet 29. juli Lizard skrev (1 time siden): Forskjell på å se på og å glo. Men ja man kan faktisk kle seg fint for egen del Ser ikke helt poenget med å kle seg fint for egen del når man likevel bare skal trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #34 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 14.52): Dette her er bare et problem dersom man er en ekkel kikker-gris. Det er tydeligvis et så stort problem for deg at du må skrive om det på forum, så da vet du hvilken kategori du havner i. Anonymkode: 6b5e6...188 Æsj!! Du er grunnen til at flere og flere kvinner bruker mindre og private aktører på markedet.. Det er IKKE kvinners ansvar hvor du velger å se. Trekk til deg blikket og fest det på veggen, langt til siden for personen. Det gjør alle vi andre, uavhengig av klesplagg på folka i rommet rundt oss 🤮 Anonymkode: 199fd...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #35 Del Skrevet 29. juli Det har gått for langt! Vi menn burde ta grep i stedet for å glo. Stramme gjennomsiktige bukser som viser både bjeller og snabel, helst så en ser blodårene. Og manneræv, masse manneræv. Jeg gir det to uker? Anonymkode: 44a43...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #36 Del Skrevet 8. august Dette er et vanlig "problem" på mange senter i dag at mange maskiner kan stå litt uheldig plassert. De vil som regel ha inn så mange maskiner som mulig. Har vært på 3 treningssenter de siste 5 årene. På det første lille treningssenteret, så var romaskinen rett bak mølla og sykkelen rett bak der vektene sto. Det som var ubehagelig som den som syklet, var at naturlige stedet å se på var rett mot de som trente, men det var speil over alt slik at den som trente, kunne hele tiden se øynene til han som syklet. Syns det var ubehagelig, både å sykle og være den som trente, for det var som regel kun 2-3 stykker som trente sammen. På det andre var den innerste av møllene mer gjemt. Bein maskinen var rett bak møllene, men dersom noen brukte den innerste av møllene, tok de fleste hintet og ventet med å bruke beinmaskinen til dama var ferdig på mølla. På treningssenteret jeg er nå som er det største i område her. Er det mer som du beskriver, men damene virker som de bryr seg lite om dette når de bruker møllene. Av en eller annen merkelig grunn, velger de alltid mølla eller trappa rett foran meg istedenfor den på siden. Ei jeg kjenner god sa at ho ikke tenkte noe på dette når ho brukte mølla og trappa. Om en ikke ønsket at noen skulle se rompa, er det bare å velge annet tøy eller knytte en genser rundt livet. Men ho hatet å stå å bruke kabelen som gjør at en står med siden til de andre som trener på maskin. Det var mer forstyrrende. Anonymkode: f3a68...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå