AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Hva er din erfaring med å vaske truser som egentlig bare tåler 40 på 60 grader? Går det greit eller blir de bare ødelagt med en gang da? Jeg kjøpte truser på salg og glemte sjekke hvor mange grader det sto at de tålte... Anonymkode: c1185...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Går som regel bra. Å vaske undertøy på 40 grader tenker jeg er uaktuelt uansett, så blir det ødelagt på 60, får det bare være. Anonymkode: 75c59...968 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 Stort sett går det bra. Vaskeanvisningen er garantien fra produsenten. Vasker du på høyere og den mister formen / ryker i strikken / krymper har du ingen reklamasjonsrett. Allikevel, det går stort sett bra, men hva med og prøve med 1 først? Anonymkode: 54215...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #4 Del Skrevet 28. juli 2024 Vasker alle truser på 60 grader uansett hva det står på lappen. Har aldri opplevd at det har vært noe problem. Greide å slenge truser i tørketrommelen ved en feil, så og si alle de ble ødelagt i strikken så det gjør jeg ikke igjen. Anonymkode: 3a5e1...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå