AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Del Skrevet 27. juli Anne er fra Oldemor og Hilde er fra Bestemor. Passer Anne Hilde sammen? Anonymkode: e025b...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Del Skrevet 27. juli Tja,ville heller gått for Ann Hilde. Anonymkode: e9d03...0f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Del Skrevet 27. juli Jeg kjenner bare én Hilde, men hun har masse tannstein og lukter stygt så det er min assosiasjon til navnet 😅 Anonymkode: ea8d1...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tja,ville heller gått for Ann Hilde. Anonymkode: e9d03...0f9 Enig👍🏻 Anonymkode: b139b...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Del Skrevet 27. juli Jeg kjenner ei som heter det, synes navnene passer fint sammen. Anonymkode: fe845...031 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 27. juli #6 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tja,ville heller gått for Ann Hilde. Anonymkode: e9d03...0f9 I uttale blir det Annilde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 27. juli #7 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Anne er fra Oldemor og Hilde er fra Bestemor. Passer Anne Hilde sammen? Anonymkode: e025b...a8f Ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Del Skrevet 27. juli Passer sammen men litt 70 talls. Anonymkode: cc939...55a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 27. juli #9 Del Skrevet 27. juli Passer sånn helt greit sammen, men særlig Hilde er et sånn navn som var kjempepopulært i noen år før og rundt 1970, og deretter ble ganske borte. Anne holdt lengre, både før og etter Hilde. For meg føles det "for tidlig" å bruke disse navnene til oppkalling. Kanskje om 30-50 år, men ikke i dag. Men barnet får garantert et navn som er unikt, og hun slipper å forveksles med andre med samme navn på samme alderstrinn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #10 Del Skrevet 28. juli Hildur er kulere Anonymkode: d56a6...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #11 Del Skrevet 29. juli Jeg kjenner en Anne Hilde. Fint navn. Anonymkode: c56c9...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #12 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 29.7.2024 den 7.42): Jeg kjenner en Anne Hilde. Fint navn. Anonymkode: c56c9...5cb Kanskje vi kjenner den samme 🙂 Jeg er ikke så fan av dobbeltnavn, men dette er jo en kombinasjon som det er nylig å si og bruke til daglig. Annhild er jo også en mulighet. Anonymkode: fe20b...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 30. juli #13 Del Skrevet 30. juli Anne Hilde passer veldig fint sammen synes jeg. Jeg er også glad i oppkalling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå