AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 Kort fortalt: vi bor i et trygt, oversiktlig nabolag med en mange jevnaldrende barn som gutten vår har kjent hele livet. Han er glad i spilling og tv, men liker å være ute på stranda, skogen og besøk til familie. Når venner kommer på døra for å ta han med er det ikke lenge han er ute før han kommer inn igjen. Han er en forsiktig type på noen områder, men liker fart, sykling og fotball. Hvordan skal vi få han ut? Kan jo ikke låse døra akuratt eller tvinge han gråtende ut. Såvidt vi vet så er det ikke ikke mobbing. Vi blir ofte med, men det passer ikke alltid med de mindre søsknene. Han liker best og være med oss og familien rett og slett, men jeg vil han skal få gode minner og glede av å bo et så fint sted. Han er jo ikke såå stor, men de andre barna er ute i samme alder. Mannen er enig men han synes jeg stresser for mye med det. Anonymkode: 38021...627
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Skrevet 27. juli 2024 Ja, får kanskje gjøre det. Han har lov å spille fra klokka seks, men det har jo gjort at han ser på klokka for å rekke det 😳 så det slår tilbake på oss Anonymkode: 38021...627
Rotemor Skrevet 27. juli 2024 #4 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, får kanskje gjøre det. Han har lov å spille fra klokka seks, men det har jo gjort at han ser på klokka for å rekke det 😳 så det slår tilbake på oss Anonymkode: 38021...627 Jeg tror 90% av dagens foreldre sliter med det der. Det er en skummel samfunnsutvikling. Men vanskelig å styre🤷🏼♀️
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Skrevet 27. juli 2024 Rotemor skrev (16 minutter siden): Jeg tror 90% av dagens foreldre sliter med det der. Det er en skummel samfunnsutvikling. Men vanskelig å styre🤷🏼♀️ Ja, det er kjempevanskelig! Nå er skjermene tatt bort en uke, bortsett fra nrk direkte på tv fra kl 19. så får vi teste det Anonymkode: 38021...627 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #6 Skrevet 27. juli 2024 Mitt beste tips er å ikke ha faste regler på skjerm. Da vet de ikke når de får og følger ikke med på klokka. Noen kvelder er det ja andre kvelder nei. Anonymkode: e630f...259 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mitt beste tips er å ikke ha faste regler på skjerm. Da vet de ikke når de får og følger ikke med på klokka. Noen kvelder er det ja andre kvelder nei. Anonymkode: e630f...259 Der er en mulighet også ja. Vi tar en detox denne uka og ser hvordan det går 😅 Anonymkode: 38021...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå