Gjest Gjest_Nuwanda_* Skrevet 2. mars 2006 #22 Skrevet 2. mars 2006 En grei ting å huske på er få "godkjent" av presten til at man synger en kjærlighetssang - ikke alle presten vil det. Deriblant vår - han ville at det skulle være en kristen sang, om vi hadde solo-sang, eks noe Ave Maria eller noe fra Jesus Christ Superstar. Så slipper man å "planlegge" masse før man oppdager at presten sier nei
Rioja Skrevet 3. mars 2006 #23 Skrevet 3. mars 2006 Søskenbarnet mitt sang "Det vakraste" av Cecilia Vennersten (skrives det sånn?) under vielsen. Kjempe fin, med passende tekst synes jeg Og tårene rant...
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #24 Skrevet 3. mars 2006 En grei ting å huske på er få "godkjent" av presten til at man synger en kjærlighetssang - ikke alle presten vil det. Deriblant vår - han ville at det skulle være en kristen sang, om vi hadde solo-sang, eks noe Ave Maria eller noe fra Jesus Christ Superstar. Så slipper man å "planlegge" masse før man oppdager at presten sier nei ← Hvis det skal være en sang fra Jesus Christ Superstar er det vel best dere ikke velger I don't know how to love him!!!!
miaen Skrevet 5. mars 2006 #25 Skrevet 5. mars 2006 Veninnen min sang og spilte gitar.. Hun har en nydelig stemme, og sang "Annies song", det var bare sååå nydelig.. og en fikk helt gåsehud, og kjente berre at nå MÅÅÅÅÅÅÅ jeg har kleenex.. Den sangen e veldi flott, passer godt i kirken,eller under vielsen synes jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå