AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 For 5 dager siden begynte jeg å få vondt i halsen. Hadde litt feber på dag 2 men ikke sjekket meg for feber di andre dagene. Smertene i halsen blir bare verre, sliter med å svelge mitt eget spytt. Er rød i halsen og har hvite flekker, kjempe hovne kjertler på halsen og har grøtete stemme. Lurer på om jeg kanskje har fått en streptokokkinfeksjon i halsen. Usikker på om jeg burde ringe legevakt eller ikke, da jeg ikke ønsker å ta tiden til noen som trenger det mere enn meg…Har jo ikke noe feber nå heller, men er jo så sinnsykt vondt i halsen og det stråler opp til ørene Anonymkode: dcc48...138
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Skrevet 27. juli 2024 Høres ut som korona. Anonymkode: 79682...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Skrevet 27. juli 2024 Høres ut som halsbetennelse, ja. Bestill time hos legen din. Noen ganger har man behov for antibiotika, men somregel går det over av seg selv. God bedring. Anonymkode: b16a4...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå