AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Dere kvinner 30 40 årene som er lærere, bedriftsansatte, ledere osv merker dere yngre menn som mulig har lyst på dere ? Merker en K lærer at en 16 18 åring ser på deg ? Eller en K leder som legger merke til at en yngre ansatt kollega er seksuelt tiltrukket eller har lyst ? ( håper på seriøse svar fra kvinner og ikke gubber. Anonymkode: 02dce...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Ja det merker de fleste kvinner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja. De fleste kvinner har Trolltunge skrev (32 minutter siden): Ja det merker de fleste kvinner. Er det smigrende eller turn on ? Hvordan vil en dame i 40 åra merka at en mann i slutten av 20 åra er (lysten) Anonymkode: 02dce...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. juli 2024 #4 Del Skrevet 27. juli 2024 Kåthet er gjenkjennelig ofte. Har ikke tatt feil til nå, så tror jeg har en slags indre radar 🤣🤣🤣🤣. Er jo bare gøy det da. Det kan fort bli litt morsomt bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 27. juli 2024 #5 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 02dce...eac Det er bare tydelig i blikk, bevegelser og oppførsel. Kommer sikkert an på kvinnen angående å finne det smigrende eller ikke. Jeg har ikke funnet det smigrende, men jeg har høflig oversett slikt dersom mannen prøver å skjule det og oppføre seg anstendig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #6 Del Skrevet 5. august 2024 Hun vet. Garantert. Anonymkode: 8730b...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2024 #7 Del Skrevet 5. august 2024 On 7/27/2024 at 11:07 AM, AnonymBruker said: Dere kvinner 30 40 årene som er lærere, bedriftsansatte, ledere osv merker dere yngre menn som mulig har lyst på dere ? Merker en K lærer at en 16 18 åring ser på deg ? Eller en K leder som legger merke til at en yngre ansatt kollega er seksuelt tiltrukket eller har lyst ? ( håper på seriøse svar fra kvinner og ikke gubber. Anonymkode: 02dce...eac Har du lyst til at vi skal merke? 😉 Anonymkode: 08d01...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #8 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har du lyst til at vi skal merke? 😉 Anonymkode: 08d01...b98 Jaa og nei hehe. Hvordan føler du deg hvis en kollega i slutten av 20 åra finner deg attraktiv ? Hvordan merker dere? Anonymkode: 373f3...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #9 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hun vet. Garantert. Anonymkode: 8730b...de0 Explain 😳 Anonymkode: 373f3...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #10 Del Skrevet 6. august 2024 Irak skrev (På 27.7.2024 den 11.44): Kåthet er gjenkjennelig ofte. Har ikke tatt feil til nå, så tror jeg har en slags indre radar 🤣🤣🤣🤣. Er jo bare gøy det da. Det kan fort bli litt morsomt bare. Fantaserer dere aldri om yngre kollegaer ? Anonymkode: 373f3...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. august 2024 #11 Del Skrevet 6. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fantaserer dere aldri om yngre kollegaer ? Anonymkode: 373f3...b3b Kollegaer er off limits så jeg har en sperre der heldigvis, og det er jeg veldig glad for. Hendte en gang jeg følte en mannlig kollega skulle prøve seg litt. Klaska meg på ræva en gang i arbeidstiden, og da ble jeg lynings. Var så det gnistra i øynene mine tror jeg 😂. Så streng tror jeg han aldri hadde sett meg før, og det til tross for at han var eldre og hadde jobba der lengre enn meg. Etterpå det så var han egentlig bare snill og grei 😂. Endret 6. august 2024 av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #12 Del Skrevet 6. august 2024 Ja vi merker det. Hadde en på treningsenteret som oste av. Måten han snakka med meg på. Måten han alltid kom søkende. Jeg ble fascinert. Men oppdaget fort at han var meget villig. Jeg er 15 år eldre enn han. Så jeg måtte endre treningstidene mine. For det kunne bli skummelt så jeg. Men en ansatt holder jeg meg langt unna. Anonymkode: 6b036...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #13 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja vi merker det. Hadde en på treningsenteret som oste av. Måten han snakka med meg på. Måten han alltid kom søkende. Jeg ble fascinert. Men oppdaget fort at han var meget villig. Jeg er 15 år eldre enn han. Så jeg måtte endre treningstidene mine. For det kunne bli skummelt så jeg. Men en ansatt holder jeg meg langt unna. Anonymkode: 6b036...a6f Eller kollegaer også. Holder jeg meg langt unna. Anonymkode: 6b036...a6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #14 Del Skrevet 6. august 2024 Er kvinnelig lærer på u.skole, og har heldigvis aldri merket noe slikt. Grøss. 🤢 Anonymkode: 6d0eb...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #15 Del Skrevet 6. august 2024 Tror jeg må være veldig naiv - merker ikke sånt før jeg havner i en direkte situasjon. Da blir det enten veldig kleint, eller veldig gøy. Anonymkode: db619...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2024 #16 Del Skrevet 6. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja vi merker det. Hadde en på treningsenteret som oste av. Måten han snakka med meg på. Måten han alltid kom søkende. Jeg ble fascinert. Men oppdaget fort at han var meget villig. Jeg er 15 år eldre enn han. Så jeg måtte endre treningstidene mine. For det kunne bli skummelt så jeg. Men en ansatt holder jeg meg langt unna. Anonymkode: 6b036...a6f Age is just a number.. viktig med nye erfaringer Anonymkode: 373f3...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå