Gå til innhold

Merker kvinner lystne menn ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere kvinner 30 40 årene som er lærere, bedriftsansatte, ledere osv  merker dere yngre menn som mulig har lyst på dere ?  Merker en K lærer at en 16 18 åring  ser på deg ? 

Eller en K leder som legger merke til at en yngre ansatt kollega er seksuelt tiltrukket  eller har lyst ?   ( håper på seriøse svar fra kvinner og ikke gubber. 

Anonymkode: 02dce...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja. De fleste kvinner har 

Trolltunge skrev (32 minutter siden):

Ja det merker de fleste kvinner. 

Er det smigrende eller turn on ? Hvordan vil en dame i 40 åra merka at en mann i slutten av 20 åra er (lysten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåthet er gjenkjennelig ofte. Har ikke tatt feil til nå, så tror jeg har en slags indre radar 🤣🤣🤣🤣. Er jo bare gøy det da. Det kan fort bli litt morsomt bare. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er bare tydelig i blikk, bevegelser og oppførsel. 

Kommer sikkert an på kvinnen angående å finne det smigrende eller ikke. Jeg har ikke funnet det smigrende, men jeg har høflig oversett slikt dersom mannen prøver å skjule det og oppføre seg anstendig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker
On 7/27/2024 at 11:07 AM, AnonymBruker said:

Dere kvinner 30 40 årene som er lærere, bedriftsansatte, ledere osv  merker dere yngre menn som mulig har lyst på dere ?  Merker en K lærer at en 16 18 åring  ser på deg ? 

Eller en K leder som legger merke til at en yngre ansatt kollega er seksuelt tiltrukket  eller har lyst ?   ( håper på seriøse svar fra kvinner og ikke gubber. 

Har du lyst til at vi skal merke? 😉

Anonymkode: 08d01...b98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har du lyst til at vi skal merke? 😉

Anonymkode: 08d01...b98

Jaa og nei hehe.  Hvordan føler du deg hvis en kollega i slutten av 20 åra finner deg attraktiv ?  Hvordan merker dere? 

Anonymkode: 373f3...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hun vet. Garantert.

Anonymkode: 8730b...de0

Explain 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (På 27.7.2024 den 11.44):

Kåthet er gjenkjennelig ofte. Har ikke tatt feil til nå, så tror jeg har en slags indre radar 🤣🤣🤣🤣. Er jo bare gøy det da. Det kan fort bli litt morsomt bare. 

Fantaserer dere aldri om yngre kollegaer ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fantaserer dere aldri om yngre kollegaer ? 

Kollegaer er off limits så jeg har en sperre der heldigvis, og det er jeg veldig glad for. Hendte en gang jeg følte en mannlig kollega skulle prøve seg litt. Klaska meg på ræva en gang i arbeidstiden, og da ble jeg lynings. Var så det gnistra i øynene mine tror jeg 😂. Så streng tror jeg han aldri hadde sett meg før, og det til tross for at han var eldre og hadde jobba der lengre enn meg. 

Etterpå det så var han egentlig bare snill og grei 😂

Endret av Irak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja vi merker det. Hadde en på treningsenteret som oste av. Måten han snakka med meg på. Måten han alltid kom søkende. Jeg ble fascinert. Men oppdaget fort at han var meget villig. Jeg er 15 år eldre enn han. Så jeg måtte endre treningstidene mine. For det kunne bli skummelt så jeg. Men en ansatt holder jeg meg langt unna. 

Anonymkode: 6b036...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja vi merker det. Hadde en på treningsenteret som oste av. Måten han snakka med meg på. Måten han alltid kom søkende. Jeg ble fascinert. Men oppdaget fort at han var meget villig. Jeg er 15 år eldre enn han. Så jeg måtte endre treningstidene mine. For det kunne bli skummelt så jeg. Men en ansatt holder jeg meg langt unna. 

Eller kollegaer også. Holder jeg meg langt unna. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er kvinnelig lærer på u.skole, og har heldigvis aldri merket noe slikt. Grøss. 🤢

Anonymkode: 6d0eb...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg må være veldig naiv - merker ikke sånt før jeg havner i en direkte situasjon. Da blir det enten veldig kleint, eller veldig gøy.

Anonymkode: db619...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Age is just a number.. viktig med nye erfaringer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...