Gå til innhold

Gaver - tips til hva man kan ønske seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har stort sett det vi trenger til hus og hjem - og vi har svært lite bodplass og nesten ikke skapplass i det hele tatt. Det kommer nesten 100 gjester... Hva i all verden skal vi ønske oss?? Alle forslag mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hva med opplevelser, SPA, "reisefond", gaver til veldedige organisasjoner, malerier eller annen kunst, samlivskurs, andre kurs?

Skrevet (endret)

Jeg ser for meg litt av det samme problemet når jeg og sambo gifter oss en gang. Av typiske bryllupsgaver som servise, glass, bestikk osv. har vi i all hovedsak allerede det vi vil ha.

Så vi kommer nok til å ønske oss:

-kunst

-gavekort fra en hifi-kjede slik at vi kan bytte ut anlegget vårt

-reisegavekort slik at vi kan få dratt på bryllupsreise

-gavekort fra en stor møbelkjede + lampebutikk

-spill

+ noen ting til huset som lysestaker, vaser, karafler og litt slikt.

Endret av Titta
Skrevet

Har hørt om folk som ønsket seg nye sykler så de kunne begynne å sykle sammen.

Skrevet
Har hørt om folk som ønsket seg nye sykler så de kunne begynne å sykle sammen.

HVA MED GRILLDRESS? ... :sjarmor:

Gjest Gjest_Gika_*
Skrevet

Vi var på massasjekurs her om dagen. Helt nydelig! 2 1/2 time med massør og bare meg og mannen som elever. Anbefales til ønskeliste eller som gave!

Skrevet
bryllupsreisekonto;)

Det ønsket et vennepar av oss seg! Det ble en heidundrendes bryllupsreise :) . og alle gjestene satte pris på å ha et så konkret ønske! De skrev ønske + kontonummer i innvitasjonen. De var litt redde for at dette skulle virke litt frekt, og forhørte seg blandt venner og familie først, og fikk bare positive tilbakemeldinger!

Skrevet

Penger... Bankkremisser er bedre enn gavekort på et bestemt sted... Hvis dere får 30 000,- på Jernia?? får jo aldri brukt dem opp..... Men støtter også opp om reisekonto... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...