AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 Hvordan kan jeg på egenhånd finne ut av relasjoner jeg har med min familie og hvorfor jeg opplever en 'motvilje' ift å være med dem. Ikke mann og barn, men foreldre og voksne søsken. Jeg ønsker ikke å gå til psykolog, men heller tips til nettsider eller bøker der jeg kan utforske dette selv. Anonymkode: 352fe...611
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Skrevet 27. juli 2024 Skjønner ikke helt spm ditt. Hva mener du å finne ut hva slags relasjon du har? Er ikke det noe du merker selv i møter med dem? Anonymkode: 5cae7...1a5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Skrevet 27. juli 2024 Hvis du generelt vil ha litt obersikt på personlighets typer. Kan du evnt lese/ lytte på omgitt av... bøkene. Eks omgitt av idioter, omgitt av psykopater osv. Anonymkode: 5cae7...1a5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Skrevet 27. juli 2024 Hun vil sette en merkelapp på relasjonen slik at hun kan si at det er "sånn", så hun slipper å ta noe ansvar for relasjonen. Anonymkode: c4209...739 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Skrevet 27. juli 2024 Man kommer bare et stykke på vei i sitt eget hode. Så det er alltid lurt å snakke om komplekst vanskelige følelser og opplevelser med noen. Det trenger jo ikke være en psykolog, men de jobber jo med nettopp slike ting og har kompetanse det tar veldig mange år å opparbeide seg, så jeg ville vurdert det var jeg deg. Foruten det kan det være til hjelp å huske tilbake, kanskje skrive ned, om det er enkelthendelser, eller stadig svikt i kontakten, ikke blitt møtt i følelsene dine, eller mer alvorlige, uløste konflikter og dramatikk fra tidligere som gjør det vanskelig å omgås. Eller ligger det mer hos deg, at du generelt blir sliten av tette relasjoner og ikke slapper av, fordi du ikke aksepterer deg selv helt, og blir anspent og sliten av familie av den grunn. Det er veldig mye forskjellig som kan gjøre at det er slik du beskriver. Anonymkode: 7b9aa...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå