Gå til innhold

Flere norske kvinner velger sapfisme. Farlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sapfisme kan føre til at populasjonen blir mindre eller dør ut, spesielt hvis denne oppførselen blir svært utbredt.

De får ikke barn gjennom naturlig reproduksjon. Hvis en stor andel av en befolkning velger bort muligheten for å få barn, vil fødselstallene synke betraktelig. Lavere fødselstall vil føre til en aldrende befolkning og til slutt en reduksjon i den totale populasjonen.

Anonymkode: 87486...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror ikke lesbiske er grunnen til lave fødselstall i Norge, så de kan du slutte skylde på med en eneste gang. 

Anonymkode: b51aa...7f7

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Sapfisme, antinatalisme eller bare å avstå fra barn.

Det er nok folk som kjemper om ressurser uansett. Om du er så bekymret så får du smelle til med 11 barn selv da vel. 
Dessuten er det mange homofile og lesbiske som reproduserer. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig at det er kvinner som skal få skylda for absolutt alt. Fra bibelske tider til nå. Stakkars menn som ikke klarer å se at de er blitt lurt til å skylde på kvinner. Eller kanskje de har seg selv å takke.

Anonymkode: 760d4...7b4

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sapfisme? Jeg måtte slå det opp, og det er at kvinner lever som lesbiske.

Jeg er ikke homofil, men har en lesbisk datter. Jeg er sikker på én ting: Det var ikke et valg. Tvert om tror jeg de fleste håper i det lengste at de er heterofile eller bifile.

Det er mulig at "jentesex" er trendy, men jeg tror faktisk at de som er heterofile til slutt vil ende opp med en mann. De fleste vil fortsatt ha barn.

Endret av Isambard
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Sapfisme kan føre til at populasjonen blir mindre eller dør ut, spesielt hvis denne oppførselen blir svært utbredt.

De får ikke barn gjennom naturlig reproduksjon. Hvis en stor andel av en befolkning velger bort muligheten for å få barn, vil fødselstallene synke betraktelig. Lavere fødselstall vil føre til en aldrende befolkning og til slutt en reduksjon i den totale populasjonen.

Anonymkode: 87486...53b

bra ! det trenges.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Kvinner i lesbiske par får oftere barn enn menn i homofile par. Tenk litt på det.

Anonymkode: bf132...f7f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet er ikke en nøkkelingrediens i oppskriften på hvordan lage et barn. 

Bolla havner i ovnen uansett. 

Om kjærligheten er der, så er jo det en vakker bonus. Litt som glasur på toppen eller vaniljekrem i midten.. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...