AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Del Skrevet 27. juli 2024 Sapfisme kan føre til at populasjonen blir mindre eller dør ut, spesielt hvis denne oppførselen blir svært utbredt. De får ikke barn gjennom naturlig reproduksjon. Hvis en stor andel av en befolkning velger bort muligheten for å få barn, vil fødselstallene synke betraktelig. Lavere fødselstall vil føre til en aldrende befolkning og til slutt en reduksjon i den totale populasjonen. Anonymkode: 87486...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 Tror ikke lesbiske er grunnen til lave fødselstall i Norge, så de kan du slutte skylde på med en eneste gang. Anonymkode: b51aa...7f7 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 Jaja. Sapfisme, antinatalisme eller bare å avstå fra barn. Det er nok folk som kjemper om ressurser uansett. Om du er så bekymret så får du smelle til med 11 barn selv da vel. Dessuten er det mange homofile og lesbiske som reproduserer. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Del Skrevet 27. juli 2024 Merkelig at det er kvinner som skal få skylda for absolutt alt. Fra bibelske tider til nå. Stakkars menn som ikke klarer å se at de er blitt lurt til å skylde på kvinner. Eller kanskje de har seg selv å takke. Anonymkode: 760d4...7b4 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 27. juli 2024 #5 Del Skrevet 27. juli 2024 (endret) Sapfisme? Jeg måtte slå det opp, og det er at kvinner lever som lesbiske. Jeg er ikke homofil, men har en lesbisk datter. Jeg er sikker på én ting: Det var ikke et valg. Tvert om tror jeg de fleste håper i det lengste at de er heterofile eller bifile. Det er mulig at "jentesex" er trendy, men jeg tror faktisk at de som er heterofile til slutt vil ende opp med en mann. De fleste vil fortsatt ha barn. Endret 27. juli 2024 av Isambard 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 27. juli 2024 #6 Del Skrevet 27. juli 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Sapfisme kan føre til at populasjonen blir mindre eller dør ut, spesielt hvis denne oppførselen blir svært utbredt. De får ikke barn gjennom naturlig reproduksjon. Hvis en stor andel av en befolkning velger bort muligheten for å få barn, vil fødselstallene synke betraktelig. Lavere fødselstall vil føre til en aldrende befolkning og til slutt en reduksjon i den totale populasjonen. Anonymkode: 87486...53b bra ! det trenges. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #7 Del Skrevet 10. august 2024 Kvinner i lesbiske par får oftere barn enn menn i homofile par. Tenk litt på det. Anonymkode: bf132...f7f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august 2024 #8 Del Skrevet 10. august 2024 Kjærlighet er ikke en nøkkelingrediens i oppskriften på hvordan lage et barn. Bolla havner i ovnen uansett. Om kjærligheten er der, så er jo det en vakker bonus. Litt som glasur på toppen eller vaniljekrem i midten.. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå