Gå til innhold

Orgasme under første date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde forleden jeg var på date med drømmedama. Det var match, og vi hadde det kjempefint. Det ble intimt, men vi var klar på ikke sex på første date. Jeg hadde på en ganske så stram jeans og hun strøk meg i skrittet under en intim sesjon. Det gikk ikke bedre enn at jeg fikk orgasme. Jeg klarte ikke skjule det med stønn, små hikst og skjelvinger. Jeg ble kjempeflau, men hun sa at det var null stress og fullførte orgasmen utenpå jeansen.

Det ble litt kleint fra min side, men vi var sammen resten av kvelden og hadde en veldig fin date. Avtalte å møtes igjen senere, men vært litt stille. Jeg vil ikke fremstå masete. Bør jeg ta kontakt og skal jeg unnskylde hendelsen, eller skal jeg late som ingen ting og bare prøve å gjenoppta det fine? Er litt sånn stuss at jeg ikke har hørt noe. Dette var sist helg. Vi hadde ikke avtalt tidspunkt for ny date, så var ikke sånn at hun ikke stilte opp.

G21

Anonymkode: b310f...3e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt kontakt da, eller mener du at det kun er opp til henne?

Anonymkode: 3e35e...738

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, har ikke det. Ble ikke avtalt hvem som skulle kontakte. Vil ikke fremstå masete eller desperat. Tenker at jeg bør kontakte i dag, det er en uke siden daten i kveld.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, har ikke det. Ble ikke avtalt hvem som skulle kontakte. Vil ikke fremstå masete eller desperat. Tenker at jeg bør kontakte i dag, det er en uke siden daten i kveld.

Det er jaggu på tide. Hun har trolig lagt planer for resten av helga, men du kan jo håpe på kontakt. For meg så hadde du fremstått som uinteressert.

Anonymkode: feb4f...d5d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Følte det ble flaut å få orgasme uten å ha kontroll på det og ikke avtalte sex på første date. Må kanskje bare hoppe i det å late som ingen ting?

G21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jaggu på tide. Hun har trolig lagt planer for resten av helga, men du kan jo håpe på kontakt. For meg så hadde du fremstått som uinteressert.

Anonymkode: feb4f...d5d

Oki skjønner. Men er alt bare opp til gutten? Sånn du skriver, er det lite trolig at det blir en date to?

AnonymBruker
Skrevet

Spurte egentlig om råd her.

G21

AnonymBruker
Skrevet

Han spurte om råd hva han skulle gjøre. 

Anonymkode: e8301...3eb

Skrevet

Hvis jeg ikke hadde hørt noe fra deg på en uke hadde jeg regnet med at du ikke var interessert. Det er ikke masete å ta kontakt etter date. Hvis hun avviser eller virker veldig uinteressert og du fortsetter å spørre, da er det masing.

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt nå. Du skulle helst sendt en hyggelig melding for lenge siden. Jeg ville tenkt du ikke var interessert hvis jeg ikke hadde hørt noe fra deg på en uke.. Ikke fokuser så mye på orgasmen eller å unnskylde deg. Lykke til!

Anonymkode: feced...6c3

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Octopus skrev (7 minutter siden):

Hvis jeg ikke hadde hørt noe fra deg på en uke hadde jeg regnet med at du ikke var interessert. Det er ikke masete å ta kontakt etter date. Hvis hun avviser eller virker veldig uinteressert og du fortsetter å spørre, da er det masing.

Tusen takk, fint høre☺️

Sendte en snapp til hun og fikk svar at hun ville møtes i kveld. Hun var glad jeg tok kontakt, hun trodde jeg mistet interessen etter orgasmeuhellet og hun ville vente til jeg tok kontakt. Hun bare lo av det og sa det er jo helt normalt for gutter at det går ukontrollert.

Yess☺️

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ta kontakt nå. Du skulle helst sendt en hyggelig melding for lenge siden. Jeg ville tenkt du ikke var interessert hvis jeg ikke hadde hørt noe fra deg på en uke.. Ikke fokuser så mye på orgasmen eller å unnskylde deg. Lykke til!

Anonymkode: feced...6c3

Tuusen takk💐☺️ Tok kontakt og hun vil møtes i kveld. Hunds det med orgasmen gjorde ingen ting, null stress☺️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk, fint høre☺️

Sendte en snapp til hun og fikk svar at hun ville møtes i kveld. Hun var glad jeg tok kontakt, hun trodde jeg mistet interessen etter orgasmeuhellet og hun ville vente til jeg tok kontakt. Hun bare lo av det og sa det er jo helt normalt for gutter at det går ukontrollert.

Yess☺️

Så bra! Det samme skjedde med en fyr jeg var på date med da jeg var 19 år. Jeg syns det var morsomt og litt positivt at han var såpass gira på meg. Vi lo av det senere. Det er viktig å ikke være så selvhøytidelig. Vi ble kjærester og samboere i flere år. Lykke til!

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke beklag det. Det er normalt at det kan skje. Ikke vits å hause dette opp. Da virker du bare usikker.

Anonymkode: 5203f...059

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da vet du at når den dagen kommer at dere faktisk har sex, så sørger du for henne først!

Anonymkode: df355...64b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du burde tatt kontakt senest dagen etter date. Mennene jeg faktisk endte opp i forhold til sa farvel og sendte melding samme dag/kveld. 

• Liker 2
Skrevet
Trolltunge skrev (30 minutter siden):

Du burde tatt kontakt senest dagen etter date. Mennene jeg faktisk endte opp i forhold til sa farvel og sendte melding samme dag/kveld. 

Ja, litt enig her. Ta kontakt før neste gang. Hvis du bare tar kontakt i helgene virker det som du bare vil pule, og ikke er ute etter noe seriøst. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å ta kontakt innen et døgn etter daten hvis du er interessert i å møtes igjen, går det lengre tid kan den andre fort tro at du ikke er interessert. 

Når der gjelder orgasmen, har jeg opplevd det samme på første date, og hun ble sjarmert og likte at jeg fikk orgasme, da var hun trygg på at hun tente meg.

Anonymkode: b91e5...fa3

AnonymBruker
Skrevet
Octopus skrev (På 27.7.2024 den 12.45):

Ja, litt enig her. Ta kontakt før neste gang. Hvis du bare tar kontakt i helgene virker det som du bare vil pule, og ikke er ute etter noe seriøst. 

Hei. Det gikk som flere der inne skrev, hun brydde seg ikke om men orgasme i det hele tatt, hun syns det var bare deilig og hun hjalp med til og med på å maxisimere og forlenge orgasmen når jeg først fikk orgasme. Hun fortalte at hun hadde forventet at jeg ga henne orgasme på samme måte, utenpå jeansen, slik hun fikk meg til å eksplodere, men Neida, jeg var tafatt og usikker. Hun fortalte at hun hadde vært så kåt og så skuffet over at jeg ikke ga henne samme behandling og lot henne og få orgasme på samme måte.

Vi møttes som jeg skrev her inne, men det var for å fortelle at hun ble veldig usikker på om jeg ville henne, siden hun ikke hadde hørt fra meg på en uke. Jeg tenker, var det kun mitt ansvar? Jeg ble helt sjokkert og flau over at jeg fikk så lett orgasme da hun tok på meg og vi hadde avtalt, ikke sex på første ordentlige date. Hun har ikke helt avsluttet det, men må gå noen runder med seg selv for å se om det er meg hun vil ha. Når jeg ikke tok kontakt, oppfattet hun det som jeg lå rundt og kun var ute etter en ting.

Skal jeg fortsette å prøve, eller er den ballen død?

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hei. Det gikk som flere der inne skrev, hun brydde seg ikke om men orgasme i det hele tatt, hun syns det var bare deilig og hun hjalp med til og med på å maxisimere og forlenge orgasmen når jeg først fikk orgasme. Hun fortalte at hun hadde forventet at jeg ga henne orgasme på samme måte, utenpå jeansen, slik hun fikk meg til å eksplodere, men Neida, jeg var tafatt og usikker. Hun fortalte at hun hadde vært så kåt og så skuffet over at jeg ikke ga henne samme behandling og lot henne og få orgasme på samme måte.

Vi møttes som jeg skrev her inne, men det var for å fortelle at hun ble veldig usikker på om jeg ville henne, siden hun ikke hadde hørt fra meg på en uke. Jeg tenker, var det kun mitt ansvar? Jeg ble helt sjokkert og flau over at jeg fikk så lett orgasme da hun tok på meg og vi hadde avtalt, ikke sex på første ordentlige date. Hun har ikke helt avsluttet det, men må gå noen runder med seg selv for å se om det er meg hun vil ha. Når jeg ikke tok kontakt, oppfattet hun det som jeg lå rundt og kun var ute etter en ting.

Skal jeg fortsette å prøve, eller er den ballen død?

Dette er litt vel tidlig etter å bare ha møttes to (!) ganger, men dere er enda unge :) 

Hun sa nok dette for å teste deg. Hun ønsker at du skal være på og «mase» litt på henne. Hvis du er interessert kan du kjøre på, uten å overdrive :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...