AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #1 Skrevet 27. juli 2024 Menn som skylder på kvinner for at de ikke får ligge. Som påstår kvinner bare er ute etter penger og status. Som omtaler kvinner som stygge, tallfester dem, sier kvinner bare burde være glad noen vil ligge med dem osv. Bitre menn som sutrer over at ikke en gang stygge og overvektige kvinner vil ligge med dem. På studiet, på jobben, i familien, i vennegjengen, på KG? Anonymkode: f692e...15d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Skrevet 27. juli 2024 Forholder meg til dem så lite som mulig. Anonymkode: 5d9ce...ff0 17 2 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Skrevet 27. juli 2024 Når jeg studerte, likte jeg å irritere dem og utfordre tankene/meningene deres, noe de aldri klarte å forsvare. Nå kjenner jeg heldigvis ikke til noen som er sånn, så jeg forholder meg ikke til dem. Anonymkode: 3da72...9ed 9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Skrevet 27. juli 2024 Kjenner ingen irl. Anonymkode: 236d9...31b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #6 Skrevet 27. juli 2024 I min verden eksiterer de bare på internett, så jeg slipper heldigvis å forholde meg til de. Anonymkode: 844d8...9f8 19 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn som skylder på kvinner for at de ikke får ligge. Som påstår kvinner bare er ute etter penger og status. Som omtaler kvinner som stygge, tallfester dem, sier kvinner bare burde være glad noen vil ligge med dem osv. Bitre menn som sutrer over at ikke en gang stygge og overvektige kvinner vil ligge med dem. På studiet, på jobben, i familien, i vennegjengen, på KG? Anonymkode: f692e...15d Holder meg unna sutrete unger. Anonymkode: fd501...d30 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #8 Skrevet 27. juli 2024 Jeg har klart å luke incel-tendenser ut av en person (som stod meg nær) ved å gjentatte ganger fore dem med logikk, psykologi og be dem gå ut i verden å observere den gjennom egne øyne, i stedet for å bare høre på internet-bros. Det fungerte faktisk. Tok litt tid da. Men det var også ganske slitsomt, så ikke noe jeg orker å gjøre dersom jeg ikke bryr meg veldig om personen. Anonymkode: df708...995 6 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #9 Skrevet 27. juli 2024 Kjenner ingen i virkeligheten. De bare henger på nett og spyr ut oppgulpet sitt Anonymkode: 3adff...751 8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #10 Skrevet 27. juli 2024 Så lite som mulig. Bruker ikke tid på bitre og sure mennesker. Nå kjenner jeg kun 1 i det virkelige liv. Ignorerer ham så mye som mulig. På nett gir jeg lite og ingen oppmerksomhet til slike enfoldige typer Anonymkode: 5d42d...a13 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #11 Skrevet 27. juli 2024 Jeg var sammen med en en periode. Det ble slutt. Nå har det seg slik at jeg har en sjef som er en skikkelig incel. Gift er han og, pluss en skikkelig gris. Nei, bare setter meg ikke nær han i lunsjen på jobb Anonymkode: b0a21...d6f 1
BerntHulken Skrevet 27. juli 2024 #12 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kjenner ingen i virkeligheten. De bare henger på nett og spyr ut oppgulpet sitt Anonymkode: 3adff...751 De kan være den høflige fyren som holder døra åpen for deg og bare er hyggelig, men alltid kommer i vennesonen. En som ingen damer ser på to ganger pga utseendet. 1
BerntHulken Skrevet 27. juli 2024 #13 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg var sammen med en en periode. Det ble slutt. Nå har det seg slik at jeg har en sjef som er en skikkelig incel. Gift er han og, pluss en skikkelig gris. Nei, bare setter meg ikke nær han i lunsjen på jobb Anonymkode: b0a21...d6f Ingen incel er gift..😅 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #14 Skrevet 27. juli 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Menn som skylder på kvinner for at de ikke får ligge. Som påstår kvinner bare er ute etter penger og status. Som omtaler kvinner som stygge, tallfester dem, sier kvinner bare burde være glad noen vil ligge med dem osv. Bitre menn som sutrer over at ikke en gang stygge og overvektige kvinner vil ligge med dem. På studiet, på jobben, i familien, i vennegjengen, på KG? Anonymkode: f692e...15d Jeg har aldri opplevd menn gi uttrykk for sånne meninger i det virkelige liv, ser dem bare her på kg. Og innleggene deres er så like at jeg regner med de er langt færre enn det ser ut til. Anonymkode: 1b790...53c 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #15 Skrevet 27. juli 2024 BerntHulken skrev (5 minutter siden): De kan være den høflige fyren som holder døra åpen for deg og bare er hyggelig, men alltid kommer i vennesonen. En som ingen damer ser på to ganger pga utseendet. Her har vi en vaskeekte incel ja. Anonymkode: f692e...15d 7
VetAlt Skrevet 27. juli 2024 #16 Skrevet 27. juli 2024 Er det ikke MGTOW som gjelder nå? Men going their own way. De har gjerne vært i forhold og kanskje tom vært gift. Så blir de dumpet og taper mye ..og misliker da kvinner. 1
BerntHulken Skrevet 27. juli 2024 #17 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Her har vi en vaskeekte incel ja. Anonymkode: f692e...15d Nei, jeg pulte i forrige uke😁 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #18 Skrevet 27. juli 2024 BerntHulken skrev (5 minutter siden): Nei, jeg pulte i forrige uke😁 Hvorfor lyver du? Du er KGs egen maskot for incel, med alle trådene om hvor urettferdig det er mellom kvinner og menn, og stakkars lave menn uten hår som kanselleres for alt mulig, kvinner er pyton som ønsker noe annet enn fattige lavstatus menn buhu Anonymkode: f692e...15d 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #19 Skrevet 27. juli 2024 BerntHulken skrev (18 minutter siden): De kan være den høflige fyren som holder døra åpen for deg og bare er hyggelig, men alltid kommer i vennesonen. En som ingen damer ser på to ganger pga utseendet. Om man tror at vanlig folkeskikk skal gi en rett på å komme ned i buksa til noen, så er man incel. Uansett, incels lukter man på lang vei. De har en eim av bitterhet, sinne og forvrengt realitetsbilde som stinker "creep". Det spiller ingen rolle hvordan de ser ut. Anonymkode: a2df1...b71 3 6
Helene1982 Skrevet 27. juli 2024 #20 Skrevet 27. juli 2024 Jeg begynte å skrive her på KG på grunn av incels, da jeg mener at mange av dem er eksponert for ensporet informasjon på Internett, som motarbeider at de lykkes sosialt i det virkelige liv. Jeg ser manneinfluensere og tjene seg søkkrike på å spre et budskap som sikrer at en del menn er sjanseløse på sjekkemarkedet fordi de kommuniserer at de ikke liker eller respekterer kvinner. De fleste mennesker er ikke attraktive for alle eller de fleste, men for noen. Og om man fokuserer på dem som ikke er interessert, i stedet for å bedre seg selv, sitt menneskesyn, og sine egenskaper og man heller ser etter en partner man respekterer med lignende livssituasjon og egenskaper som seg selv, vil mange flere lykkes. Jeg tror menn som er voksne og lever i gode forhold, er dem som kan hjelpe disse mennene - ikke meg eller andre kvinner. 2 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå