AnonymBruker Skrevet 27. juli #1 Del Skrevet 27. juli ? Anonymkode: 730ee...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #2 Del Skrevet 27. juli Hva mener du med det? Anonymkode: f269f...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #3 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva mener du med det? Anonymkode: f269f...cf0 Har ei venninne som merker energi fra folk som er døde. Anonymkode: 730ee...4ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #4 Del Skrevet 27. juli Tror de har veldig sterke følelser og innbiller seg ting. God fantasi Anonymkode: fc2ee...bb0 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #5 Del Skrevet 27. juli Nei, clairvoyanse er noe annet enn evnen til å kommunisere med åndeverdenen - MEN vedkommende kan motta beskjeder fra åndeverdenen som forteller om noe som kan komme til å skje Anonymkode: 30815...9ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, clairvoyanse er noe annet enn evnen til å kommunisere med åndeverdenen - MEN vedkommende kan motta beskjeder fra åndeverdenen som forteller om noe som kan komme til å skje Anonymkode: 30815...9ee Jeg har noen drømmer eller en sterk magefølelse på ting. Kan også merke på kroppen FØR noe skjer, er sentimental på en måte. Har slltid merket energi i form av mennesker som går igjen. Anonymkode: 730ee...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Del Skrevet 30. juli Å være synsk vil ikke si at en spår fremtid. Det kan like så ha med å være god på å lese situasjonen her og nå. Se potensielle veier. Ha en god intuisjon. Anonymkode: 994ca...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Å være synsk vil ikke si at en spår fremtid. Det kan like så ha med å være god på å lese situasjonen her og nå. Se potensielle veier. Ha en god intuisjon. Anonymkode: 994ca...82a Skulle gjerne visst mer om dette. Blir veldig påvirket av andre, humør og stemning osv. Kan føle depresjon når jeg går i byen noen ganger.. Av og til en sterk hodeverk med enkelte folk. Anonymkode: 730ee...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Del Skrevet 30. juli 11 minutter siden, AnonymBruker said: Skulle gjerne visst mer om dette. Blir veldig påvirket av andre, humør og stemning osv. Kan føle depresjon når jeg går i byen noen ganger.. Av og til en sterk hodeverk med enkelte folk. Anonymkode: 730ee...4ba Kanskje du er empath? Høysensitiv? Du har evner, helt klart. De fleste synske er klarfølte Anonymkode: 994ca...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #10 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 22.29): Skulle gjerne visst mer om dette. Blir veldig påvirket av andre, humør og stemning osv. Kan føle depresjon når jeg går i byen noen ganger.. Av og til en sterk hodeverk med enkelte folk. Anonymkode: 730ee...4ba Slik er jeg også, og i mange år skjønte jeg ikke sammenhengen - trodde bare jeg var høysensitiv, eller veldig følsom. Noen mennesker kan jeg tilbringe timesvis med, andre er jeg utslitt etter 10 min. Folkemengder kan jeg ikke fordra. Var tilfeldigvis på fest med ei for noen år siden, som sier hun er «synsk-ish», altså ikke på Lilli Bendriss nivå, men hun oppfatter mer enn andre, og vet ofte ting hun ikke vet hvorfor hun vet. Hun sa hun kunne se luften vibrere rundt meg, akuratt som om jeg var i midten av en malstrøm - og alle energiene rundt meg svisjet rundt meg. Jeg lo det vekk litt da, men i etterkant føler jeg det har hjulpet mye. Når jeg nå blir overveldet av følelser og kav jeg ikke forstår hvor kommer fra, tar jeg et mentalt skritt til siden, og tenker dette er ikke mine følelser. Nå observerer jeg de mer på en måte… Så ekte eller ikke, det innspillet fra henne hjelper hverfall meg i praksis. Anonymkode: 3bca8...9df 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #11 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (På 4.8.2024 den 21.53): Slik er jeg også, og i mange år skjønte jeg ikke sammenhengen - trodde bare jeg var høysensitiv, eller veldig følsom. Noen mennesker kan jeg tilbringe timesvis med, andre er jeg utslitt etter 10 min. Folkemengder kan jeg ikke fordra. Var tilfeldigvis på fest med ei for noen år siden, som sier hun er «synsk-ish», altså ikke på Lilli Bendriss nivå, men hun oppfatter mer enn andre, og vet ofte ting hun ikke vet hvorfor hun vet. Hun sa hun kunne se luften vibrere rundt meg, akuratt som om jeg var i midten av en malstrøm - og alle energiene rundt meg svisjet rundt meg. Jeg lo det vekk litt da, men i etterkant føler jeg det har hjulpet mye. Når jeg nå blir overveldet av følelser og kav jeg ikke forstår hvor kommer fra, tar jeg et mentalt skritt til siden, og tenker dette er ikke mine følelser. Nå observerer jeg de mer på en måte… Så ekte eller ikke, det innspillet fra henne hjelper hverfall meg i praksis. Anonymkode: 3bca8...9df Kanskje det ligger noe i det da? Mulig jeg har noe av det samme. Er enig, noen kan suge ut all energi fra meg og andre ikke. Jeg kan også komme i en annen sinnsstemning og bli lett irritert og sentimental av folk. Store folkemengder sliter meg også ut.... Anonymkode: 730ee...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Del Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 2.51): Har ei venninne som merker energi fra folk som er døde. Anonymkode: 730ee...4ba Nei, hun gjør nok ikke det. Men hun tror det gjerne. Anonymkode: 31089...d5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #13 Del Skrevet 11. august On 8/8/2024 at 7:16 PM, AnonymBruker said: Nei, hun gjør nok ikke det. Men hun tror det gjerne. Anonymkode: 31089...d5f Hva vet du om det? Mange som har evner til å merke de som er døde Anonymkode: 994ca...82a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 11. august #14 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva vet du om det? Mange som har evner til å merke de som er døde Anonymkode: 994ca...82a Hva vet du om det? 😉 At mange påstår de har evnen, og kanskje tilogmed tror det selv, men ikke kan bevise det, betyr ikke at de har evnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Del Skrevet 12. august Jeg kan koble meg på andres energi, både levende og døde, men jeg er ikke synsk. Anonymkode: db530...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 13. august #16 Del Skrevet 13. august Ryddet for krenkende innlegg og tulleinnlegg. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå