Gå til innhold

Hørte hans avdøde søster i gangen


Anbefalte innlegg

Jeg ble med en bekjent hjem, han hadde akkurat fått seg dame men han var ikke helt over meg. Vi planla et møte hjemme hos han. Har vært der tidligere å han har sagt at det har vært merkelige lyder der...

Han mistet lillesøsteren sin for noen år siden, helt plutselig. Jeg kjente ikke noe til henne. Men da jeg satt på rommet hans for å vente på at han skulle komme opp, (han jobbet i garasjen utenfor), så hørte jeg noen som tygget på tyggisen. Det var også en nynnende jente stemme, akkurat som hun stelte seg på badet. Det var så rart og ekkelt. Ringte han men han sa nei det er ikke meg og ble litt sur, jeg var sikker på det var han! Tidligere før dette har jeg sovet hos han og det endte med kraftig hodeverk og oppkast dagen etter... 

Kan hun ha hengt seg på min energi? Hun bodde i huset før hun døde bare 20 år gammel ❤️ 

Anonymkode: 2a835...2bf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som vandrer pleier ofte å spørre om de kan få henge på før de "henger seg på noens energi". De spør gjennom underbevisstheten, så dersom du er klar og følger med på denne frekvensen ville du ha lagt merke til det.

Høres ut som hun er knyttet til huset ikke til deg. Ånden hennes sitter kanskje igjen i huset og du blir påvirket av det siden du er sensitiv. Det er ikke uvanlig. Dersom din bekjente også er plaget med hodepine, tungfølelse og lite energi ville jeg anbefalt han å kontakte en fagperson for husrens. Det kan skje at folk blir sittende igjen, særlig dersom de ikke forstod at de døde. Noe som kanskje er vanligere når folk dør så unge ❤️

Anonymkode: ee456...c90

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De som vandrer pleier ofte å spørre om de kan få henge på før de "henger seg på noens energi". De spør gjennom underbevisstheten, så dersom du er klar og følger med på denne frekvensen ville du ha lagt merke til det.

Høres ut som hun er knyttet til huset ikke til deg. Ånden hennes sitter kanskje igjen i huset og du blir påvirket av det siden du er sensitiv. Det er ikke uvanlig. Dersom din bekjente også er plaget med hodepine, tungfølelse og lite energi ville jeg anbefalt han å kontakte en fagperson for husrens. Det kan skje at folk blir sittende igjen, særlig dersom de ikke forstod at de døde. Noe som kanskje er vanligere når folk dør så unge ❤️

Anonymkode: ee456...c90

Det var veldig merkelig opplevelse, han var ikke inne i huset i det hele tatt. Likevel hørte jeg fortrinn og nynning, faktisk også akkurat som om noen stod på badet og tygget tyggis. (Smatting) da jeg sa det til han ble hab nesten irritert. Han kom jo aldri og da jeg sa det så sa han , ja men jeg var jo ute i garasjen ! 

Det vi gjorde var jo ikke greit, han holdt egentlig på med ei annen ei også. Så var livredd om det kanskje var hun som gikk inni huset. 

Ja hun var jo bare 20år. Ser broren (han jeg var hos) ikke helt vil prate pm dette. Mulig han hører noe han også, siden han har på høyt volum på tv'en sin rommet når han skal sove. 

Kan det vøre hun som gikk i gangen da? 

 

Anonymkode: 2a835...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️❤️

Anonymkode: 2a835...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som vet hvorfor jeg skulle høre dette? 

Anonymkode: 2a835...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor tror du hun har hengt seg på din energi? Jeg synes dette høres ut som et standard spøkelse, som innimellom kan høres / føles i huset hun føler tilhørighet til. Ikke sikkert hun er bevisst at du var tilstede der i det hele tatt. 

Anonymkode: e507f...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...