AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Har alltid hatt fett hår da det er hormonelt hos meg, og det blir fett i løpet av et døgn uansett om jeg vasker det mye eller lite. Har fått3 kviser i hodebunnen som jeg piller på, og lurer på hvorfor jeg har kviser der? Anonymkode: 48e6d...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Hva slags sjampoo osv bruker du? Hårspray, caps, lue osv? Hvordan spiser du og hvordan er lufta i boligen din? Anonymkode: df9e9...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 Har du forsøkt shampo for sensitiv hodebunn? Det hjalp mot min fete og kløete hodebunn. Nå bruker jeg Maria Nila head and heal. Den er dyr, men fungerer. Anonymkode: 38e7e...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Del Skrevet 27. juli 2024 Har brukt mye volumsjampo, sjampo for tørr hodebunn, for sensitiv hodebunn, uten silikon, med silikon, uten parfyme og med parfyme. Bruker tørrsjampo men hadde kviser i hodebunn før jeg begynte med den. Bruker ikke lue/caps. Har håret mye i hestehale da jeg har tynt hår. Ts Anonymkode: 48e6d...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå