AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Det var en jeg traff på insta sånn helt tilfeldig i april som jeg da møtte en kveld. Vi koste oss veldig men han var nettopp gått ifra et samlivsbrudd. Vi har etter den kvelden med sex også i bildet hatt lite kontakt men fortsatt fin tone de få gangene vi vekslet noen ord. Det dabbet helt av etter det... Plutselig kjente jeg på å ville treffe han og han sier at det var han veldig klar for med smil, meldes nærmere. Kan det være til å tro på ? Etter møtet sa han at han var veldig opptatt og mye planer som måtte fullføres. Sier han dette bare for å være vennlig tro? Han åpner kjapt.. Vi er begge 39 Anonymkode: 5a0fc...54e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #3 Skrevet 27. juli 2024 Hadde ikke gått videre med den holdningen fra han. Var mest sannsynlig ute etter å få et ligg, og etter hva jeg skjønner så hadde dere det, og da fikk han det han ville. Glem han. Anonymkode: 18122...60b 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde ikke gått videre med den holdningen fra han. Var mest sannsynlig ute etter å få et ligg, og etter hva jeg skjønner så hadde dere det, og da fikk han det han ville. Glem han. Anonymkode: 18122...60b Men skrev i igår at han ville treffes igjen. Ha en vinkveld sammen. Han sa "det vil jeg veldig gjerne" da jeg spurte han. Han sier vel ikke ja om han ikke mener det? Anonymkode: 5a0fc...54e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #5 Skrevet 27. juli 2024 Du må jo skjønne at når du tok kontakt så fikk han grønt lys for at her blir det sex? Det er ikke noe annet han vil og du har nå bydd på deg selv med vinkveld hos deg igjen? Hadde det vært noe seriøs mulighet ville han invitert på en skikkelig date med kaffe og evt en middag. Bli kjent med deg i edru tilstand. Ja for det var vel alkohol i bildet sist gang også.. Anonymkode: 38ed6...a78 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #6 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du må jo skjønne at når du tok kontakt så fikk han grønt lys for at her blir det sex? Det er ikke noe annet han vil og du har nå bydd på deg selv med vinkveld hos deg igjen? Hadde det vært noe seriøs mulighet ville han invitert på en skikkelig date med kaffe og evt en middag. Bli kjent med deg i edru tilstand. Ja for det var vel alkohol i bildet sist gang også.. Anonymkode: 38ed6...a78 Så han sier ja fordi han vil ha seg igjen? Jeg er ikke oppriktig interessert selv heller, men lyst å møtes ei gang til for å se😊 poenget var bare om han mener ja her at han vil. Han åpnet temmelig fort igår og var ganske ivrig. Anonymkode: 5a0fc...54e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så han sier ja fordi han vil ha seg igjen? Jeg er ikke oppriktig interessert selv heller, men lyst å møtes ei gang til for å se😊 poenget var bare om han mener ja her at han vil. Han åpnet temmelig fort igår og var ganske ivrig. Anonymkode: 5a0fc...54e Ingen menn sier nei til gratis sex som blir servert på et sølvfat. Anonymkode: 328f2...f1a 3 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #8 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen menn sier nei til gratis sex som blir servert på et sølvfat. Anonymkode: 328f2...f1a Joda. For et syn enkelte har på menn. Anonymkode: 5a0fc...54e 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #9 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda. For et syn enkelte har på menn. Anonymkode: 5a0fc...54e Hadde han vært interessert så hadde det jo ikke dødd ut i første omgang. Anonymkode: 328f2...f1a 3 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #10 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde han vært interessert så hadde det jo ikke dødd ut i første omgang. Anonymkode: 328f2...f1a Nei men dette er en mann som hadde gått ifra dama en mnd før jeg møtte han. Han er nok ikke interessert i å gå i et forhold med noen damer akkurat nå. Anonymkode: 5a0fc...54e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #11 Skrevet 27. juli 2024 Møt han og se. Kanskje ikke ga sex på neste date, og se om han likevel vil møtes igjen. Vinkveld høres koselig ut. Anonymkode: 894f4...27e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #12 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han er nok ikke interessert i å gå i et forhold med noen damer akkurat nå. Hva vet du om det? Du kjenner jo ikke fyren. Anonymkode: 328f2...f1a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #13 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men skrev i igår at han ville treffes igjen. Ha en vinkveld sammen. Han sa "det vil jeg veldig gjerne" da jeg spurte han. Han sier vel ikke ja om han ikke mener det? Anonymkode: 5a0fc...54e Han sa ril deg at han hadde mye å gjøre fremover. Det er en måte å avvise noen Anonymkode: 1e13c...340 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #14 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva vet du om det? Du kjenner jo ikke fyren. Anonymkode: 328f2...f1a Jo han sa han ikke var klar for noen da vi var sammen den kvelden. Han måtte finne seg selv etter 12års samboerskap med sin tidligere partner. Forståelig nok Anonymkode: 5a0fc...54e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #15 Skrevet 27. juli 2024 Intressert i deg som person er han jo ikke. Men han vet det blir sex, og hvorfor si nei. Anonymkode: 54cfe...f0e 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #16 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo han sa han ikke var klar for noen da vi var sammen den kvelden. Han måtte finne seg selv etter 12års samboerskap med sin tidligere partner. Forståelig nok Anonymkode: 5a0fc...54e Menn forlater kone og barn for ei de vil ha. "Finne seg selv" er det samme som "du er ikke den jeg vil ha". Anonymkode: 54cfe...f0e 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #17 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sa ril deg at han hadde mye å gjøre fremover. Det er en måte å avvise noen Anonymkode: 1e13c...340 Men ingen her har noen fasitsvar? Noen ganger vi mennesker slik at vi trenger en pause fra enkelte før man Innser at man vil treffes igjen. Latterlig med KG igrunnen. Alle menn er ikke interessert om de avviser første gang, klart det. Fikk mld av han akkurat idét jeg satt her nå uten at jeg har fitt lyd😅 der er lov å håpe dere ! Anonymkode: 5a0fc...54e 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #18 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men ingen her har noen fasitsvar? Noen ganger vi mennesker slik at vi trenger en pause fra enkelte før man Innser at man vil treffes igjen. Latterlig med KG igrunnen. Alle menn er ikke interessert om de avviser første gang, klart det. Fikk mld av han akkurat idét jeg satt her nå uten at jeg har fitt lyd😅 der er lov å håpe dere ! Anonymkode: 5a0fc...54e Han kjenner deg ikke dere har møttes en gang, hva mener du han skulle få en pause fra? Anonymkode: 328f2...f1a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #19 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han kjenner deg ikke dere har møttes en gang, hva mener du han skulle få en pause fra? Anonymkode: 328f2...f1a Etter vi var sammen den kvelden ville han vente litt med å møtes. Han ville få ut tingene fra eksen sin og sånn. Igår var han veldig lysten på meg iallefall og ville prøve å få til å møtes snart. Det er klart man har lyster når det er en person man er tiltrukket av, det kjenner også jeg på. Vi får ta det derifra. Anonymkode: 5a0fc...54e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #20 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Etter vi var sammen den kvelden ville han vente litt med å møtes. Han ville få ut tingene fra eksen sin og sånn. Igår var han veldig lysten på meg iallefall og ville prøve å få til å møtes snart. Det er klart man har lyster når det er en person man er tiltrukket av, det kjenner også jeg på. Vi får ta det derifra. Anonymkode: 5a0fc...54e Så det er greit for deg at han bare er ute etter sex da? Anonymkode: 328f2...f1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå