AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #21 Del Skrevet 30. juli 2024 Bruk ambulant akutteam hvis det finnes der du bor. Anonymkode: 39cc2...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #22 Del Skrevet 22. oktober 2024 Snakket med en ikke lenge siden. Hadde fint om de ansatte folk med litt lytteegenskaper og empati!! Denne personen var sur og uinteressert. Anonymkode: 6e47e...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #23 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 21.09): Bruk ambulant akutteam hvis det finnes der du bor. Anonymkode: 39cc2...c98 Kirkens sos er bedre! Anonymkode: 47d81...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine& Skrevet 22. oktober 2024 #24 Del Skrevet 22. oktober 2024 Greit nok, men de avslutter chat etter noen meldinger og informerer om at det er kø å mange som venter på hjelp så jeg har gitt opp de tilbudene. Det har kanskje blitt ti meldinger tilsammen også er det takk og farvel. Linjen hos LFSS for de med selvmordstanker var ikke sånn, de ville genuint hjelpe så lenge hver og en hadde behov, men de fikk ikke videre støtte fra staten så tilbudet ble lagt ned.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #25 Del Skrevet 22. oktober 2024 Andrine& skrev (1 minutt siden): Greit nok, men de avslutter chat etter noen meldinger og informerer om at det er kø å mange som venter på hjelp så jeg har gitt opp de tilbudene. Det har kanskje blitt ti meldinger tilsammen også er det takk og farvel. Linjen hos LFSS for de med selvmordstanker var ikke sånn, de ville genuint hjelpe så lenge hver og en hadde behov, men de fikk ikke videre støtte fra staten så tilbudet ble lagt ned.. ring kirkens sos🧡 Anonymkode: 47d81...5fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 22. oktober 2024 #26 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): ring kirkens sos🧡 Anonymkode: 47d81...5fe Hva er telefonnummeret deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 22. oktober 2024 #27 Del Skrevet 22. oktober 2024 (endret) Andrine& skrev (4 timer siden): Greit nok, men de avslutter chat etter noen meldinger og informerer om at det er kø å mange som venter på hjelp så jeg har gitt opp de tilbudene. Det har kanskje blitt ti meldinger tilsammen også er det takk og farvel. Linjen hos LFSS for de med selvmordstanker var ikke sånn, de ville genuint hjelpe så lenge hver og en hadde behov, men de fikk ikke videre støtte fra staten så tilbudet ble lagt ned.. Prøvd å ringe? Jeg har sitte over en time i telefon med dem mange ganger 🙈 men jeg er enig om at chat-tjenesten deres er shit.. Endret 22. oktober 2024 av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #28 Del Skrevet 23. oktober 2024 Blått skrev (14 timer siden): Hva er telefonnummeret deres? https://www.kirkens-sos.no/telefon?gad_source=1&gbraid=0AAAAAp5fyEVwnfgDtm3fPpgcySMiUcpuN&gclid=Cj0KCQjwveK4BhD4ARIsAKy6pMKq9P4q-f6_zs32oS5Q6qTD6mpWeXnxeixkt5p-ZjJYfxcHLWDbJ9EaAsQWEALw_wcB Anonymkode: 47d81...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine& Skrevet 23. oktober 2024 #29 Del Skrevet 23. oktober 2024 Blått skrev (19 timer siden): Prøvd å ringe? Jeg har sitte over en time i telefon med dem mange ganger 🙈 men jeg er enig om at chat-tjenesten deres er shit.. Det funker sånn at jeg blir putt stille når det blir vanskelig. Så jeg får ikke til å ringe, derfor har chat vært bra, da får jeg kontakt med noen som kan lede tankene over i en modus som er litt mindre desperat. Det oppleves som å forsvinne fra alt, systemet stenges ned, det er visst en mekanisme mennesker har når de får for mye belastning, noe fra naturens side som verner oss. Men det er litt dumt siden det er vanskelig å komme ut av det alene.. Flott at du har funnet noe som funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå