Gå til innhold

Mental helse hjelpetelefon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruk ambulant akutteam hvis det finnes der du bor. 

Anonymkode: 39cc2...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Snakket med en ikke lenge siden. Hadde fint om de ansatte folk med litt lytteegenskaper og empati!!

Denne personen var sur og uinteressert. 

Anonymkode: 6e47e...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.7.2024 den 21.09):

Bruk ambulant akutteam hvis det finnes der du bor. 

Anonymkode: 39cc2...c98

Kirkens sos er bedre!

Anonymkode: 47d81...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, men de avslutter chat etter noen meldinger og informerer om at det er kø å mange som venter på hjelp så jeg har gitt opp de tilbudene. Det har kanskje blitt ti meldinger tilsammen også er det takk og farvel. Linjen hos LFSS for de med selvmordstanker var ikke sånn, de ville genuint hjelpe så lenge hver og en hadde behov, men de fikk ikke videre støtte fra staten så tilbudet ble lagt ned.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrine& skrev (1 minutt siden):

Greit nok, men de avslutter chat etter noen meldinger og informerer om at det er kø å mange som venter på hjelp så jeg har gitt opp de tilbudene. Det har kanskje blitt ti meldinger tilsammen også er det takk og farvel. Linjen hos LFSS for de med selvmordstanker var ikke sånn, de ville genuint hjelpe så lenge hver og en hadde behov, men de fikk ikke videre støtte fra staten så tilbudet ble lagt ned.. 

ring kirkens sos🧡

Anonymkode: 47d81...5fe

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

ring kirkens sos🧡

Anonymkode: 47d81...5fe

Hva er telefonnummeret deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andrine& skrev (4 timer siden):

Greit nok, men de avslutter chat etter noen meldinger og informerer om at det er kø å mange som venter på hjelp så jeg har gitt opp de tilbudene. Det har kanskje blitt ti meldinger tilsammen også er det takk og farvel. Linjen hos LFSS for de med selvmordstanker var ikke sånn, de ville genuint hjelpe så lenge hver og en hadde behov, men de fikk ikke videre støtte fra staten så tilbudet ble lagt ned.. 

Prøvd å ringe? Jeg har sitte over en time i telefon med dem mange ganger 🙈 men jeg er enig om at chat-tjenesten deres er shit.. 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...