Gå til innhold

Må være hjemmefra lørdagskveld - hvor ville du gått?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde bare gått meg en tur. Tatt med kaffe og noe nistemat.

Anonymkode: e7702...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg ville dratt på trening, så gått på en enkel restaurant/kafé for å spise, og til slutt en sein film på kino. Har gått masse alene på kino, null stress! Aldri blitt sett rart på, det er veldig vanlig her i Oslo hvertfall at folk går alene på kino. Det er jo ikke alltid man kjenner noen som er interessert i samme film eller som det passer for.

Anonymkode: 6dcf8...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for alle svarene i denne tråden, jeg glemte den faktisk bort. Det gikk veldig fint på lørdag. Jeg satte meg i lobbyen på et hotell her i byen, jobbet med litt med studier og så på netflix. Kjøpte brus, chips og sjokolade og koste meg med det, det var få folk og rolig stemning. Jeg gikk dit og hjem igjen, så da fikk jeg meg en lang gåtur og var borte i nesten fem timer. De holdt fortsatt på da jeg kom hjem, men det gikk helt fint å si hei og snakke litt før jeg gikk på soverommet. 

Jeg snakket også med samboeren min før jeg dro ut og han var lei seg for at jeg ble satt ut av å måtte finne planer så fort uten noe nettverk her. Han var så opptatt av kvelden og hva han skulle servere at han ikke tenkte på at det kunne bli kjipt for meg. Han sa at jeg kunne bli hjemme eller være med på spillingen hvis jeg ville, men jeg ønsket ikke å crashe kvelden deres og tenkte det gikk greit å gå ut, og det gjorde det jo. Jeg møter kjærestene til vennene på fest neste helg, så håper vi kan bli venner og at jeg kan planlegge noe med dem neste gang det er pokerkveld hjemme hos oss. 

Anonymkode: a0829...0ab

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...