AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Leste om at det faktisk er mulig. Er det noen som har opplevd å få orgasme i en setting der det egentlig var uønsket? Anonymkode: 04674...77e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Skrevet 26. juli 2024 Ja, under voldtekt. Jeg var femten, og hadde aldri opplevd orgasme. Ble brutalt voldtatt av to voksne menn (slått, banka, var blodig, hoven og helt ødelagt nedentil etterpå). Det var ingen god orgasme, jeg kan faktisk ikke forklare hvordan den føltes. Anonymkode: ba2e5...06e 12
kjekkfyr Skrevet 26. juli 2024 #3 Skrevet 26. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja, under voldtekt. Jeg var femten, og hadde aldri opplevd orgasme. Ble brutalt voldtatt av to voksne menn (slått, banka, var blodig, hoven og helt ødelagt nedentil etterpå). Det var ingen god orgasme, jeg kan faktisk ikke forklare hvordan den føltes. Anonymkode: ba2e5...06e Fy faen asså!! Kjenner jeg blir helt hinsides forbanna når jeg hører hva jenter har blitt utsatt for !! Jeg begriper rett og slett ikke hva som feiler enkelt andre menn 🤬😖 Håper virkelig det går så bra som overhode mulig med deg ♥️ 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #4 Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja, under voldtekt. Jeg var femten, og hadde aldri opplevd orgasme. Ble brutalt voldtatt av to voksne menn (slått, banka, var blodig, hoven og helt ødelagt nedentil etterpå). Det var ingen god orgasme, jeg kan faktisk ikke forklare hvordan den føltes. Anonymkode: ba2e5...06e Ts: jeg blir også utrolig trist når jeg leser dette. Var ikke slike ting jeg tenkte på. Det jeg leste om, var en dame som plutselig fikk ufrivillig orgasme av å gå med trange bukser. Men det du er blitt utsatt for, er ene og alene disse mennens ansvar og skyld. Du har ingenting å skjemmes for. Kroppen vår har mange mekaniske reaksjoner vi ikke styrer over. Men ingen har noen som helst rett til å tvinge disse reaksjoner på noen andre mennesker. Det skal alltid være frivillig Anonymkode: 04674...77e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #5 Skrevet 28. juli 2024 Jeg har opplevd det noen ganger. Ganske pinlig for det er litt vanskelig å skjule. Oftest ved beføling av brystene, ved klining og ved saktedans. Og en gang under lekeslåssing der håndleddene ble holdt. Jeg har også opplevd det flere ganger i søvne eller halvsøvne, men det er jo noe annet. Anonymkode: a98ec...806
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 #6 Skrevet 30. juli 2024 Jeg opplevde det under fødsel. Hverken frivillig eller særlig godt. Bare en fysisk reaksjon. Hater egentlig at det skjedde. Anonymkode: 46abd...7be 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 #7 Skrevet 31. juli 2024 Ja, jeg har opplevd det av å bli strøket på armen, gå med trange bukser osv. Ikke spesielt gøy. Anonymkode: 7cce5...426
blaffen Skrevet 2. august 2024 #8 Skrevet 2. august 2024 On 7/26/2024 at 11:02 PM, AnonymBruker said: Leste om at det faktisk er mulig. Er det noen som har opplevd å få orgasme i en setting der det egentlig var uønsket? Anonymkode: 04674...77e Ikke opplevd det men lest om det da jeg bladde gjennom litt faglitteratur min mor hadde i bokhylla(hun tok spesialisering innen psykiatrisk sykepleie), den beskrev en kvinne som ble misbrukt av sin far og hadde fått orgasmer mens han hadde sex med henne. Noe som bare gjorde ting værre, ikke nok med at hun ble voldtatt av sin far men det føltes som hennes egen kropp sviktet henne også. Deprimerende greier.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #9 Skrevet 2. august 2024 Det er som med menn. Riktig stimuli er vanskelig å slåss mot. Anonymkode: a98ec...806
AnonymBruker Skrevet 2. august 2024 #10 Skrevet 2. august 2024 Ja, det har jeg opplevd en del ganger. Opplevde det under fødsel, tror kanskje ikke noen andre enn jordmor forsto at det var det som skjedde. Jeg har også opplevd det av stramme bukser, sykling, "overtenning" av å høre på erotisk lydbok, og også ved kyssing sammen med beføling av brystvortene. Kun det siste som kanskje har kunnet vært pinlig, men jeg opplever vel egentlig at partnere synes det er gøy at jeg er så lettantennelig.. Anonymkode: 8bcb5...6c0
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #11 Skrevet 3. august 2024 Opplevd dette, men kun i drømmer, og det er ofte! Kan kanskje ikke kalle det uønsket, men ukontrollert. Er ikke livlig/snakkete eller beveger mye på meg i søvne ellers, så er litt rart. Anonymkode: 4071b...54e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå