Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny fundation, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Jeg har lett for å bli blank i pannen samtidig som jeg ofte er tørr på/rundt nesa. Vil ha en fundation som ikke gjør meg blank, som dekker, men likevel ikke ser ut som en maske. Særlig mer enn 150, maks 200 kr har jeg ikke tenkt til å bruke på fundation.

Noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er godt fornøyd med en rimelig en fra Maybelline... men hva søren er det den heter igjen? Husker ikke.

Gjest Anerikke
Skrevet

Max Factor har en sånn der tre-i-ett fundation... Tar den på med svamp, og man trenger ikke pudder over. Kjapt og greit! Liker den kjempegodt!

Skrevet

I ukens Kamille har de en stor foundation-test - og av de billige er det Nivea Beaute Stay Real som kommer best ut!

Skrevet

Perfect Match fra L'Oreal skal være veldig bra.

Gjest lillelou
Skrevet

Den har jeg prøvd,og jeg syns den bare var grusom. La seg i striper på ansiktet i løpet av kort tid, og havna derfor rimelig kjapt i søppelbøtta.

Skrevet

Maybelline sin, Dream Matte Foundation. Liker den kjempegodt, tror jeg kanskje kan ha omtrent samme hudtype som deg.

Skrevet

Jeg hadde Ideal Balance (?) fra L'Oréal en stund, og var godt fornøyd med den. Har blandingshud.

Gjest diorgirly
Skrevet

Den beste av type billig jeg har prøvd er iallefall Beauty Protect fra Nivea Beaute. Det er ikke ofte, om det tidligere har hendt, at jeg liker billige foundations, men denne likte jeg! :)

Skrevet

Bruker Smooth Result fra maybelline. Synes den funker veldig bra :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg liker Cliniques Perfectly Real (?). Cliniques foundationer har ord på seg å være gode, og de er ikke så fryktelig dyre heller.

Skrevet

Denne er den beste jeg har prøvd. Flott resultat og ser helt naturlig ut på meg iallefall :)

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet
Jeg liker Cliniques Perfectly Real (?). Cliniques foundationer har ord på seg å være gode, og de er ikke så fryktelig dyre heller.

Men denne koster noen kroner over 200....

Jeg liker også også godt Max Factor. Jeg har prøvd ulike, men har ingen akkurat nå, så er ikke helt sikre på hvilke jeg har prøvd. Eneste jeg husker var at Color Adapt la seg litt "utenpå", og ble stripete/sjoldete på de tørre områdene. Men det kommer jo helt ann på hudtype....

Jeg liker også kjempe godt Revlons foundation som koster rundt 150+/-

De har til ulike hudtyper, og de jeg har prøvd sitter kjempe bra og gir gyllen hud!

Jeg kjøper mine på Cubus- det er ikke så mange butikker som har dette merket! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...