Gå til innhold

Å falle hardt og brutalt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i ferd med å falle skikkelig for en mann, falle så hardt at jeg sover dårlig om nettene, sjekker telefonen for meldinger hele tiden, og har problemer med å få gjort ting fordi jeg hele tiden tenker på ham… Føler meg som en tenåring igjen, selv om jeg er i midten av 40-årene 😂 Av forskjellige årsaker vil jeg ikke gå inn i et forhold med ham, og av andre årsaker kan jeg ikke bryte kontakten med ham. Vi har kjent hverandre lenge, han er verdens beste samtalepartner, og han har selv påpekt flere ganger at det er noe mellom oss. What to do!!?? 🙈

Anonymkode: 31e2d...5c2

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ai shit, gift kollega eller?

Du er allerede for sugd inn tror jeg, til at rådet om å holde deg unna har noe verdi. Men du vet det er det eneste du kan gjøre?

Alternativet er å ta dette toget rett til helvete på første klasse.

Anonymkode: 84009...bc3

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte også gift/opptatt kollega med en gang. Og det er fordi jeg kunne skrevet dette innlegget 🙈 Følger fårråsirresånn!

Anonymkode: f80b5...8e9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ai shit, gift kollega eller?

Du er allerede for sugd inn tror jeg, til at rådet om å holde deg unna har noe verdi. Men du vet det er det eneste du kan gjøre?

Alternativet er å ta dette toget rett til helvete på første klasse.

Anonymkode: 84009...bc3

Haha, elsker det siste du skriver! Hopp på toget, ts! Hvor ille kan det bli?

Anonymkode: 89a0d...e0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha, elsker det siste du skriver! Hopp på toget, ts! Hvor ille kan det bli?

Anonymkode: 89a0d...e0e

Haha, merk at jeg skrev til helvete 😂

Det er champagne og kanapeer og fingring under teppet, men uansett så går det der toget rett i fjelleveggen:P

Been there, done that! Gøy på veien da, men jeg driver fremdeles og prøver å sy sammen lemmene mine i etterkant, jeg tror noen deler av meg fremdeles er splætta mot den veggen og aldri kommer tilbake.

Hadde sikkert gjort det igjen likevel

Anonymkode: 84009...bc3

  • Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ai shit, gift kollega eller?

Du er allerede for sugd inn tror jeg, til at rådet om å holde deg unna har noe verdi. Men du vet det er det eneste du kan gjøre?

Alternativet er å ta dette toget rett til helvete på første klasse.

Anonymkode: 84009...bc3

Veeeel… han er gift, men er i et åpent forhold…. Vet jeg burde holde meg unna, men det er som sagt grunner til at jeg ikke kan det. Mistenker at billetten til dette toget muligens allerede er kjøpt 🫣

Anonymkode: 31e2d...5c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tenkte også gift/opptatt kollega med en gang. Og det er fordi jeg kunne skrevet dette innlegget 🙈 Følger fårråsirresånn!

Anonymkode: f80b5...8e9

Jeg liker deg.

Jeg har vært der. Jeg er der fremdeles. Rasjonelt sett var det verdens dårligste ide, men av og til så har man faktisk ikke noe valg. Men vær forberedt på å få en del arr. Dette er ikke for de som liker å ha det enkelt og greit i livet.

Anonymkode: 84009...bc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veeeel… han er gift, men er i et åpent forhold…. Vet jeg burde holde meg unna, men det er som sagt grunner til at jeg ikke kan det. Mistenker at billetten til dette toget muligens allerede er kjøpt 🫣

Anonymkode: 31e2d...5c2

Jepp, sånn er det jo!

Choo choo - neste stasjon, hekt og emosjonell turbulens!

Anonymkode: 84009...bc3

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull at du ikke kan holde deg unna. Du vet hva du har å gjøre for du vet og at dette ikke ender bra.

Anonymkode: 7180d...b19

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Jeg har vært der. Jeg er der fremdeles. Rasjonelt sett var det verdens dårligste ide, men av og til så har man faktisk ikke noe valg. Men vær forberedt på å få en del arr. Dette er ikke for de som liker å ha det enkelt og greit i livet.

Anonymkode: 84009...bc3

 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp, sånn er det jo!

Choo choo - neste stasjon, hekt og emosjonell turbulens!

Anonymkode: 84009...bc3


Er nettopp det jeg ser for meg, hektet er der allerede og tydeligvis emosjonell turbulens også, noe jeg virkelig ikke trenger i livet mitt nå! Dette er jeg for gammel for altså… 

Just now, AnonymBruker said:

Bare tull at du ikke kan holde deg unna. Du vet hva du har å gjøre for du vet og at dette ikke ender bra.

Anonymkode: 7180d...b19

Jeg vet 🫣 Men så er det den tanken som hele tiden lurer på om det kan gå bra også, uansett hvordan det ender…

Anonymkode: 31e2d...5c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Veeeel… han er gift, men er i et åpent forhold…. Vet jeg burde holde meg unna, men det er som sagt grunner til at jeg ikke kan det. Mistenker at billetten til dette toget muligens allerede er kjøpt 🫣

Anonymkode: 31e2d...5c2

Han har jo åpent forhold da. Kjør på da vel. Mulig du kan føle en sårhet etter møtet...😖 Hatt for mye av dette, men det kan ende godt også. Jeg er 8år yngre enn deg . 

Anonymkode: 83433...22a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han har jo åpent forhold da. Kjør på da vel. Mulig du kan føle en sårhet etter møtet...😖 Hatt for mye av dette, men det kan ende godt også. Jeg er 8år yngre enn deg . 

Anonymkode: 83433...22a

Noen ganger tenker jeg at jeg bør gi etter, for å få det ut av systemet, bare vi har hatt sex så er det over. For SÅ bra i senga kan han ikke være, som jeg går og innbiller meg 😂 Men samtidig er jeg redd for at det før nevnte toget smeller hardt i fjellveggen ja!

Anonymkode: 31e2d...5c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke var for alle årsakene (som du ikke utdyper, men som jeg forstår er en miks av gift/åpent forhold osv) hva ville du ønsket deg? 
Altså om det ikke fantes noen hindre? 

Kan det være verdt å kjempe for det du innerst inne ønsker?  Om det så skulle ende i togkrasj er det kanskje bedre å ha prøvd enn å angre på at du ikke ga det en sjanse? 

Tenker bare litt høyt her altså. Ønsker deg oppriktig lykke til! Slitsomt å være hektet og «håpløst» forelsket ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du føler det så sterkt, så er det vel bare å kaste seg ut i det. Ingen grunn til å la seg stoppe av "årsaker" og "problemer". Om han er verdens beste samtalepartner og du har kjemi, så er det bare å gi slipp på alt det andre. Vær ærlig med deg selv og med ham, og se hvor det fører. Stå på og kjør på, det kan være det beste du har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er i ferd med å falle skikkelig for en mann, falle så hardt at jeg sover dårlig om nettene, sjekker telefonen for meldinger hele tiden, og har problemer med å få gjort ting fordi jeg hele tiden tenker på ham… Føler meg som en tenåring igjen, selv om jeg er i midten av 40-årene 😂 Av forskjellige årsaker vil jeg ikke gå inn i et forhold med ham, og av andre årsaker kan jeg ikke bryte kontakten med ham. Vi har kjent hverandre lenge, han er verdens beste samtalepartner, og han har selv påpekt flere ganger at det er noe mellom oss. What to do!!?? 🙈

Anonymkode: 31e2d...5c2

Gift kollega?? hold deg unna!!

Anonymkode: a0508...271

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det IKKE kan bli noe mellom dere så ville jeg gjort hva jeg kunne for å beskytte meg selv. Å falle så hardt og brutalt er skikkelig vondt om det ikke kan bli dere. 

Selv var jeg veldig heldig da jeg falt for min mann. Det var en del som tilsa at det ikke kunne bli oss, men vi fikk det til, og jeg har det så utrolig bra. 

Anonymkode: 90343...5d6

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen ganger tenker jeg at jeg bør gi etter, for å få det ut av systemet, bare vi har hatt sex så er det over. For SÅ bra i senga kan han ikke være, som jeg går og innbiller meg 😂 Men samtidig er jeg redd for at det før nevnte toget smeller hardt i fjellveggen ja!

Anonymkode: 31e2d...5c2

oufff....... når man er forelsket, da skal det litt til at sexen er dårlig. Da er det jo gnister og kjemi og spenning og fyrverkeri automatisk pga følelser og spenningen. Jeg tviler på du får det ut av systemet ved sex, da må du ha skikkelig flaks at han er helt krise i senga 😂

Tror du han er noe interessert i deg, da? Altså, det skjer jo at folk skiller seg. Jeg ville ikke satt penger på det, men det kan skje.

Men kunne du hatt åpent forhold? Dersom du mot formodning skulle ende opp med å få han her fyren, så er det jo det som er dealen. For at du skal leve opp til eksen, så må du la han ligge med andre.

Ikke for å være dødsnegativ her altså, men jeg tror det er en viss fare for at dette bli en lang og ulykkelig forelskelse, hvor du lever på smuler. Eller, du er vel litt der allerede. Men tror det blir verre med sex. 

Anonymkode: 84009...bc3

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert i din situasjon. Aldri elsket noen så høyt. Planlagte fremtiden sammen. Så begynte drømmene å knuse bit for bit. Jeg holdt fast til ingen nytte. Jeg skjønte at han ikke kunne forlate henne pga barn. Jeg måtte gjennom et helvete uten like. Nå er det seks år siden jeg begynte å mistenke at det aldri kunne bli oss. Har ikke hatt kontakt på tre år. Jeg tenker på han hver dag. Har vert på utallige dater for å prøve å finne kjæreste.

mitt råd: vær lunken, og sjefen i forholdet. Jeg skulle sagt at du må kutte kontakt. Men det vet jeg du ikke kan. Så du må få kontroll på forholdet. Ikke vær 100% tilgjengelig for smulene hans. Bli sjefen i forholdet.

 

Anonymkode: 6a700...e03

  • Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt jobb

Anonymkode: 79660...e33

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømt til å mislyktes 

Anonymkode: 18b1b...1ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...