Gjest Anonym1618 Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Jeg skulle inn på Gmailen min nå på tlf og ser at jeg plutselig er logget ut .. jeg har ikke logget meg ut der på et år sikkert. Er logget inn som vanlig på PC-en min. Har jeg blitt hacket ? Trykket akkurat litt rundt på noen interiør sider men de så ikke noe shady ut eller noe 😕 noen som vet ?
anon01 Skrevet 26. juli 2024 #3 Skrevet 26. juli 2024 Fikk du logget inn igjen da?.... Tenker at det er INGENTING mistenksomt med å bare ha blitt logget ut. Er faktisk bare bra for sikkerheten om man blir logget ut av alle øktene man har i ny og ne. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 Logg deg ut fra alle kontoer på alle enheter og bytt passord. Anonymkode: 5ecf7...7f1 1
Skjold Skrevet 26. juli 2024 #5 Skrevet 26. juli 2024 Du kan gå inn på instillinger og sjekke i sikkerhetsmenyen hvor fra og når du har logget inn. Anbefaler Google Authenticator appen, da blir du ekstremt vanskelig å hacke. 1
Rebecca30 Skrevet 26. juli 2024 #6 Skrevet 26. juli 2024 Ikke vær så paranoid. Hvis du har vært innlogget på PC-en, kan det være at du bare har logget ut på mobilen ved et uhell eller noe. Folk hacker deg ikke bare fordi du har vært på noen interiørsider. Slapp av og vær glad for at du fortsatt er innlogget på PC-en, det er det viktigste. Har du ikke tro på det, så ta det opp med mannen din og hør hva han sier, han har sikkert en enkel forklaring på det. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #7 Skrevet 27. juli 2024 Om du sletter cookies blir du logget ut. Anonymkode: 20569...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå