Gå til innhold

«Jeg elsker deg» datt ut av meg idag😅❤️ Trekke kort?


Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten i 8-9 mnd. Vi har lenge sagt «jeg er glad i deg» til hverandre, men ikke «jeg elsker deg» enda. Idag datt det ut av meg, helt uten at jeg styrte det selv, følte jeg😅 Kan noen trekke kort på hva han følte rundt dette? Kjente han en god følelse? Ble han tatt på senga litt, i positiv forstand, eller ble han litt stresset av det? Spent på om noen vil trekke kort😊

Anonymkode: 84fd4...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å sende denne opp igjen😊

Anonymkode: 84fd4...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var vel der? Hvordan reagerte han? Sa han det ikke tilbake? Det er ikke et godt tegne etter 8 mnd

Anonymkode: 18c93...6db

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trakk 2 kort, han følte at forholdet deres brått ble mer alvorlig og det stresset ham, ser tendenser til at han har lukket seg litt og trukket seg litt i seg selv. Ta det med ro og ikke press på ham så ordner det seg. 

Anonymkode: d5020...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Trakk 2 kort, han følte at forholdet deres brått ble mer alvorlig og det stresset ham, ser tendenser til at han har lukket seg litt og trukket seg litt i seg selv. Ta det med ro og ikke press på ham så ordner det seg. 

Anonymkode: d5020...a06

Hvordan så du dette på kort?

Anonymkode: d8aa8...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan så du dette på kort?

Anonymkode: d8aa8...794

Bruker bildene og intuisjonen min. 

Anonymkode: d5020...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Bruker bildene og intuisjonen min. 

Anonymkode: d5020...a06

Hva var det bilde av?

Anonymkode: d8aa8...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Trakk 2 kort, han følte at forholdet deres brått ble mer alvorlig og det stresset ham, ser tendenser til at han har lukket seg litt og trukket seg litt i seg selv. Ta det med ro og ikke press på ham så ordner det seg. 

Anonymkode: d5020...a06

Takk for kortlesning. Vi har hatt en fantastisk helg sammen, romantikken blomstrer og det er god stemning, så da skjuler han det iallefall veldig godt hvis han har trukket seg inn i seg selv. Det datt ut av meg i forbifarten på en morsom måte, litt sånn som Eva sier til Per Ivar på Neste Sommer, det var ikke planlagt, det datt som sagt bare ut av meg. Presser han ikke på noen som helst måte😊

Anonymkode: 84fd4...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han reagerte svakt lattermildt men heller bare overså det som en normal greie uten å gjøre noe ut av det - dette gjorde han fordi han ikke er klar for å si det tilbake og han kommer til å være noe tilbakeholden fremover. Jeg får opp unnvikende tilknytning med en del forvirring, litt push/pull tendenser. Ene dagen er han veldig på, så blir han mer avstumpet og kort. Si ifra om du ønsker jeg skal kikke dypere på det hvis dette stemmer.

Anonymkode: b4f8e...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det samme i ferien, måtte trekke kortet (visa) resten av den ferien for å si det sånn 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror han reagerte svakt lattermildt men heller bare overså det som en normal greie uten å gjøre noe ut av det - dette gjorde han fordi han ikke er klar for å si det tilbake og han kommer til å være noe tilbakeholden fremover. Jeg får opp unnvikende tilknytning med en del forvirring, litt push/pull tendenser. Ene dagen er han veldig på, så blir han mer avstumpet og kort. Si ifra om du ønsker jeg skal kikke dypere på det hvis dette stemmer.

Anonymkode: b4f8e...12d

Takk for svar. Ja hvis du vil se nærmer på dette, så sier jeg veldig gjerne ja takk. Jeg har ikke merket så mye til noe på/av- tendenser, bare en generell forsiktighet med kjærlighetserklæringer f.eks. Han er en forsiktig mann da, som ikke så lett deler følelser og tanker med andre. Har selv følt litt på noe av det du skriver, «unnvikende tilknytning», helt fra starten av forholdet, men har vært usikker på om det bare er sånn han er. For på mange måter er han all in, og viser det. Det ser jeg gjennom mye av det han sier, planlegging av fremtiden, at han tar meg med inn i storfamilien og lar barnet bli godt kjent med meg osv. 

Anonymkode: 84fd4...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 17.21):

Jeg tror han reagerte svakt lattermildt men heller bare overså det som en normal greie uten å gjøre noe ut av det - dette gjorde han fordi han ikke er klar for å si det tilbake og han kommer til å være noe tilbakeholden fremover. Jeg får opp unnvikende tilknytning med en del forvirring, litt push/pull tendenser. Ene dagen er han veldig på, så blir han mer avstumpet og kort. Si ifra om du ønsker jeg skal kikke dypere på det hvis dette stemmer.

Anonymkode: b4f8e...12d

Hei igjen😊 Lurer på om du fortsatt hadde lyst til å se mer på dette? Tar gjerne imot alt som kommer opp❤️

Anonymkode: 84fd4...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...