Gå til innhold

DnB private banking

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har erfaring med å være private banking kunde hos DnB? 

Anonymkode: 7adbf...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er for gnien til å betale månedsprisen 😆

Anonymkode: c80eb...a3d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja.

Anonymkode: c4337...e2b

Er det verdt det? Og hvor strenge er de på kravet om tre millioner i formue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipper de i tillegg vil investere pengene dine i sine egne overprisede aktive fond. Dette ville jeg styrt langt unna. DNB er bare bra for aksjonærene.

Anonymkode: 4d58c...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper de i tillegg vil investere pengene dine i sine egne overprisede aktive fond. Dette ville jeg styrt langt unna. DNB er bare bra for aksjonærene.

Som jeg pleier å si, sett/invester pengene dine hvor som helst bortsett fra hos DNB og invester i DNB over alle andre! 

Anonymkode: 7f46f...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som jeg pleier å si, sett/invester pengene dine hvor som helst bortsett fra hos DNB og invester i DNB over alle andre! 

Anonymkode: 7f46f...08c

Hvor ofte pleier du si dette?

Anonymkode: 40f9a...f3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

om det er verdt det eller ei får bli opp til hver enkelt å vurdere i forhånd til egne behov. 

Jeg har personlig likt å ha det ifht bolig investeringer i utlandet, generelt reising og priorites behandling. Liker også at det er et team rundt hele familien, greit mtp det av formuen som skal til barna. Greit tilgang til advokat bistand i "dagligdagse" saker. 

Hvor strenge de er aner jeg ikke da jeg er langt over minste grense, men deres program før mener jeg og huske at var lang rundere i kantene så vil anta at de fortsatt har kunder som ikke ville blitt tatt inn i dag. 

Alt i alt, hvis du akkurat er kvalifisert så har du sannsynligvis for liten formuen til at det "lønner seg", at du rett og slett har for lite til og kunne dra nytte av produktene. Men man må jo se på sine behov opp mot produktene som tilbys.

Anonymkode: c4337...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 10.15):

Husk at dette er investerbar formue da. Tror egentlig at du bør ha ganske mye mer for at det skal være noe særlig vits i private banking.

3 mill kan man jo de fleste fint putte inn i et globalt indeksfond uten hjelp av en rådgiver

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vma skrev (31 minutter siden):

Husk at dette er investerbar formue da. Tror egentlig at du bør ha ganske mye mer for at det skal være noe særlig vits i private banking.

3 mill kan man jo de fleste fint putte inn i et globalt indeksfond uten hjelp av en rådgiver

Enig. Og det må også være investerbar formue i DNB
Jeg er ikke helt oppe på grensen ennå, men jeg nærmer meg. Jeg ser overhode ikke noe poeng i å betale for slike tjenester når man enkelt (og billigere!) kan investere pengene selv i globale indeksfond hos andre tilbydere. Og jeg bruker selvsagt ikke DNB, som ikke har de beste prisene. I tillegg til at de knuser andre banker og ødelegger dem. Jeg ville aldri brukt DNB. Med Private Banking forsøker bare DNB å selge inn et dyrt premiumprodukt som ingen med et minimum av økonomisk forståelse trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...