Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 Populært innlegg #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Det utsagnet mangler noe temmelig vesentlig, nemlig HVA SLAGS sex. Ja, de fleste kvinner kan gå inn på en harry bar og gå fra mann til mann og spørre: Vil du være med meg hjem og ha sex? og sannsynligvis lykkes med en eller flere av dem. Og ja, kvinner kan skrive ut på Tinder eller andre apper: "Jeg vil ha sex i kveld" og drukne i tilbud. So far, so good. Problemet er bare (og noe menn kanskje ikke tenker så mye på i den sammenhengen) at den sexen vi da "kan få" stort sett er elendig, og faktisk gir mindre enn ingenting. Sex med en mann vi enten ikke er det ringeste tiltrukket av eller føler noen form for connection med, er komplett uinteressant for de aller fleste. Og jeg mener ikke inne i våre ømme, kjærlighetshungrende hjerter, jeg mener 100 prosent rent fysisk: Det gir ingenting, kroppen reagerer ikke på berøring, man blir ikke våt, og man kan selvfølgelig glemme alt om orgasme. Og så forsvinner liksom poenget... Jeg tror noen ganger at menn som tenker på å "få sex", glemmer at to minutters inn-ut sex med en eller annen man ikke er tiltrukket av kanskje er stas for menn, men det er vanvittig kjedelig og utilfredsstillende for de aller fleste kvinner. Så nei, det handler ikke bare om at kvinner for enhver pris vil være i forhold for å nyte sex, men at de fleste faktisk trenger en mann de er tiltrukket av, føler seg trygg på og har en form for kontakt med for å overhodet kunne få noe - rent fysisk - ut av sex. Og da hjelper det ikke så mye å kunne "få sex", når sexen gir mindre enn ingenting. Anonymkode: 53acf...9d4 14 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Alle uansett kjønn, legning og utseende kan "få sex", det er bare et spørsmål om hvor man setter standarden. Er man på utseendet ratioen 1 av 10 så an man ikke forvente å få ligger med noen som er 10 av 10. Det kan skje men da skal personlighet og alt ellers klaffe, såkalt "kjærlighet ved første blikk. Anonymkode: ae9b8...f9e 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 Det er bare teit uansett. Det er en hypotese, som om det er vanlig at noen som helst 24/7, prøver å få sex, hver dag, hvert minutt, og etter DET, ja, da skal du se at kvinner får mer sex enn menn. Det er et slags mentalt eksperiment i hodet. Stemmer sikkert, men det er INGEN som lever sånn. Sannheten er at svært mange menn kan få masse sex og, hvis de senker standardene, drar på byen hver kveld, og prøver seg på ALLE. Men poenget er igjen, ingen menn gjør det heller. Anonymkode: 32c87...19d 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 Godt poeng. Har hatt en del sex utenfor forhold som har vært god, men da har jo mennene ønsket forhold med meg mens jeg ikke. Når jeg tenker på den sexen hvor mennene har gitt totalt f har det vært inn og ut og så ut døren - og jeg har følt meg helt forferdelig etterpå. Lever heller i sølibat enn det der. Menn aner ikke hvor tomt og fælt det føles ut. Anonymkode: 7f1ef...ec6 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 Omg jeg tenker snart kommer nok de som forteller deg at ingen " får" sex de "har" sex. Anonymkode: c69e2...387 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 Hva med de som sjelden eller nesten aldri får sex, og den ene gangen de får det så føles ligger bare kvinnen der, som et slakt? Mener du det er god sex for mannen ts? Anonymkode: 24338...d5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det utsagnet mangler noe temmelig vesentlig, nemlig HVA SLAGS sex. Ja, de fleste kvinner kan gå inn på en harry bar og gå fra mann til mann og spørre: Vil du være med meg hjem og ha sex? og sannsynligvis lykkes med en eller flere av dem. Og ja, kvinner kan skrive ut på Tinder eller andre apper: "Jeg vil ha sex i kveld" og drukne i tilbud. So far, so good. Problemet er bare (og noe menn kanskje ikke tenker så mye på i den sammenhengen) at den sexen vi da "kan få" stort sett er elendig, og faktisk gir mindre enn ingenting. Sex med en mann vi enten ikke er det ringeste tiltrukket av eller føler noen form for connection med, er komplett uinteressant for de aller fleste. Og jeg mener ikke inne i våre ømme, kjærlighetshungrende hjerter, jeg mener 100 prosent rent fysisk: Det gir ingenting, kroppen reagerer ikke på berøring, man blir ikke våt, og man kan selvfølgelig glemme alt om orgasme. Og så forsvinner liksom poenget... Jeg tror noen ganger at menn som tenker på å "få sex", glemmer at to minutters inn-ut sex med en eller annen man ikke er tiltrukket av kanskje er stas for menn, men det er vanvittig kjedelig og utilfredsstillende for de aller fleste kvinner. Så nei, det handler ikke bare om at kvinner for enhver pris vil være i forhold for å nyte sex, men at de fleste faktisk trenger en mann de er tiltrukket av, føler seg trygg på og har en form for kontakt med for å overhodet kunne få noe - rent fysisk - ut av sex. Og da hjelper det ikke så mye å kunne "få sex", når sexen gir mindre enn ingenting. Anonymkode: 53acf...9d4 👏👏👏👏👏👏 Anonymkode: 9bf6f...438 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Del Skrevet 26. juli 2024 For ikke å snakke om at det kan være farlig å bli med en helt tilfeldig desperat fyr hjem. Og man kan bli gravid. Vi vet alle hvem det er som blir sittende med ansvaret for den ungen, og bidrag dekker ofte veldig lite. Anonymkode: 5a762...d39 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #9 Del Skrevet 26. juli 2024 Jepp. Sex uten orgasme er ikke verdt det 🤣 og å være en «tømmestasjon» er ikke et kompliment. Menn tenker veldig enkelt, sex er bra, så at kvinner «får» det, er visst noe å være misunnelig på Anonymkode: 8d485...543 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #10 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Omg jeg tenker snart kommer nok de som forteller deg at ingen " får" sex de "har" sex. Anonymkode: c69e2...387 Vel, det er sant. Samtykkende sex er ikke noe man gir eller får, men kvaliteten er så som så med menn. De er jo unnskyldt til en viss grad, kvinner er vanskeligere enn menn. Med menn er ofte «opp og ned» i en eller annen form godt nok. Inn og ut gir lite til kvinner, og alle kvinner er forskjellige Anonymkode: 8d485...543 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #11 Del Skrevet 26. juli 2024 Har alle glemt biologien? Kvinner er ikke menn, hunner er ikke hanner. Vi er pattedyr selv om det ser ut som de fleste på kg har glemt dette viktige poenget. Ja, alle hunner kan bli parret når de vil, men de er de som styrer utvelgelsen. Hanner er klar til å parre konstant. Anonymkode: 62c78...7dd 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #12 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med de som sjelden eller nesten aldri får sex, og den ene gangen de får det så føles ligger bare kvinnen der, som et slakt? Mener du det er god sex for mannen ts? Anonymkode: 24338...d5d Absolutt ikke - hvor leser du det? Dette gjelder selvfølgelig ikke for alle menn, alle kvinner eller alle situasjoner. Men jeg synes det er et viktig poeng som ofte blir oversett i de evige diskusjonene om hvor heldige kvinner er som "alltid kan få sex". TS Anonymkode: 53acf...9d4 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #13 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Alle uansett kjønn, legning og utseende kan "få sex", det er bare et spørsmål om hvor man setter standarden. Er man på utseendet ratioen 1 av 10 så an man ikke forvente å få ligger med noen som er 10 av 10. Det kan skje men da skal personlighet og alt ellers klaffe, såkalt "kjærlighet ved første blikk. Anonymkode: ae9b8...f9e Det er ikke sant. Du vet ikke hvordan det er å leve som en uattraktiv mann. Det er ikke mulig for alle å få sex uansett hvor lave standarder man har Anonymkode: 63db5...803 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 26. juli 2024 #14 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For ikke å snakke om at det kan være farlig å bli med en helt tilfeldig desperat fyr hjem. Og man kan bli gravid. Vi vet alle hvem det er som blir sittende med ansvaret for den ungen, og bidrag dekker ofte veldig lite. Anonymkode: 5a762...d39 Vi vet også alle hvem som har full kontroll over om man skal beholde barnet eller ikke. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #15 Del Skrevet 26. juli 2024 At jeg kan «få pikk» når jeg vil er jo helt uvesentlig. Jeg vil ikke ha pikken til en jeg ikke vil ha. Eneste som betyr noe er om den jeg liker, liker meg. Om 10 000 menn jeg ikke er tiltrukket av vil pule meg, hjelper jo ikke meg! Anonymkode: 70782...d39 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. juli 2024 #16 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) Jeg er en av de kanskje få kvinnene som ikke går rundt å har sex med gud og hvermann. Sånn har jeg alltid vært. Det har aldri vært "viktig" for meg å ha sex med så mange menn som mulig. Og det mangler ikke på tilbud, for å si det sånn. Det er bare å ta en tur på nærmest pub en lørdagskveld, kle seg litt fint og jeg vil tro at enkelte menn står i kø. Men jeg vil føle noe for den jeg går til sengs med, at det kan bli noe mer. Da er plutselig ikke tilbudene like mange lenger. Men det er helt greit, for jeg vet hva jeg vil ha. Jeg vil bli begjært og ikke være en sex-dukke for en kåt, desperat mann 😄 Endret 26. juli 2024 av Mardina 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #17 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke sant. Du vet ikke hvordan det er å leve som en uattraktiv mann. Det er ikke mulig for alle å få sex uansett hvor lave standarder man har Anonymkode: 63db5...803 Hvorfor er du så uattraktiv? Du kan alltids får Olga på 60+ som er feit og stygg. Du bare leter ikke der, fordi du ikke vil, som er forståelig Anonymkode: 8d485...543 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #18 Del Skrevet 26. juli 2024 Vel, det ligger like mye ansvar på begge for å ha bra sex. Er sexen elendig har man neppe gjort så veldig god effort selv verken på utvelgelse eller gjennomføring. De gangene jeg har hatt sex som tegner til å bli mindre bra sier jeg fra hvordan jeg vil ha det annerledes, også blir det tilfredsstillende. Vært borti særdeles lite dårlig sex 👌 Men da bruker jeg og god tid å finne partnere jeg mener matcher meg. Og ja, jeg synes det var lett å få meg noe da jeg var singel. Av OK kvalitet, digg og tilfredsstillende sex. Uten at jeg er noe mer enn midt på treet utseendemessig. Alltid sex med noen jeg hadde skikkelig lyst på, tok aldri til takke i mangel på det jeg ville ha. Hadde alltid en fast sexpartner og skulle han finne seg dame var det uproblematisk å finne seg en ny fast. Sånn sett synes jeg singellivet var gøy, men fast forhold er mange ganger bedre 👌 Anonymkode: 84946...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #19 Del Skrevet 26. juli 2024 Traktor skrev (3 minutter siden): Vi vet også alle hvem som har full kontroll over om man skal beholde barnet eller ikke. Har du hørt om kondom? Menn har like stort ansvar. Jeg vet ikke hvor mange menn som ville ta sjansen, når jeg sa at jeg ikke gikk på pilla. Heldigvis for de kunne jeg tatt abort (men det er enkelt å si, når man faktisk er gravid, vet man ikke) Anonymkode: 8d485...543 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 26. juli 2024 #20 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det utsagnet mangler noe temmelig vesentlig, nemlig HVA SLAGS sex. Ja, de fleste kvinner kan gå inn på en harry bar og gå fra mann til mann og spørre: Vil du være med meg hjem og ha sex? og sannsynligvis lykkes med en eller flere av dem. Og ja, kvinner kan skrive ut på Tinder eller andre apper: "Jeg vil ha sex i kveld" og drukne i tilbud. So far, so good. Problemet er bare (og noe menn kanskje ikke tenker så mye på i den sammenhengen) at den sexen vi da "kan få" stort sett er elendig, og faktisk gir mindre enn ingenting. Sex med en mann vi enten ikke er det ringeste tiltrukket av eller føler noen form for connection med, er komplett uinteressant for de aller fleste. Og jeg mener ikke inne i våre ømme, kjærlighetshungrende hjerter, jeg mener 100 prosent rent fysisk: Det gir ingenting, kroppen reagerer ikke på berøring, man blir ikke våt, og man kan selvfølgelig glemme alt om orgasme. Og så forsvinner liksom poenget... Jeg tror noen ganger at menn som tenker på å "få sex", glemmer at to minutters inn-ut sex med en eller annen man ikke er tiltrukket av kanskje er stas for menn, men det er vanvittig kjedelig og utilfredsstillende for de aller fleste kvinner. Så nei, det handler ikke bare om at kvinner for enhver pris vil være i forhold for å nyte sex, men at de fleste faktisk trenger en mann de er tiltrukket av, føler seg trygg på og har en form for kontakt med for å overhodet kunne få noe - rent fysisk - ut av sex. Og da hjelper det ikke så mye å kunne "få sex", når sexen gir mindre enn ingenting. Anonymkode: 53acf...9d4 Med all respekt..jeg tror de fleste menn forsto det der før de leste hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå