AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Vi er begge langvarige single og unnvikende av oss etter dårlige erfaringer i forhold. Vi har et fint vennskap med veldig(!) god sex. Sexen er det beste jeg har opplevd. Vi har en indre forståelse av hverandre pga lignende bakgrunn, er trygge sammen og veldig glad i hverandre. Vi er fysisk tiltrukket av hverandre. Har gode og dype samtaler. Men når det gjelder dating trigger han meg mer enn andre menn gjør og jeg er redd for å miste vennskapet. Stoler ikke 100% på han som en partner. Når andre menn viser seg å være drittsekker tåler jeg det men orker ikke at han her også plutselig kan bli en drittsekk. Er derfor tryggere å ha han som en venn. Jeg er også skeptisk til at han har ekser med alkohol og narkotikamisbruk, selv er han tilbakeholden med alkohol og bruker aldri narkotika og har en god og ambisiøs lederstilling han trives i som er positivt. Men er litt rødt flagg for meg at han i det hele tatt inngikk forhold med misbrukere. Vet det også var mye medavhengighet i de forholdene som gir meg enda mer skrekken for jeg må ha en selvstendig kjæreste som ikke trenger meg for å ikke freake ut/føle meg kvelt. Bedre å bevare et godt vennskap og håpe på å treffe en kjæreste med tiden? Anonymkode: 4286d...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #2 Del Skrevet 27. juli 2024 On 7/26/2024 at 8:05 PM, AnonymBruker said: Vi er begge langvarige single og unnvikende av oss etter dårlige erfaringer i forhold. Vi har et fint vennskap med veldig(!) god sex. Sexen er det beste jeg har opplevd. Vi har en indre forståelse av hverandre pga lignende bakgrunn, er trygge sammen og veldig glad i hverandre. Vi er fysisk tiltrukket av hverandre. Har gode og dype samtaler. Men når det gjelder dating trigger han meg mer enn andre menn gjør og jeg er redd for å miste vennskapet. Stoler ikke 100% på han som en partner. Når andre menn viser seg å være drittsekker tåler jeg det men orker ikke at han her også plutselig kan bli en drittsekk. Er derfor tryggere å ha han som en venn. Jeg er også skeptisk til at han har ekser med alkohol og narkotikamisbruk, selv er han tilbakeholden med alkohol og bruker aldri narkotika og har en god og ambisiøs lederstilling han trives i som er positivt. Men er litt rødt flagg for meg at han i det hele tatt inngikk forhold med misbrukere. Vet det også var mye medavhengighet i de forholdene som gir meg enda mer skrekken for jeg må ha en selvstendig kjæreste som ikke trenger meg for å ikke freake ut/føle meg kvelt. Bedre å bevare et godt vennskap og håpe på å treffe en kjæreste med tiden? Anonymkode: 4286d...e16 Hallo, du ligger med ham og er «venner». Det kalles for å være kjærester det 😆 Anonymkode: 62c05...82a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 27. juli 2024 #3 Del Skrevet 27. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hallo, du ligger med ham og er «venner». Det kalles for å være kjærester det 😆 Anonymkode: 62c05...82a ikke hørt om friends with benefits? TS det er alltid litt skummelt, om forholdet ikke skulle funke så kan det fort og gå utover vennskapet, så spørsmålet er om det er en sjanse du vil ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. juli 2024 #4 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 20.05): Vi er begge langvarige single og unnvikende av oss etter dårlige erfaringer i forhold. Vi har et fint vennskap med veldig(!) god sex. Sexen er det beste jeg har opplevd. Vi har en indre forståelse av hverandre pga lignende bakgrunn, er trygge sammen og veldig glad i hverandre. Vi er fysisk tiltrukket av hverandre. Har gode og dype samtaler. Men når det gjelder dating trigger han meg mer enn andre menn gjør og jeg er redd for å miste vennskapet. Stoler ikke 100% på han som en partner. Når andre menn viser seg å være drittsekker tåler jeg det men orker ikke at han her også plutselig kan bli en drittsekk. Er derfor tryggere å ha han som en venn. Jeg er også skeptisk til at han har ekser med alkohol og narkotikamisbruk, selv er han tilbakeholden med alkohol og bruker aldri narkotika og har en god og ambisiøs lederstilling han trives i som er positivt. Men er litt rødt flagg for meg at han i det hele tatt inngikk forhold med misbrukere. Vet det også var mye medavhengighet i de forholdene som gir meg enda mer skrekken for jeg må ha en selvstendig kjæreste som ikke trenger meg for å ikke freake ut/føle meg kvelt. Bedre å bevare et godt vennskap og håpe på å treffe en kjæreste med tiden? Anonymkode: 4286d...e16 De tingene du nevner som røde flagg med han går jo ikke på han, jo, men på eksene hans og dine egne negative erfaringer med menn og angst for å oppleve noe lignende på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #5 Del Skrevet 28. juli 2024 Hololo skrev (2 timer siden): ikke hørt om friends with benefits? Det er bare i hennes hode. Hans oppfattelse av forholdet er nok noe helt annet. Anonymkode: 3fff7...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #6 Del Skrevet 28. juli 2024 Men bår en av dere til slutt får dere kjæreste, vil jo store deler av dette «vennskapet» ta slutt uansett. Er du villig til å ta den risken? Anonymkode: a3e45...318 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 #7 Del Skrevet 29. juli 2024 For meg er ikke dette et vennskap. Anonymkode: 0ffb4...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 29. juli 2024 #8 Del Skrevet 29. juli 2024 On 7/28/2024 at 5:15 AM, AnonymBruker said: Men bår en av dere til slutt får dere kjæreste, vil jo store deler av dette «vennskapet» ta slutt uansett. Er du villig til å ta den risken? Anonymkode: a3e45...318 Jeg er litt enig her. Dette vennskapet vil få en eller annen ende uansett. Hvis du får ny partner - eller han får en ny partner - tror du disse nye vil heie på at dere pleier nær kontakt med en person dere har hatt en så seksuell og emosjonelt intim relasjon med? Ikke la dårlige erfaringer og forpliktelsesangst hindre dere i å satse på et forhold som har gode forutsetninger for å vare. Gi det et forsøk! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå