AnonymBruker Skrevet 26. juli #1 Del Skrevet 26. juli Jeg får opp Af300 feilmelding når jeg skal Vippse. Det har vært sånn i 2 dager. Har forsøkt å legge til kort på nytt. Andre som har opplevd? Anonymkode: 1c007...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #2 Del Skrevet 26. juli Har du prøvd og kontakte banken eller restarte telefonen? Det kan jo være en oppdatering og der eller ikke penger på konto. Det kan være så mangt. Anonymkode: e3d23...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidrun(dande) Skrevet 4. september #3 Del Skrevet 4. september (endret) nei Endret 24. oktober av Heidrun(dande) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #4 Del Skrevet 4. september Jeg har stadig "betaling feilet" melding, ofte kan jeg åpne vipps og være innlogget uten kode. Dvs feks 10 min siden brukte jeg vipps, åpnet en fane på nett, åpnet messenger, åpner vipps og kommer rett inn. Før måtte jeg taste kode når jeg åpnet nytt program selv om jeg ikke lukket vipps helt. Liker ikke. Anonymkode: 2a447...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå