AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Katten min har vært litt løs i magen, er i fin form ellers og leker og er i aktivitet. Men det sitter igjen bæsj i rompa som han ikke klarer å vaske bort. Ser han prøver å vaske det bort, og han har akt seg bortover gulvet noen ganger, (vasket så klart etter det). Hvis jeg prøver å vaske det bort så kommer han til å angripe meg. Skal jeg bare la det være sånn? Anonymkode: c69a5...c77 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Skrevet 26. juli 2024 Angripe deg? men ville latt det være. Mine katter hadde nok klaget, men hadde fått lov å vaske de i rumpa med en våt klut for eksempel Anonymkode: d4dbc...661 1
lillebamsemums Skrevet 26. juli 2024 #3 Skrevet 26. juli 2024 Om han er litt langhåret bak, kan du klippe litt. Jeg stusser mine i perioder bak pga håret blir så langt at all bæsj sitter fast. Etter jeg begynte å stusse litt bak så har jeg ikke hatt noe problemer med det. Har to main coon. Kun den ene jeg må gjøre det på 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Angripe deg? men ville latt det være. Mine katter hadde nok klaget, men hadde fått lov å vaske de i rumpa med en våt klut for eksempel Anonymkode: d4dbc...661 Ja at han biter og klorer. Anonymkode: c69a5...c77
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Skrevet 26. juli 2024 lillebamsemums skrev (1 minutt siden): Om han er litt langhåret bak, kan du klippe litt. Jeg stusser mine i perioder bak pga håret blir så langt at all bæsj sitter fast. Etter jeg begynte å stusse litt bak så har jeg ikke hatt noe problemer med det. Har to main coon. Kun den ene jeg må gjøre det på Kan prøve det 🤙 Anonymkode: c69a5...c77
lillebamsemums Skrevet 26. juli 2024 #6 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan prøve det 🤙 Anonymkode: c69a5...c77 Greit å ha noe godbiter eller noe om han ikke er helt komfortabel med å blir stelt av deg. Mine kunne ikke brydd seg mindre, men vet at enkelte katter reagerer litt. Som du skrev i første teksten angående vask. Jeg har hatt med mine inn på badet siden de var små, så mine er ikke redd vann. Kan fint ha med meg kattene inn i dusjen også 😂 1
Rebecca30 Skrevet 26. juli 2024 #7 Skrevet 26. juli 2024 Nei, du kan ikke bare la det være! Det er viktig å holde katten ren og komfortabel. Hvis han blir sint når du prøver å hjelpe, kan du prøve å bruke en klut eller en våtserviett for å tørke forsiktig, eller få en venn til å hjelpe deg. Det er faktisk din plikt å ta ansvar for katten din og ikke la det bli et problem. Sørg for at katten er i god stand, ellers blir det bare verre. 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Skrevet 26. juli 2024 lillebamsemums skrev (6 minutter siden): Greit å ha noe godbiter eller noe om han ikke er helt komfortabel med å blir stelt av deg. Mine kunne ikke brydd seg mindre, men vet at enkelte katter reagerer litt. Som du skrev i første teksten angående vask. Jeg har hatt med mine inn på badet siden de var små, så mine er ikke redd vann. Kan fint ha med meg kattene inn i dusjen også 😂 Da skal jeg prøve det. Tror han er med på det meste om han får godbiter 😺 Høres ut som herlige katter ♥️😻 Anonymkode: c69a5...c77
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #9 Skrevet 26. juli 2024 Rebecca30 skrev (5 minutter siden): Nei, du kan ikke bare la det være! Det er viktig å holde katten ren og komfortabel. Hvis han blir sint når du prøver å hjelpe, kan du prøve å bruke en klut eller en våtserviett for å tørke forsiktig, eller få en venn til å hjelpe deg. Det er faktisk din plikt å ta ansvar for katten din og ikke la det bli et problem. Sørg for at katten er i god stand, ellers blir det bare verre. Jeg skal jo prøve. Bare prøver å gjøre det på en måte som han godtar. Er ingen andre som kan komme hit nå i kveld. Men skal prøve med klut. Anonymkode: c69a5...c77 1
lillebamsemums Skrevet 26. juli 2024 #10 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da skal jeg prøve det. Tror han er med på det meste om han får godbiter 😺 Høres ut som herlige katter ♥️😻 Anonymkode: c69a5...c77 Lykke til, er bra og ta tak i det nå og ikke senere. Det kommer til å lukte 😂 ja, de har nå sine ting de også! Men de er babyene mine da 😂❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #11 Skrevet 26. juli 2024 lillebamsemums skrev (2 minutter siden): Lykke til, er bra og ta tak i det nå og ikke senere. Det kommer til å lukte 😂 ja, de har nå sine ting de også! Men de er babyene mine da 😂❤️ Takk ♥️😻 😂♥️😻 Anonymkode: c69a5...c77 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #12 Skrevet 26. juli 2024 Katteburito🐈 pakk alt unntatt hode og hale stramt inn i håndkle Anonymkode: 38127...0db 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #13 Skrevet 26. juli 2024 Ulike teknikker for hver katt opp gjennom... Mest vellykkete har egentlig vært å sette seg i dusjen sammen med dem. Fukte godt, bruke klut. Tålmodighet. Samarbeid med mannen + ovnshansker. Enkelte roer seg veldig om du klyper godt i nakken, slik moren gjorde når hun fraktet dem. Burrito funker også veldig fint når man virkelig må. Men min sterkeste er jeg redd skal skade seg selv. Anonymkode: 32b5d...834 1 1
Helene Skrevet 26. juli 2024 #14 Skrevet 26. juli 2024 Om dette skjer med en av mine katter, jeg vasker dem. Tar på gammeldagse oppvaskhansker og er forberedt på å bli vår 🤣🤣. Har katteshampo til anledninger. Nå sover kattene i min seng hver natt, så ingen får lov til å ha bæsj i rompen. Jeg børster dem også hver kveld for å fjerne ting fra pelsen, alle er langhåret. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå