Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg dater en kvinne som ønsker seg et D/s forhold 24/7. Jeg har flere års erfaring med bdsm livsstilen, men ønsker å forstå mer av følelsesspekteret for en service sub. Det er altså ikke det seksuelle jeg tenker på, men mer verdien, gleden, behovet osv i å tjene en annen. Jeg håper noen kan si noe om det her inne på en slik måte st jeg virkelig forstår hennes glede og hennes opplevelse av det å hele tiden gi av sin energi, innsats timer og frihet. Jeg forstår at dette gjøres i følelser for den andre, men jeg klarer ikke helt å plassere hvordan det er rettferdig å la henne gjøre så mye mer enn meg. Hun ønsker å tjene meg på alle mulige måter, slik at jeg kan konsentrere meg om å ta ansvaret for for vårt liv sammen. På den måten har jeg det overordnede ansvaret, også økonomisk, og hun har ansvaret for de daglige tingene i huset så som klær, mat, innkjøp, renhold osv

Håper dette var klart nok til at de som lever D/s eller har kunnskap og fordtåelse kan hjelpe meg? 😀😀

Anonymkode: 7bfdf...70e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje fetlife er mer aktuelt? 

Anonymkode: f06bb...74f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker du deg dette forholdet da? 

Jeg er dominant med en sub, men har ingen spesiell glede av de tingene du nevner. 

Anonymkode: 05cf1...a48

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke skrive om det her på KG, folk forstår ikke slikt her.

Anonymkode: cbbb7...34e

AnonymBruker
Skrevet

Eh nei jeg skjønner ingenting. Hun vil være din hushjelp mot kost og losji? Og muligens er det sex involvert. Scetchy. Ingen pensjonspoeng heller, vel?

Anonymkode: 77d76...d6b

AnonymBruker
Skrevet

Etter mange år i ett forhold hvor jeg styrte alt, virkelig alt, så hadde det føltes så utrolig godt hvis noen tok vare på meg. Jeg er litt utbrent på alt av beslutninger, vurderinger og ansvar. 

Jeg hadde ikke følt det var ett D/s forhold heller, bare ett gammeldags og tradisjonelt forhold hvor vi bidrar med forskjellige ting. 

Det gir meg glede å stelle for mannen og familien min. Det gir meg ikke like mye glede å lese vilkårene til forsikringen som å servere nybakt brød på søndags morgen. Så hvis du leser vilkår så baker jeg lett det brødet du liker aller best hver søndags morgen! 

Anonymkode: 63599...2c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh nei jeg skjønner ingenting. Hun vil være din hushjelp mot kost og losji? Og muligens er det sex involvert. Scetchy. Ingen pensjonspoeng heller, vel?

Anonymkode: 77d76...d6b

Tipper det er ts som skal bestemmer hvorvidt dama skal jobbe. Det er vel sånt som er poenget med 24/7. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

flere års erfaring med bdsm livsstilen,

Også tenker du at KG er rette stedet å spørre om råd? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på vei inn i et 24/7-forhold der jeg er dominant, og er ikke så opptatt av "ekte tjenester". Og ihvertfall ikke daglige/ ukentlige. Jeg liker best situasjoner med øyekontakt, og det blir vanskelig om subben min strever med golvvaska. Men hver sin lyst. 

Her står det litt om ulike sub-service- scenarier:

https://submissiveguide.com/skills/series/series-service-submission

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...