Gå til innhold

Hva ville du sagt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis typen hadde kommet med forslag om 3 kant med en anne jente?

Dette har vært en drøm helt siden jeg var 16 år,prøvde partnebytte i mitt forige forhold og det var det andre "målet"

(Og nei det var ikke derfor det ble slutt!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en drøm for deg så bør du jo prøve det ut, men om dette er med en du er veldig glad i fraråder jeg det...det skaper MYE trøbbel å se din kjære ha sex med en annen person.

Skrevet

Hadde partnerbytte i samme rom og det var bare rått og se dama bli tatt av en annen,mange gode fantasier ut av det "synet".

Sex er sex og dama er min kjære :)

Betyr ikke at vi kan ha oss fremmed hver for oss

Skrevet

Personlig er jeg for "eiersyk" at jeg vil ikke jeg klart å se at mannen har hatt seg med en annen dame. Nei takk. Han ville ikke like å se meg med en annen heller. Tror vi ville fått store problemer i vårt forhold om vi skulle gjøre noe slikt.

Det er jo så forskjell på mennesker.

Om du ikke føler at det er noen problem følelsesmessig så hvorfor ikke.

Tenk bare nøye over det først. En ting er å drømme om det og en annen ting er å være så oppmerksom på sine egene følelset at en kan forutse reaksjoner i etterkant.

Om du etter nøye gjennomtenkning og en god sammtale med partneren din om det er klarert - ja så hvorfor ikke.

Det vi i mindertid være lurt å velge nr 3 med omhu så dere ikke får problemer der i etterkant.

Lykke til

Gjest Hilde K S
Skrevet

Dette er sånne ting som man ikke spør oss om, men kjæresten. Det er jo veldig individuelt hva man tenker om sånne ting.

Ville du ha likt å hatt med en til mann? En med større pikk og fastere rumpe enn deg?

Skrevet
Om du ikke føler at det er noen problem følelsesmessig så hvorfor ikke.

For meg er det nok ikke det,er litt usikker på sambisen :forvirret:

Har spurt om hun har hadd jentesex,hun svarte noe sånn som at nei og ikke kunne jeg tenkt meg det heller.

Men meninga med 2 jenter var ikke at jentene sku ha seg med hverandre

Ville du ha likt å hatt med en til mann? En med større pikk og fastere rumpe enn deg?

Hadde ikke gjordt det med en mann enkelt og greit!

Kall meg gjerne ego men sånn er det bare.

Skrevet

Å bli med på noe slik hadde vært uaktuelt for meg.

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Om mannen hadde foreslått noe sånt hadde jeg spurt om hva som var galt med å ha sex med meg alene. Det kunne ikke falle meg inn å vært med på en trekant. Og mannen skulle heller ikke hatt seg med to andre damer. Han er gift med meg, hvis han vil ha sex med noen andre har han ikke noe i et ekteskap med meg å gjøre.

Endret av Bellatrix
Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg tror du skal la fantasien din være en fantasi, jeg.

Gjest Anerikke
Skrevet
For meg er det nok ikke det,er litt usikker på sambisen  :forvirret:

Har spurt om hun har hadd jentesex,hun svarte noe sånn som at nei og ikke kunne jeg tenkt meg det heller.

Hadde ikke gjordt det med en mann enkelt og greit!

Kall meg gjerne ego men sånn er det bare.

ego

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg har også fantasert om partnerbytte og trekant og mye annet. Men det er ganske langt derfra til å praktisere det, selv om begge i et forhold kan ha glede av fantasien.

Skrevet

Som sagt har jeg hatt glede av den ene fantasien,føler at når jeg har fått den andre fantasien er jeg klar til og gifte meg.

Føler at disse fantasiene ikke har noe i ett ekteskap og gjøre ,da kan man heller eksperimentere med leketøy og handjern for og sprite opp ekteskapet :)

Skrevet

Hadde trekant med eks (da vi var sammen) og en fyr til. Det var veldig greit, ingen problemer mellom oss etterpå. Noen år seinere hadde jeg trekant med to kompiser mens jeg var singel, og det var nesten mer ubehagelig etterpå... To jenter har jeg aldri prøvd, har ikke fått sjansen.

Tror du burde tenke ordentlig gjennom det først - jeg tenker som deg, at sex er sex, men det kan jo hende at hun ikke tenker det. Vær 100% sikker før du prøver.

Skrevet

Hm... skal denne trekanten bare være til glede for deg? Når du uttaler ting som at jentene ikke skal få kose med hverandre og at du absolutt ikke ville hatt med en mann, da får jeg nok litt ego-følelse ja. Hadde jeg da vært bittelitt åpen for noe slikt, ville jeg ha stengt av tanken ganske fort, ganske enkelt fordi det virker som dette er en ting for DEG og ikke "OSS"!

Skrevet

Altså: Trådstarter er hankjønn, har en kjæreste som ikke har lyst til trekant, og forøvrig er han klar til å gifte seg når han bare får testet ut drømmen han har hatt siden han var 16?

Høres litt ut som utpresning og litt umodenhet (man skal være to som er både enige og tent på slike eksperimenter, det er ikke noe den ene parten skal "gå med på" for å være snill med den andre.) Det er ingen menneskerett å få prøvd ut alt man lyster seksuellt. I så fall skulle du vært voksen nok til å holde deg unna faste forhold inntil du var "ferdig" med ditt ego-løp.

Du har nevnt det for kjæresten, hun er ikke interessert. Denne tanken må du enten skrinlegge, eller bli singel igjen.

Skrevet
Som sagt har jeg hatt glede av den ene fantasien,føler at når jeg har fått den andre fantasien er jeg klar til og gifte meg.

Føler at disse fantasiene ikke har noe i ett ekteskap og gjøre ,da kan man heller eksperimentere med leketøy og handjern for og sprite opp ekteskapet  :)

Tok samme tanken som gjest over her. Dette høres ut som utpressing. Trådstarter jeg tror ikke du er moden nok til å binde deg. Man presser ikke en partner uansett fremgangsmåte. Sånne tendenser fra en som sto meg nær ville vært dumpegrunnlag uten mulighet til benådning.

Skrevet

Hm... skal denne trekanten bare være til glede for deg? Når du uttaler ting som at jentene ikke skal få kose med hverandre og at du absolutt ikke ville hatt med en mann, da får jeg nok litt ego-følelse ja.

Høres litt ut som utpresning og litt umodenhet (man skal være to som er både enige og tent på slike eksperimenter, det er ikke noe den ene parten skal "gå med på" for å være snill med den andre.) Det er ingen menneskerett å få prøvd ut alt man lyster seksuellt. I så fall skulle du vært voksen nok til å holde deg unna faste forhold inntil du var "ferdig" med ditt ego-løp.

Du har nevnt det for kjæresten, hun er ikke interessert. Denne tanken må du enten skrinlegge, eller bli singel igjen.

Utrykte meg nok litt feil ser jeg,det var bare det at siden hun sier at hun ike kunne tenkt seg det var det ikke en nødvendighet at de sku ha seg med hverandre.

Tok samme tanken som gjest over her. Dette høres ut som utpressing. Trådstarter jeg tror ikke du er moden nok til å binde deg. Man presser ikke en partner uansett fremgangsmåte. Sånne tendenser fra en som sto meg nær ville vært dumpegrunnlag uten mulighet til benådning.

Rettelse....ny feil kommer :forvirret:

Har ikke og kommer ikke til og si at det er en forutsetning for og gifte meg.

(har ikke nevnt fanasien min for henne)

Skrevet

Hadde typen min komt med et slikt forslag tror jeg at jeg hade blitt lei meg og skuffet. tror jeg hadde blitt sint også.... Hadde kanskje følt at jeg ikke var god nok alene..... men det er min mening da. Er jo folk som liker det

Gjest marthepia
Skrevet (endret)

Jeg hadde sagt NEI! :)

Uaktuelt for meg med trekant.. sånn er det bare :)

Tror en trekant bare forverrer forhold jeg.

Endret av marthepia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...