AnonymBruker Skrevet 27. juli #21 Del Skrevet 27. juli Jeg kjenner meg igjen i nesten alt her jeg, så mye er nok ganske vanlig. Anonymkode: 9af56...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #22 Del Skrevet 27. juli - at jeg bruker tid og energi på å bry meg om hva folk jeg selv misliker mener - at jeg kaster vekk energien min på drit (som ovennevnte) i stedet for å bruke den for å skaffe det livet jeg ønsker meg - at jeg noen ganger oppsøker konflikt og kaos i stedet for å skjerme min energi - at jeg er våken nå!!! Anonymkode: 308e9...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #23 Del Skrevet 27. juli * At jeg ikke tenker lenge nok før jeg handler * At jeg tenker for lenge før jeg handler * At jeg ikke tar gode nok beslutninger Anonymkode: 51990...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #24 Del Skrevet 27. juli At jeg bruker lang tid på ting for tiden. Prokrastinerer masse. Orker liksom veldig lite før jeg blir søvnig. Føler jeg ikke reagerer raskt nok når folk snakker frekt til meg, eller er avvisende. Føler det er noe jeg har gjort som er veldig skamfullt. Har reagert sterkt i anledninger senere, men har bare gjort vondt verre for det meste. Føler jeg henger meg opp i teite ting, som for eksempel tv-serier med dumt innhold. Går utover hverdagen, men klarer ikke la vær å tenke på det. Anonymkode: b496b...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #25 Del Skrevet 27. juli Jeg overanalyserer absolutt alt. Jeg kan overanalysere været eller den lille ujevnheten borti veien, om jeg får inn for det. Ikke noe problem. Men jeg er spesielt flink til å overanalysere hvordan jeg er sammen med andre. For eksempel så må jeg gå gjennom det jeg skal si i hodet før jeg kan si det høyt, for å forsikre meg om at det ikke virker dumt, og da blir det gjerne vanskelig å få plass i enkelte samtaler. Og så får jeg høre etterpå at jeg er så stille, når jeg jo egentlig har hatt mye å si, jeg har bare ikke fått sjansen, fordi hodet mitt insisterer på å kvalitetssikre alt som kommer ut av munnen. Det er om jeg er med folk jeg kjenner. Om jeg treffer nye mennesker, så går den overaktive hjernen min i en litt annen retning, for da kommer den ikke på noe fornuftig å si overhodet. Eller, den kommer på mye, som den forkaster, fordi det høres dumt ut, eller man skal ikke stille for mange spørsmål, eller akkurat det er ikke interessant for vedkommende, eller om du sier det høres det ut som du skryter. Så igjen blir jeg den stille, hvor veldig mye skjer i hodet. Mye annet også, men akkurat dette er det jeg irriterer meg mest over om dagen. Anonymkode: b4368...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #26 Del Skrevet 27. juli «Giddalaus», trenger veldig ofte hjelp til å komme i gang med ting selv om det faktisk er noe jeg vil gjøre. Anonymkode: 3e2fa...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #27 Del Skrevet 27. juli Listen er lang 😂 - at jeg ikke liker, er god til eller har interesse av å lage hjemmelaget mat. - at jeg er så glad i godteri og snop. - glad i å sove, skulle ønske jeg var et effektivt A-menneske som klarte å legge seg og stå opp tidlig. - irriterer meg ofte over mitt eget rot. - at jeg tåler så lite. Skulle mange ganger ønske at jeg bare kunne ta meg sammen. Gleder det meste egentlig (emosjonelt, lite tålmodighet, smerteterskel osv). Alltid hatt lyst til å være et sånt Lars Monsen mennneske som aldri klager og alltid bare biter tenna sammen 😂 Anonymkode: 16af8...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #28 Del Skrevet 27. juli Jeg overtenker og analyserer og er en people pleaser. Skulle gjernr lært å gi mer f. Anonymkode: 7c9e1...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #29 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dette irriterer både meg selv og andre - at jeg er kronisk sen! Og det er ikke greit, og jeg prøver så godt jeg kan å komme i tide. Dette er ting jeg aldri har fått klager på, men som irriterer meg ved meg selv: At jeg babler i vet, tar for stor plass og ikke lytter mer enn jeg prater. Merker det spesielt godt om jeg er på fest og har drukket alkohol, for da blir jeg både preget av feststemningen og alkoholen og merker at jeg blir irritert på meg sjøl over hvordan jeg oppfører meg mens jeg oppfører meg på en måte som irriterer meg. Helt håpløst 🤣 Anonymkode: 871bc...024 Sjekk ut adhd. Tidsblindhet og impulsivitet. Jeg sier det bare fordi de tingene du nevner her er helt typisk, og fordi du sier det plager deg. Kanskje det treffer deg. Jeg fikk et nytt liv ettrmer diagnose og medisiner, og er en godt voksen dame 🌱 Anonymkode: 5e7bb...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #30 Del Skrevet 27. juli At jeg hele tida stryker gjennom i håret for å få ut floker jeg rett og slett lager selv ved å hele tida klå på håret... Har tørt og slitt hår, og det er sannelig ikke rart. Anonymkode: 5ef29...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #31 Del Skrevet 27. juli At jeg er sta. Tar ikke til meg andres råd. Gjør det jeg har bestemt meg for, og skal gjennomføre koste hva det koste vil. Forstår ikke at det vil bli konsekvenser. Anonymkode: 0acdf...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #32 Del Skrevet 27. juli Jeg er lat og stresser for mye Anonymkode: 1bef8...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #33 Del Skrevet 27. juli At jeg alltid finner feil med andre og må trekke dette fram når jeg snakker med ektefelle om dem. Skulle ønske jeg var en positiv person som kun la merke til alt det som er bra med andre mennesker. Jeg forstår jo at andre legger merke til mine dårlige egenskaper også, men driter så loddrett i det. Når jeg ser omtale av avdøde person som var «alltid positive, hjelpsomme og hadde et godt hjerte for andre» så tenker jeg at det er det siste noen vil skrive om meg. Merkelig nok har jeg venner og er godt likt og respektert på jobb🤷🏼♀️ Anonymkode: c5628...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #34 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (21 timer siden): Sjekk ut adhd. Tidsblindhet og impulsivitet. Jeg sier det bare fordi de tingene du nevner her er helt typisk, og fordi du sier det plager deg. Kanskje det treffer deg. Jeg fikk et nytt liv ettrmer diagnose og medisiner, og er en godt voksen dame 🌱 Anonymkode: 5e7bb...6a5 Tanken har av og til slått meg, men "alle" rundt meg mener at jeg umulig kan ha ADHD siden jeg "har god utdanning og jobb og har fått til så mye og sånn" (som jo viser hvor lite folk flest kan og vet om ADHD). I tillegg kan jeg være ganske rolig av meg, så det er også et tegn andre tolker som at jeg ikke har det. Et av barna mine ble utredet og fikk diagnosen, og det var liksom aldri et tema at jeg skulle kunne ha det for det var mer som tydet på at dette antakeligvis var arvet fra den andre siden av slekta. Skulle jeg valgt ut én egenskap jeg har som får meg til å mistenke det mest, så er det evnen til hyperfokus. Dessverre ikke en evne man kan slå på når man har behov for det, hehe. Anonymkode: 871bc...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå