AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Tror jeg?! Jeg har tenkt på dette en stund. Har ikke hatt kjæreste før og er 35 år gammel, har ikke hatt samleie på 13 år. Har jeg blitt aseksuell? Jeg gjør der med mer selv, 2-4 ganger om dagen cirka. Men etter dårlige erfaringer, og noe annet. Er jeg ikke interessert i å få kjæreste og i hvert fall ikke ligge med en tilfeldig fyr. Jeg er redd for kjønnssykdommer også. Og jeg har aldri vært forelsket. Er jeg den eneste? Anonymkode: 39f05...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Tror jeg?! Jeg har tenkt på dette en stund. Har ikke hatt kjæreste før og er 35 år gammel, har ikke hatt samleie på 13 år. Har jeg blitt aseksuell? Jeg gjør der med mer selv, 2-4 ganger om dagen cirka. Men etter dårlige erfaringer, og noe annet. Er jeg ikke interessert i å få kjæreste og i hvert fall ikke ligge med en tilfeldig fyr. Jeg er redd for kjønnssykdommer også. Og jeg har aldri vært forelsket. Er jeg den eneste? Anonymkode: 39f05...b29 Du er nok akseksuell, men det betyr jo bare at du elsker deg selv❣️ Jeg tror du kan øke livsgleden med å ikke tenke på menn.. Jeg tror også på dyrking av onani med seg selv, gir også mye trøst og glede.. 2-4 ganger om dagen? Woow, da elsker du deg selv høyt.. men det er vel kanskje mest fordi du synes det er så deilig? Endret 26. juli 2024 av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 Du er ikke aseksuell i hvert fall, om du finner tid til og har lyst til å onanere 2-4 ganger DAGLIG! Det er ikke så mange som gjør det. Stoler du ikke på menn, i den grad at du ikke vil ha noe seksuelt samkvem med dem, så må det jo bli sånn. Særlig når du sier du aldri har vært forelsket heller. Da blir det vanskelig. Anonymkode: 9100b...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 Dette med aseksualitet er ikke så sort hvitt. Seksualitet kommer i så mange former. selv så elsker jeg å ha god sex og jeg kan lett tiltrekkes noen seksuelt. Allikevel har jeg like lett for å gå uten sex som med sex. Både som singel og i forhold. Hvor ofte eller sjelden jeg har sex er irrelevant for min trivsel og mitt velbehag. tror ikke man skal tenke så mye på om seksualiteten din kan kategoriseres. Anonymkode: f7e2c...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå