AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Herregud, er så giddaslaus og lat de dagene jeg ikke har planer. Blir bekymret Flere? Anonymkode: dbaa9...71b
Hesmeta Skrevet 26. juli 2024 #2 Skrevet 26. juli 2024 Jepp! Denne ferien har blitt ufattelig langtekkelig og kjedelig. Måtte prioritere pengene på reparasjoner av hus og har bare vært hjemme. Deilig med fri, men nå er det usunt føler jeg. Hver dag har gått om hverandre. Tvunget meg på trening annen hver dag, for å ikke visne helt bort. Sovner på sofaen og har null orden. Glad når jeg skal på jobb igjen og få gode rutiner igjen.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Skrevet 26. juli 2024 Jeg sover stort sett omtrent like mye, men forskyver litt i ferier og helger. Kan sove lenge en og annen natt om det har vært fest, ellers så sover jeg 6,5-7,5 timer pr natt. Anonymkode: c8e8f...c1a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 Vi legger oss sent i ferier, barnet er oppe til midnatt (10 år) også sover vi til vi våkner, hn kan fint sove til 9-10 tiden, jeg noe lenger. Vi har skjeldent på vekkerklokke i ferien. Skal vi noe gidder vi ikke å reise så tidlig, men innimellom må vi da. Anonymkode: 9e4e9...a4f
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Skrevet 26. juli 2024 Sover så lenge jeg bare kan med god samvittighet. Søvn er den største knapphetsgoden i hverdagen ellers, og jeg er helt avhengig av å hente meg inn ukene jeg har ferie. Kan uten problem sove 9-11 timer hver natt. Føler meg SÅ mye bedre og mer uthvilt, og får brukt resten av timene i døgnet på kvalitetstid og trening. Skal snart på ferietur til utlandet, og tenker ikke å ofre søvnlengde selv om det er mye å se og oppleve. Søvn trumfer nesten alle andre basale behov for min del og er ALDRI noe jeg ville ansett som bortkastet tid. Men så jobber jeg til vanlig dagtid og netter om hverandre, opp til 18-timers tilstedevakter på natt, så jeg har lært meg å verdsette søvn når jeg først har mulighet til å sove uforstyrret. Anonymkode: 93432...6be 2
skreppamedleppa Skrevet 26. juli 2024 #6 Skrevet 26. juli 2024 Jeg begynner på ferie i dag men jeg synes det er deilig å ikke ha noe "må" og "skal". At en har mulighet til å la humla suse og slappe skikkelig godt av over tid. Nå er jeg et B menneske og jobber heldigvis i en B type jobb hvor jeg skjeldent (aldri) står opp før kl 09 verken i hverdagen eller når jeg har fri så sånn sett er det ikke noe stor forskjell på hverdagen og ferie. Men jeg ligger aldri i senga lengre enn til 9. Og jeg tror nok ikke jeg sover noe stort mer heller. Men jeg ser jo litt på klokka i hverdagen "oi nå bør jeg legge meg", klokka bestemmer ingenting i ferietiden min og det er ganske digg. Jeg er veldig glad i friluftsliv og å komme meg ut men bare det å ha muligheten til å dorske meg på sofaen en hel dag om det er det jeg ønsker, friheten til å være lat om det er det jeg helst vil: praise be!! Men jeg tror på balanse i livet og er glad jeg ikke har fri hele året, da hadde jeg nok ikke satt så stor pris på late dager
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Skrevet 26. juli 2024 Hadde gjort det om jeg kunne, men med to små barn går ikke det. Hadde en dag forresten der jeg og eldste barnet som er mye eldre enn de to minste på jentetur til Gøteborg. Vi er b-mennesker begge to og sov het til 14.30. Fikk SYKT dårlig samvittighet, men trengte det, sovnet kl 21 på kvelden igjen og sov rundt. Anonymkode: cee1c...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå