AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Del Skrevet 26. juli 2024 Meg og samboeren min vurderer å kjøpe oss en ny bil. Vi har en bil fra før av (Range Rover), men vi ønsker å kjøpe oss en bil til, ettersom at det ble for vanskelig å ha kun én bil pga barna. Vi vurderer da å kjøpe oss en liten bil, og vi har sett på et par Toyota Yariser. Samboeren min ønsker ikke å kjøpe en Toyota Yaris, siden hun mener at man ikke kan se panseret fra førersetet, og hun er mest komfortabel med å kjøre biler hvor man kan se panseret og hjørnene på panseret, siden hun da føler seg mer komfortabel i trange svinger osv. Jeg har dessverre ikke en Toyota Yaris til disposisjon og jeg får ikke testet ut teorien selv, så derfor spør jeg dere: er det mulig å kunne se panseret fra førersetet i en Toyota Yaris? Det spiller ingen rolle for meg om man kan se panseret eller ikke, men ønsker ikke å kjøpe en bil hun ikke er komfortabel med 😄 Anonymkode: 01f8b...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #2 Del Skrevet 26. juli 2024 Neppe på en vanlig Yaris, men kanskje på en Yaris Cross? Anonymkode: 47cf4...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #3 Del Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neppe på en vanlig Yaris, men kanskje på en Yaris Cross? Anonymkode: 47cf4...7a6 Takk for svar Anonymkode: 01f8b...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Del Skrevet 26. juli 2024 Noen flere som kan dele sine erfaringer? Anonymkode: 01f8b...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 26. juli 2024 #5 Del Skrevet 26. juli 2024 Er det ikke bare å stikke innom en bilbutikk og sjekke? Så slipper man å ta avgjørelser på antagelser, rykter og tro… Kanskje det overrasker positivt? Den er jo så liten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. juli 2024 #6 Del Skrevet 26. juli 2024 Dere må sjekke selv TS. Om man kan de panseret eller ikke kommer nok også ann på hvordan man sitter inne i bilen. Type setet langt frem/tilbake osv, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå