Gå til innhold

Klarer man å se panseret på en Toyota Yaris fra førersetet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Meg og samboeren min vurderer å kjøpe oss en ny bil. Vi har en bil fra før av (Range Rover), men vi ønsker å kjøpe oss en bil til, ettersom at det ble for vanskelig å ha kun én bil pga barna. Vi vurderer da å kjøpe oss en liten bil, og vi har sett på et par Toyota Yariser. Samboeren min ønsker ikke å kjøpe en Toyota Yaris, siden hun mener at man ikke kan se panseret fra førersetet, og hun er mest komfortabel med å kjøre biler hvor man kan se panseret og hjørnene på panseret, siden hun da føler seg mer komfortabel i trange svinger osv.

Jeg har dessverre ikke en Toyota Yaris til disposisjon og jeg får ikke testet ut teorien selv, så derfor spør jeg dere: er det mulig å kunne se panseret fra førersetet i en Toyota Yaris? Det spiller ingen rolle for meg om man kan se panseret eller ikke, men ønsker ikke å kjøpe en bil hun ikke er komfortabel med 😄

Anonymkode: 01f8b...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Neppe på en vanlig Yaris, men kanskje på en Yaris Cross?

Anonymkode: 47cf4...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Neppe på en vanlig Yaris, men kanskje på en Yaris Cross?

Anonymkode: 47cf4...7a6

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen flere som kan dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å stikke innom en bilbutikk og sjekke? Så slipper man å ta avgjørelser på antagelser, rykter og tro… Kanskje det overrasker positivt? Den er jo så liten 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må sjekke selv TS. Om man kan de panseret eller ikke kommer nok også ann på hvordan man sitter inne i bilen. Type setet langt frem/tilbake osv,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...