AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #1 Skrevet 26. juli 2024 Jeg har ferie neste uke og jeg er hjemme alene. Gleder meg skikkelig til å være alene. Ellers i året jobber jeg og er hjemme med mann og barn og er med på aktiviteter med barna. Jeg er skikkelig intovert og trenger denne uken alene. Men ei venninne er langtidsykemeldt og kjeder seg sikkert. Nå vil hun at vi skal møtes mye den uken jeg endelig er alene. Endelig alene var hennes ord. Men jeg vil ikke ha avtaler denne uken. Vil ta dagene som de kommer Hvordan si det uten å såre? Anonymkode: e4012...456
fjær Skrevet 26. juli 2024 #2 Skrevet 26. juli 2024 Jeg har en del jeg skal gjøre, så vi kan se det ann... Jeg ønsker ikke noe planer den uka for jeg må lade opp til høsten med jobb og skole og det som er. 2 1
AdvokatKontoret Skrevet 26. juli 2024 #3 Skrevet 26. juli 2024 Si at du trenger å ha alenetid, at du har sett frem til å kose deg og nyte denne ferie uken. Du har ikke ansvar for å holde henne med selskap. Vær ærlig og høflig. 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #4 Skrevet 26. juli 2024 Si du trenger alenetid. Anonymkode: c344f...07b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #5 Skrevet 26. juli 2024 1 minutt siden, AdvokatKontoret said: Si at du trenger å ha alenetid, at du har sett frem til å kose deg og nyte denne ferie uken. Du har ikke ansvar for å holde henne med selskap. Vær ærlig og høflig. Enig i denne. Hemnes behov har ikke forrang på dine behov. "Vi må treffes igjen snart! Men ikke neste uke, det er min eneste sjanse for alenetid i hele året 😊" Anonymkode: 32675...d3f 1 2
Phoenix Heart Skrevet 26. juli 2024 #6 Skrevet 26. juli 2024 Si det som det er, at du trenger alenetid.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #7 Skrevet 26. juli 2024 "Jeg har allerede forpliktende avtaler." Hun trenger ikke å vite at de forpliktende avtalene er med deg selv. Anonymkode: 8c0a0...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #8 Skrevet 26. juli 2024 Hun sendte melding i går og spurte om hun kan komme innom meg på Mandag. Jeg har ikke svart ennå. Anonymkode: e4012...456
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #9 Skrevet 26. juli 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: "Jeg har allerede forpliktende avtaler." Hun trenger ikke å vite at de forpliktende avtalene er med deg selv. Anonymkode: 8c0a0...fd5 En slik unnvikende strategi hjelper lite i lengden, pluss at TS må lyve om noe helt unødvendig. Jeg var mer unnvikende om behov som introvert som ung, men nå er jeg heller ærlig. Kanskje noen synes jeg er sær, men det gjør meg ingenting. Det er ikke noe galt i å ønske å være alene i ny og ne. Just now, AnonymBruker said: Hun sendte melding i går og spurte om hun kan komme innom meg på Mandag. Jeg har ikke svart ennå. Anonymkode: e4012...456 Jeg foreslår at du er ærlig. Hvis hun ikke godtar ditt behov for alenetid er hun ikke en veldig omsorgsfull venn. Anonymkode: 32675...d3f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå